quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:51 schreef Syntske het volgende:
Hopelijk krijg ik niet de wind van voren
dat ik zo lang niets van mij heb laten horen
Ik wilde je gewoon niet te veel storen
Maar nu ben ik je wel heel erg uit het oog verloren
Maar ook al verscheen ik hier maar zelden,
Ik wilde toch even vermelden:
Vanaf nu beloof ik het tegenovergestelde,
Je zult het flink moeten ontgelden!
Jaja, een stalker is plotseling verrezen
Want waar Ynske ook mag wezen
Santa gaat alle topics lezen!
Maar goed, je hebt vast niets te vrezen,
Je bent vást een lieve meid,
Maar Santa wil graag duidelijkheid
Dat ik niet aan een of andere geit
Al m'n toffe cadeautjes slijt!
Goed, dit gedicht raakt kant noch wal,
Ik zet m'n dichtkunst weer op stal,
't is klaar met al dat carnaval,
opdat ik nooit meer dichten zal,
Dit hele verhaal is nutteloos,
Samenvatting: Santa is wat kansloos,
Maar zal wél zorgen voor een grote doos
Gevuld met leuke Ynske-cadeaus!
Eisen nog wel?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik eis ook een hint hoor, jeetjemineetje
Als je dan nu ook nog een kadootje voor op je lijstje verzintquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb mijn pakje klaar.
Alleen nu nog versturen maar.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb mijn pakje klaar.
Alleen nu nog versturen maar.
neuh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:55 schreef Kerstdoos het volgende:
[..]
Eisen nog wel?![]()
Ik durf gewoon echt geen hint te geven, ik ben veels te makkelijk te raden:')
Maareh.., je wist toch al ie ik ben?
Ik heb nog niks voor je gekocht, maar heb nu alle tijd voor je. Had je nog nieuwe wensen of speciale gedachten?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Joshua. het volgende:
Morgen gaat het pakje op de post.
Dan is dat ook weer opgelost.
Dat moet je natuurlijk hier niet zeggenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Joshua. het volgende:
Morgen gaat het pakje op de post.
Dan is dat ook weer opgelost.
Ik vind het erg leuk om iets voor een ander te doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:29 schreef amaranta het volgende:
@ Joshua
Een serieuze vraag. Wat is voor jou nou de lol van het meedoen?
Het feit dát je dit jaar mee mag doen?
Of, de cadeuas die je gaat ontvangen?
De cadeaus die je liefdevol bij elkaar hebt gezocht voor je santa?
Het raden?
Het laten raden?
Ik proef namelijk geen enkele vorm van enthousiasme bij je. Iets wat bij vrijwel iedereen wel zie.
Ik heb namelijk niet echt de indruk dat je hier plezier aan beleefd. En ik krijg een beetje een groep 8 gevoel erbij.
Surprise op de basisschool. Pietje doet super zn best voor Jantje, en bouwt een hele robot etc en is er weken mee bezig.
Jantje bedenkt op het randje dat hij de dag erop surprise moet maken. Haalt een doos bij de appie en gooit er versnipperde kranten in en de cadeaus. Klaaar.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:28 schreef trui het volgende:
ah, ik ben heel benieuwd!want eh jij hebt mij toch?
Dushi hihi, zo ben ik al jaren niet meer genoemd!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:04 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
Zeg Dushi
Waar koop ik voor jou iets van Lushi
Hebben ze dat alleen onlijn
Of kan ik ook naar een winkel, fijn
En had je wat aan mijn hint?
Hoe oud is jouw kind?
Ik heb er echt nog maar 1 hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef seilram het volgende:
[..]
Dushi hihi, zo ben ik al jaren niet meer genoemd!
Ze hebben ook Lush winkels. Ik weet dat er 1 in den bosch zit en in amsterdam, maar maakt het jezelf niet te lastig heej, andere dingen vind ik ook leukJoep is 18 maanden oud.
Ja, ik had iets aan je hint!
Het heeft me even wat gepuzzel gekost, maar ik kom op dit lijstje... Jij hebt nl 2 of meer kinderen.
Maar... er zijn een paar mensen waarvan ik gewoon niet kan vinden hoeveel kinderen ze hebben. Het is maar goed dat ik geen detecivebureau heben dat zijn: Lady-wrb, Trui, Yppy en Ynske. Man man ik heb de OP's wel 6 keer afgesnuffeld naar jullie.
Degene die afvallen omdat ze 1 kind (of nog geen... ) hebben zijn! (tromgeroffel!): Basboussa, BJ, Cara, Chan, FlowerBox, Happy, Incantrix, Innepin, Jeetjejom, Joshua, Keshet, KD, Leonieke, Lijnloos, Marie79, Marlinde, Mclaura, Mefke, Mijsje, Miss, Mrien, Oxy, P_iglet, Poppejans, Raissa, Shandaly, Sonnetje, Sorbootje, Serpente, Sugersnap, Tan, Twinkly, Vlindur en Zuster87.
Pfff nou dat was een hele lijst. Als er fouten in bovenstaande staan, dan verontschuldig ik mij alvast en hoor ik het graag![]()
Ik hou dus over met 2 of meer kinderen:
Amaranta, Davinia, Diaan, Jelief, Kersjes, Mikoxx, Nijna, Orea, Rocka, Simmu, Stiemie, Tessie en Karin.
Klopt dat? Zit je iig in het lijstje wat ik over houd??
Whoh! Tan heeft 5 kinderen hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef seilram het volgende:
[..]
Dushi hihi, zo ben ik al jaren niet meer genoemd!
Ze hebben ook Lush winkels. Ik weet dat er 1 in den bosch zit en in amsterdam, maar maakt het jezelf niet te lastig heej, andere dingen vind ik ook leukJoep is 18 maanden oud.
Ja, ik had iets aan je hint!
Het heeft me even wat gepuzzel gekost, maar ik kom op dit lijstje... Jij hebt nl 2 of meer kinderen.
Maar... er zijn een paar mensen waarvan ik gewoon niet kan vinden hoeveel kinderen ze hebben. Het is maar goed dat ik geen detecivebureau heben dat zijn: Lady-wrb, Trui, Yppy en Ynske. Man man ik heb de OP's wel 6 keer afgesnuffeld naar jullie.
Degene die afvallen omdat ze 1 kind (of nog geen... ) hebben zijn! (tromgeroffel!): Basboussa, BJ, Cara, Chan, FlowerBox, Happy, Incantrix, Innepin, Jeetjejom, Joshua, Keshet, KD, Leonieke, Lijnloos, Marie79, Marlinde, Mclaura, Mefke, Mijsje, Miss, Mrien, Oxy, P_iglet, Poppejans, Raissa, Shandaly, Sonnetje, Sorbootje, Serpente, Sugersnap, Tan, Twinkly, Vlindur en Zuster87.
Pfff nou dat was een hele lijst. Als er fouten in bovenstaande staan, dan verontschuldig ik mij alvast en hoor ik het graag![]()
Ik hou dus over met 2 of meer kinderen:
Amaranta, Davinia, Diaan, Jelief, Kersjes, Mikoxx, Nijna, Orea, Rocka, Simmu, Stiemie, Tessie en Karin.
Klopt dat? Zit je iig in het lijstje wat ik over houd??
Whaha nee hoor, meedoen is leukerquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij het SS-gebeuren vanaf de zijlijnen nog leuker dan zelf meedoen, of niet?
wehehehe is dat ff erg van mij! Jij zegt het en ik dacht: oooow ja. (in de op's vind ik ze niet, maar moest ineens denken aan het foto topic.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Whoh! Tan heeft 5 kinderen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |