quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
dat is de Toppop clipquote:
mooi moment om binnen te komen hoor, als we het over te oud zijn hebbenquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooi moment om binnen te komen hoor, als we het over te oud zijn hebben
deze klinkt beterquote:
bril op danquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
tripodingesenzow
zonder bril is lastig
[..]
[..]
Ja heerlijk nummerquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze klinkt beter![]()
ik vindt dat zo'n geweldig nummer heh![]()
[..]
bril op dan
mijn bril hoeft niet geverfd te wordenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze klinkt beter![]()
ik vindt dat zo'n geweldig nummer heh![]()
[..]
bril op dan
nee dat zou ook lastig kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn bril hoeft niet geverfd te worden
nou, succes johquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
ik zoek btw nog een liedje van vroeger, het couplet werd iets gezongen door kinderen, iets met hmhm jack, hmm jack is it true what mommy said dit you walk away oh noo oh noo
of zoiets
gevonden, weet je hoequote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
gevonden, weet je hoe![]()
ik typ een deel op google, kom op fok bij een vraag van mij terecht waarvan ik het amntwoord had gemist
![]()
![]()
![]()
![]()
ja het was beantwoord in een nieuw topic dus zodeonde dat ik het mistte maar nu ben ik blij, dat liedjequote:
ooh mnomnomnomnomquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Kippeling uit de oven met smulsaus...zal ik?
Whahahahaquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik typ een deel op google, kom op fok bij een vraag van mij terecht waarvan ik het amntwoord had gemist
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat is precies waar ik op zocht rosajackquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahaha
En wat een heeeeerlijk nummer, ik kende het wel, kende alleen titel en artiest niet.
Rosajack
ik heb er ook naar gezocht en kon het zo niet vinden. Het was laatst weer op de radio...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is precies waar ik op zocht rosajack![]()
hee je sloot dat topic nav mijn tr of niet
ja ik zocht het omdat ik het nooit meer hoor en ik het echt eenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er ook naar gezocht en kon het zo niet vinden. Het was laatst weer op de radio...
Wel gesloten nav dat TR ja
Stikchagrijnig!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hoe is het hier?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het een beetje een saai nummer eigenlijk
ja hoiquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hoe is het hier?
Ik luister nuquote:
Ik snap wel dat je chagrijnig bentquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stikchagrijnig!
Zo erg zelfs dat het me niet uitmaakt of ik chagrijnig wel goed typ![]()
Hoe was de sushi?![]()
Die heb ik al een tijd niet meer gehoord..quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik snap wel dat je chagrijnig bent![]()
![]()
Dikke kus en knuff!
HeeeeerlijkEn gezellig
De zus van Bianc heeft een tof huis joh! Jammer dat het in Almere staat
![]()
nee happy dingen hier dusquote:
Bonjour, rustig voor dit topic volgens mij.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hoe is het hier?
Jaquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk leuk leuk![]()
En tsja, Almere...
Hoe gaat het met je muuuur?
Ik zei nietsquote:
Helleuquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bonjour, rustig voor dit topic volgens mij.
En ik ben flink moe, vroeg naar bed dus.
vooral schattigquote:
quote:[..]
Met de muuuuuur is het tot op heden fantastisch goedDe monsters zijn er tot op heden niet echt meer bij in de buurt geweest, hopen dat ze de latex vinden stinken
Nee, dat waren de caafjes toen ze nog bij me woondenquote:
Ik wacht even tot de buurman zijn feestje afgelopen heeft. Dan ga ik naar bed.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Helleu
Ik ookIk wil ook lekker op tijd slapen
moest je ze weggeven?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat waren de caafjes toen ze nog bij me woonden![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wacht even tot de buurman zijn feestje afgelopen heeft. Dan ga ik naar bed.
