Dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
1.3 kind
Dan zou ze 1 kind hebben en op 1/3 van de zwangerschap zitten...en dat....dat ben jij!
Hahahaha
Er staat een fout in je lijstjequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef seilram het volgende:
[..]
Dushi hihi, zo ben ik al jaren niet meer genoemd!
Ze hebben ook Lush winkels. Ik weet dat er 1 in den bosch zit en in amsterdam, maar maakt het jezelf niet te lastig heej, andere dingen vind ik ook leukJoep is 18 maanden oud.
Ja, ik had iets aan je hint!
Het heeft me even wat gepuzzel gekost, maar ik kom op dit lijstje... Jij hebt nl 2 of meer kinderen.
Maar... er zijn een paar mensen waarvan ik gewoon niet kan vinden hoeveel kinderen ze hebben. Het is maar goed dat ik geen detecivebureau heben dat zijn: Lady-wrb, Trui, Yppy en Ynske. Man man ik heb de OP's wel 6 keer afgesnuffeld naar jullie.
Degene die afvallen omdat ze 1 kind (of nog geen... ) hebben zijn! (tromgeroffel!): Basboussa, BJ, Cara, Chan, FlowerBox, Happy, Incantrix, Innepin, Jeetjejom, Joshua, Keshet, KD, Leonieke, Lijnloos, Marie79, Marlinde, Mclaura, Mefke, Mijsje, Miss, Mrien, Oxy, P_iglet, Poppejans, Raissa, Shandaly, Sonnetje, Sorbootje, Serpente, Sugersnap, Tan, Twinkly, Vlindur en Zuster87.
Pfff nou dat was een hele lijst. Als er fouten in bovenstaande staan, dan verontschuldig ik mij alvast en hoor ik het graag![]()
Ik hou dus over met 2 of meer kinderen:
Amaranta, Davinia, Diaan, Jelief, Kersjes, Mikoxx, Nijna, Orea, Rocka, Simmu, Stiemie, Tessie en Karin.
Klopt dat? Zit je iig in het lijstje wat ik over houd??
Lieve Synske,quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:51 schreef Syntske het volgende:
Hopelijk krijg ik niet de wind van voren
dat ik zo lang niets van mij heb laten horen
Ik wilde je gewoon niet te veel storen
Maar nu ben ik je wel heel erg uit het oog verloren
Maar ook al verscheen ik hier maar zelden,
Ik wilde toch even vermelden:
Vanaf nu beloof ik het tegenovergestelde,
Je zult het flink moeten ontgelden!
Jaja, een stalker is plotseling verrezen
Want waar Ynske ook mag wezen
Santa gaat alle topics lezen!
Maar goed, je hebt vast niets te vrezen,
Je bent vást een lieve meid,
Maar Santa wil graag duidelijkheid
Dat ik niet aan een of andere geit
Al m'n toffe cadeautjes slijt!
Goed, dit gedicht raakt kant noch wal,
Ik zet m'n dichtkunst weer op stal,
't is klaar met al dat carnaval,
opdat ik nooit meer dichten zal,
Dit hele verhaal is nutteloos,
Samenvatting: Santa is wat kansloos,
Maar zal wél zorgen voor een grote doos
Gevuld met leuke Ynske-cadeaus!
Goed dan, lijstje is gemaaktquote:Op maandag 22 november 2010 14:05 schreef SecretCherry het volgende:
Ai, ai deze SecretCherry wordt nerveus
Haar kado was niet helemaal de goede keus.
Gelukkig heeft Cherry het kunnen ruilen
en hoeven Kersjes (en ik!) niet te huilen.
Toch krijg ik slapeloze nachten
van al die kado-gedachten.
Waarom niet een simpel lijstje
voor een heel lief meisje?
Er zijn weer een paar kado's gekocht
en er is wederomlang naar gezocht.
Als laatste nog een dikke, vette hint:
Ik heb in ieder geval 1 kind.
Een kind, een kind!quote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef ZusterSanta het volgende:
[..]
Dag mijn kind
het winnie the pooh papier was geen hint
Heel simpel
In de winkel
Hadden ze een keuze
En die was niet reuze
Rijmen is niet zo mijn ding
Ik hou ook niet zo van bling
Maar je wilde een hint
Ik heb een kind
Verder vertel ik nog niets
Anders vertel ik teveel of zoiets
Waarom kan ik er niet in????quote:Op maandag 22 november 2010 16:42 schreef Lijnloos het volgende:
In mijn zoektocht naar mijnheb ik effe lekker ambitieus een lijstje in elkaar geflanst met verschillende al verzamelde data
En uiteraard ter info aangeboden... zelfs ter edit!
https://spreadsheets.goog(...)RMFRGN3c&hl=en#gid=0
Toevoegingen/aanpassingen zijn welkom
Mrien en Trui, ook hier is het stil vanuit Santa.quote:Op maandag 22 november 2010 09:46 schreef mrien het volgende:
Ik heb mijn Santa's ook al even niet gezienAlles goed?
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef seilram het volgende:
[..]
Dushi hihi, zo ben ik al jaren niet meer genoemd!
Ze hebben ook Lush winkels. Ik weet dat er 1 in den bosch zit en in amsterdam, maar maakt het jezelf niet te lastig heej, andere dingen vind ik ook leukJoep is 18 maanden oud.
Ja, ik had iets aan je hint!
Het heeft me even wat gepuzzel gekost, maar ik kom op dit lijstje... Jij hebt nl 2 of meer kinderen.
Maar... er zijn een paar mensen waarvan ik gewoon niet kan vinden hoeveel kinderen ze hebben. Het is maar goed dat ik geen detecivebureau heben dat zijn: Lady-wrb, Trui, Yppy en Ynske. Man man ik heb de OP's wel 6 keer afgesnuffeld naar jullie.
Degene die afvallen omdat ze 1 kind (of nog geen... ) hebben zijn! (tromgeroffel!): Basboussa, BJ, Cara, Chan, FlowerBox, Happy, Incantrix, Innepin, Jeetjejom, Joshua, Keshet, KD, Leonieke, Lijnloos, Marie79, Marlinde, Mclaura, Mefke, Mijsje, Miss, Mrien, Oxy, P_iglet, Poppejans, Raissa, Shandaly, Sonnetje, Sorbootje, Serpente, Sugersnap, Tan, Twinkly, Vlindur en Zuster87.
Pfff nou dat was een hele lijst. Als er fouten in bovenstaande staan, dan verontschuldig ik mij alvast en hoor ik het graag![]()
Ik hou dus over met 2 of meer kinderen:
Amaranta, Davinia, Diaan, Jelief, Kersjes, Mikoxx, Nijna, Orea, Rocka, Simmu, Stiemie, Tessie en Karin.
Klopt dat? Zit je iig in het lijstje wat ik over houd??
Wat een goed document! maareh...quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:45 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, nog es proberen
https://spreadsheets.goog(...)zdUSXBRMFRGN3c&hl=en
Kunnen jullie er nu wel in?
Woah!quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef SantaTrix het volgende:
Incantrix, ik ben voor je wezen shoppen!
Ik hoop dat het bevalt en dat ik niet voor niks heb lopen rondhoppen
Niet dat ik een kangoeroe ben of een konijn
Dit was geen hint, dus da's ook weer fijn![]()
Ik wilde je gewoon even laten weten
Dat ik jou best kan laten zweten
Warm kan je het van dit kado zeker krijgen
Da's beter dan dat men slechts zou zwijgen
Dat laatste ga ik zelf nu ook weer doen
Maar eerst geef ik je nog een dikke zoen
oh! Dat kan ik zelf doen??? Mooi!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:03 schreef Lijnloos het volgende:
Ah, mooi om te zien dat je erbij kan. Als het goed is kun je ook dingen aanpassen
Haarkleur inderdaad van de kindjes...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:45 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, nog es proberen
Ik sta 'bekend' als een hele brave user en wilde dat beeld wel eens even veranderenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:04 schreef Lijnloos het volgende:
@flowerbox: He, da's niet lief! (*insert smiley met meppende pan!)
Maar je kunt hem inderdaad aanvullen met info die je weet
ik neem aan dat kleur haar ook op de kindjes slaat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:45 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, nog es proberen
waarom zou dat zo zijn? lijkt me niet. anders moet ik er in elk geval 2 kleuren invullen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:10 schreef DaviniaHR het volgende:
ik neem aan dat kleur haar ook op de kindjes slaat?
Verder heb ik het braaf aangevuld.
ik denk het wel te weten ja....quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:24 schreef flowerbox het volgende:
Oeh, dat is wel een hele duidelijke hint van Josantua hierboven!
Ze heeft dus een meisje maar die heeft niet vaak roze kleertjes aan. Nou, harde kern van Oud; weten jullie wie dat is? Ik wil nu wel eens een SS ontmaskerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |