Heej, das handig! (ik heb er ook maar 1, kind bedoel ik) Mijn SS heeft 2 kindjes, en ik was al aan het strepen maar wist een aantal niet zeker en nu welquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef seilram het volgende:
[..]
Dushi hihi, zo ben ik al jaren niet meer genoemd!
Ze hebben ook Lush winkels. Ik weet dat er 1 in den bosch zit en in amsterdam, maar maakt het jezelf niet te lastig heej, andere dingen vind ik ook leukJoep is 18 maanden oud.
Ja, ik had iets aan je hint!
Het heeft me even wat gepuzzel gekost, maar ik kom op dit lijstje... Jij hebt nl 2 of meer kinderen.
Maar... er zijn een paar mensen waarvan ik gewoon niet kan vinden hoeveel kinderen ze hebben. Het is maar goed dat ik geen detecivebureau heben dat zijn: Lady-wrb, Trui, Yppy en Ynske. Man man ik heb de OP's wel 6 keer afgesnuffeld naar jullie.
Degene die afvallen omdat ze 1 kind (of nog geen... ) hebben zijn! (tromgeroffel!): Basboussa, BJ, Cara, Chan, FlowerBox, Happy, Incantrix, Innepin, Jeetjejom, Joshua, Keshet, KD, Leonieke, Lijnloos, Marie79, Marlinde, Mclaura, Mefke, Mijsje, Miss, Mrien, Oxy, P_iglet, Poppejans, Raissa, Shandaly, Sonnetje, Sorbootje, Serpente, Sugersnap, Tan, Twinkly, Vlindur en Zuster87.
Pfff nou dat was een hele lijst. Als er fouten in bovenstaande staan, dan verontschuldig ik mij alvast en hoor ik het graag![]()
Ik hou dus over met 2 of meer kinderen:
Amaranta, Davinia, Diaan, Jelief, Kersjes, Mikoxx, Nijna, Orea, Rocka, Simmu, Stiemie, Tessie en Karin.
Klopt dat? Zit je iig in het lijstje wat ik over houd??
Ja maar mijn SS had het al over bevallingen... of ze er nu 2 of 3 had gedaan. En jij moet nogquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:04 schreef mrien het volgende:
Ik heb er tegen te tijd dat we pakjes open gaan maken misschien ook wel 2
Dat is valsspelen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:54 schreef becky27 het volgende:
[..]
Heej, das handig! (ik heb er ook maar 1, kind bedoel ik) Mijn SS heeft 2 kindjes, en ik was al aan het strepen maar wist een aantal niet zeker en nu wel
Ik laat graag anderen voor me nadenken haha.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef SecretSacky27 het volgende:
[..]
Dat is valsspelen!zomaar geholpen worden!
Maar wat ik me zat te bedenken, het lijkt me wel handig om de historie van deze reeks in de OP te hebben.
Wat vinden jullie?
1.3 kindquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:59 schreef seilram het volgende:
Amaranta, dat is lastig inderdaad.... zelf zou ik zeggen dat ze dan zwanger is, want ik vind zo in gemiddelde praten wel erg vaag. Maar goed, sommige hints die hier voorbij komen... daar kan ik ook geen pap van maken
kleurdoos heeft zichzelf!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:18 schreef Kerstdoos het volgende:
Voor jou dan ook een afstreep formule Kleurdoos;
Ik woon niet in het oosten en heb één kindje![]()
Succes
Dan hoop ik maar dat ze niet te moe is om kadootjes te kopenquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:11 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb wel een beetje een vermoeide wie mij heeft.
Waarom zou ik daar te moe voor zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat ze niet te moe is om kadootjes te kopen
je schreef vermoeide, maar bedoelde vermoeden... daar doelt Vicky op....quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:25 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar te moe voor zijn.
Wat mijsje zegtquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:25 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar te moe voor zijn.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:38 schreef amaranta het volgende:
Gok in het wilde westen....
Ziet eruit alsof het van Marlinde af komt. Haha. Maar ik roep zommaar wat.
Had ook p_iglet kunnen roepen, aangezien het winniethepoohpapier is.
Heb ik het in een keer goed geraden? Hahaha dat zou wat zijn. Ik riep namelijk écht zomaar wat.quote:
Ben jij wie ik denk dat je bent?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef rozemeis het volgende:
Beste Marlinde,
Ok, omdat jij het bent, nog een hint,
al denk ik dat als je goed kijkt, je nog een hint in mijn berichten vindt![]()
Mijn kind heeft pas geleden een eerste stapje gezet,
is nu druk aan het oefenen en heeft daarmee dolle pret!
Hopelijk kun je met deze aanwijzing weer even voort,
eigenlijk moet ik nog even geheim zijn, dat is toch zoals het hoort?
Liefs, rozemeis
Zes, vind ik zelfquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Whoh! Tan heeft 5 kinderen hoor!
Ik denk dat ik het ook weetquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:42 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ben jij wie ik denk dat je bent?
Haha dat zou je wel denken met Teigetje op papier he?!quote:Op zondag 21 november 2010 09:50 schreef Twinkly het volgende:
Volgens mij komt die van Keshet, Zuster87!
Er is gewoon nog al een cadeau gearriveerd!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:43 schreef Zuster87 het volgende:
![]()
SS + SS = SuperSnelleSecretSanta!!!!
![]()
Kijk dan!
[ afbeelding ]
Goed plekje voor de komende tijd...
[ afbeelding ]
Maar wel met de deur dicht, want anders![]()
[ afbeelding ]
Webcamfoto's
Nu werken, vanavond puzzelen.
Ej, santa_Ishah, doe mij es een hint?quote:
Dag mijn kindquote:Op zondag 21 november 2010 13:59 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Haha dat zou je wel denken met Teigetje op papier he?!
Maar ik denk het niet. Keshet woont volgens mij niet ver bij mij vandaan en dit pakje komt uit het Noord-Oosten ergens.
Lieve Santa ik zou best een hint willen ontvangen hoor
Dan heb je vast niet geshopt bij Piet Klerkxquote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef ZusterSanta het volgende:
[..]
Dag mijn kind
het winnie the pooh papier was geen hint
Heel simpel
In de winkel
Hadden ze een keuze
En die was niet reuze
Rijmen is niet zo mijn ding
Ik hou ook niet zo van bling
Maar je wilde een hint
Ik heb een kind
Verder vertel ik nog niets