Nee, ze moesten ingeslapenquote:
Bijna kwart voor 11quote:
nahquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ze moesten ingeslapen
zie je er nu net zo gekleurd uit als in je UI?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijna kwart voor 11Maar ik was vroeg op om te verven en nu ben ik moe
De eerste was gewoon oud, 4,5 en de laatste moest 3 weken geleden en die was ancient (6,5). Dus het was gewoon tijdquote:
Touwtje aan de staart binden, kwartiertje achteraan laten jagen en voila!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot de poezels uitgeraasd zijn, dan ga ik naar bed
Nee, heb gedouchtquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zie je er nu net zo gekleurd uit als in je UI?
Nee, ze hebben elkaars staarten waar ze achteraan kunnen rennenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Touwtje aan de staart binden, kwartiertje achteraan laten jagen en voila!
Symquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Marijke
Ik ga hier afsluiten, kom zo terug op een andere PC
Een beetje wel jaquote:
LLquote:
Oehquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thnx
[..]
goedavondje haarverven
En het resultaat is tof!
en, wat krijgen ze?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Zo daar ben ik weer
De schoenen zijn gevuld
ik was naar mike aan het speuren op usenetquote:
goedenavondquote:
ja lap seg nu ben ik ook super nieuwsgierigquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja uhm morgen want de batterij is op
(mijn kruin zit nogmaals in de verfniet goed gepakt)
Dat is altijd zo kut met rood, dat het best lastig isquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja uhm morgen want de batterij is op
(mijn kruin zit nogmaals in de verfniet goed gepakt)
ja uhm mahonie koperbruin volgens de verpakkingquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is altijd zo kut met rood, dat het best lastig isMaar wat voor kleur is het nou geworden dan?
2meisjes, of meisje en jongen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
makeup haarspullen en een chocoladeletter
6 meidenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2meisjes, of meisje en jongen?
Tofquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was naar mike aan het speuren op usenet![]()
psies op dit nummer![]()
![]()
![]()
[..]
Nice!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja uhm mahonie koperbruin volgens de verpakking
Schoenen zettenquote:
ja the best of maar even gekuikt, ik zocht hem voro het refrein: say it loud, say it claer daar moets ik aan denken tijdens rosajack netquote:
ja hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Schoenen zettenKom je ook een keer wat in mijn schoen stoppen als ik em zet?
Wauw! Tof!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke: [ afbeelding ]
2 jongens
maar 1 is bij zijn vader en de ander heeft nog niet zoveel besef van Sinterklaas dus schoenen zetten doen we morgenavond wel
quote:
OMG OMG OMGquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
Mijn ouders hebben nieuwe medebewoners sinds vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die onderste lijkt psies om een kat die ik ooit had, vlekjequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee TE lief... neem je ze mee naar de meet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[ [url=http:/ /www.martinvdam.nl/wordpress/wp-content/gallery/kittysam/kitty01.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
ooooh, die bovenste, wat een mooierdquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
Mijn ouders hebben nieuwe huisgenoten sinds vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik namens mijn poezels kan zeggen: liever nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee TE lief... neem je ze mee naar de meet?
Ja, die is echt prachtig he?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh, die bovenste, wat een mooierd
De schildpadpoes heet Kitty en de zwarte kater heet Sam.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
Wat een vreselijke lieverds
Hoe heten ze?
Ik wilde ze mee naar huis nemen, maar mijn jas en tas werden voor de voordeur gecontroleerdquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee TE lief... neem je ze mee naar de meet?
wat een poepiesquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
Mijn ouders hebben nieuwe huisgenoten sinds vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow, okquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zonder problemen
Ik heb er overigens maar 2 zelf gemaakt
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
De schildpadpoes heet Kitty en de zwarte kater heet Sam.
[..]
Ik wilde ze mee naar huis nemen, maar mijn jas en tas werden voor de voordeur gecontroleerd.
bummerquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde ze mee naar huis nemen, maar mijn jas en tas werden voor de voordeur gecontroleerd.
Sam is precies de Sam die wij vroeger thuis haddenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik moet mijn allergiepillen dan niet vergeten... merkte het binnen 5 minuten vandaagquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
leuk
En die controle vindt ook plaats als je hier weggaat![]()
Nee, Sam is ongeveer 3 a 4 weken ouder en komt uit een ander nest. Maar in het asiel konden ze het ook al goed vinden samen, zo begreep ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bummer
katnap je ze de volgende keer maar
Ohjee wat liefff zegzijn het broertjes/zusjes??
Neem een flink glas waterquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmhhhh... zal ik nog een eierkoek nemen, of niet?
Dat is wel verstandig danquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mijn allergiepillen dan niet vergeten... merkte het binnen 5 minuten vandaag![]()
.
[..]
Nee, Sam is ongeveer 3 a 4 weken ouder en komt uit een ander nest. Maar in het asiel konden ze het ook al goed vinden samen, zo begreep ik.
Ik heb al spa roodquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem een flink glas waterof limonade ofzo
Jammer van de allergiequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mijn allergiepillen dan niet vergeten... merkte het binnen 5 minuten vandaag![]()
.
[..]
Nee, Sam is ongeveer 3 a 4 weken ouder en komt uit een ander nest. Maar in het asiel konden ze het ook al goed vinden samen, zo begreep ik.
gevuld?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al spa roodMaar ik had zo'n zin in een gevulde eierkoek
![]()
![]()
Ja, met van die cremequote:
Ik de Amerikaanse sfeerverlichtingquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een heerlijk stukje opera aanstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
hier stata het beste van mike & teh mechanics opquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een heerlijk stukje opera aanstaan
Die zijn zo GODDELIJK lekkerquote:
STOM!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Verdomme mijn versterker faalt.
Mijn kippeling was dat ookquote:
Mijn neus begon te kriebelen en ik kreeg het benauwdquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig danMijn vader had het laatst ook al, nog geen 2 minuten binnen en meteen rode en jeukende ogen
Ik baal daar ook best van... ik heb absoluut geen probleem met mijn allergie voor honden, maar katten vind ik zo leuk, dat ik er niet allergisch voor wil zijn... ik wil ook een kat, maar doe dat maar nietquote:
Preciesquote:Wel leuk dat ze het zo goed kunnen vinden.. maarja ze zijn ook nog klein dus dat komt wel goed
Kippeling?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn kippeling was dat ook![]()
ik doe meequote:
Dat is wel balen als je zelf zo'n kattenliefhebber bent en een allergie hebt voor kattenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn neus begon te kriebelen en ik kreeg het benauwd.
[..]
Ik baal daar ook best van... ik heb absoluut geen probleem met mijn allergie voor honden, maar katten vind ik zo leuk, dat ik er niet allergisch voor wil zijn... ik wil ook een kat, maar doe dat maar niet.
[..]
Precies. Sam is Kitty ook steeds aan het wassen, en ze dagen elkaar lekker uit bij het spelen. Sam is ook de aanhankelijkste kat volgens mij. Als je Kitty aanhaalt, dan komt hij naar je toe om kopjes te geven
.
Heel fout dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kippeling?
En zo zien ze er uit:
[ afbeelding ]
Het zijn 2 kleinere eierkoeken met creme ertussen
Gepaneerde minikippiesquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kippeling?
En zo zien ze er uit:
[ afbeelding ]
Het zijn 2 kleinere eierkoeken met creme ertussen
Heb je een leuke dag gehad ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff paar toffe duitsers tegengekomen en dus maar doorgereden tot amsterdam. Nu echt op wet naar huur
T9quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff paar toffe duitsers tegengekomen en dus maar doorgereden tot amsterdam. Nu echt op wet naar huur
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel balen als je zelf zo'n kattenliefhebber bent en een allergie hebt voor katten
Wij hebben wel 2 broertjes, zo leuk dat ze samen opgroeien. We zouden er eerst maar 1 meenemen maar we konden het niet over ons hart verkrijgen om de laatste ook maar mee te nemen. En of onze huidige kat nou aan 1 moest wennen of aan 2 maakt dan ook niet meer uit.
[..]
Heel fout dus
Hoe was je dag flesquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
toen ik op FOK! kwam had je net ICQquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
ik zat eerder op twitter dan op fok
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gepaneerde minikippies![]()
Met smulsaus![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik op FOK! kwam had je net ICQ
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij zit er dus al 11 jaar bij
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik op FOK! kwam had je net ICQ
Hoi pgr snoetquote:
Coolquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
ik heb laatst nog even voor e gein met mijn originele account gepost
Hij post hier nu al een tijdje mee hoorquote:
van meat & mealsquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
van de markt? Ik moet weer eens naar de markt
Dan heb ik een verrassing voor je. Ik post hier sinds vorige week ook..quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van meat & meals
hahaaaaaaaaaaaaa, ze noemden Thijs daar vandaag de meat & meals peuter![]()
en hij propte zo een hele plak boterhamworst in zijn mond..
Avond Bos!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik een verrassing voor je. Ik post hier sinds vorige week ook..
jij post ook in singles, dus dat was niet zo'n verassingquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi pgr snoetHeb je de date al geregeld?
[..]
CoolWelke was dat?
Nee, kweetniet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi pgr snoetHeb je de date al geregeld?
[..]
CoolWelke was dat?
quote:
Hopen dat ze snel d'r inbox leegtquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, kweetniet.
Wilde pm en, maar der box is vol.
Ik dacht al, ik zag jou ook net ergens hoi zeggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja tofquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Trusten Martquote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook in Schiedam was
27/11 sintmeet, ik dacht dat je dat wel wistquote:
nee, ik heb dat ff helemaal gemist, ook niet zo op gelet omdat ik de laatste tijd een paar meets afgewerkt heb...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
27/11 sintmeet, ik dacht dat je dat wel wist
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik zal mijn lief eens heel lief aankijken
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
I feel pretty and witty and GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY![]()
nee hoor, maar zo lijkt het nog wat
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, ik heb dat ff helemaal gemist, ook niet zo op gelet omdat ik de laatste tijd een paar meets afgewerkt heb...
Ik had em gezien, maar was vergeten te reagerenquote:
harreblaksems!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had em gezien, maar was vergeten te reageren
Sorryquote:
quote:
quote:
Hey LLquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
zo daar ben ik ook weer
Nu ben ik echt klaar!!!
quote:
Ach, het ligt enigszins bij elkaar in de buurtquote:
Was de achterkant niet goed dit keer?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
zo daar ben ik ook weer
Nu ben ik echt klaar!!!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
zo daar ben ik ook weer
Nu ben ik echt klaar!!!
I know, die vind Marijke niet mooi.quote:
Hey Trevquote:
nou ik was een stukje vergeten maar nu ist helemaal goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was de achterkant niet goed dit keer?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu wel alles goed met het haar?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
En Marijke komt er nog goed af, ik een stuk minder
doe maarquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, het ligt enigszins bij elkaar in de buurt![]()
Moet ik je het PMtje met alle info sturen?
Ja net even lekker CoD BO gedaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
fijne avond gehad?
En nog bij de MM geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yup, heb daar een 1TB externe hdd gehaald, bovenstaande game en een zak FM radio voor op het werk omdat ik niet mijn foon wil gebruiken. Jij vandaag nog leuke dingen gedaan?
Als alleen zij het niet doet is het toch niet erg?quote:
mensen die peter hetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Het is dan maar wat je onder goed verstaat
pgrdingesquote:
ik ken iemand die zo heet...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=nathanael&aq=f
Er zijn nog meer mensen in dit topicquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pgrdinges
trev: ik weet van CoD BO is![]()
Ik ben naar verjaardag geweest en verder de hele avond aan mijn haar geprutteld
dat zou ik niet wetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ook echt met zonder puntjes op de e
Nienke lekker diengskequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb geen liedje..er rijmt zelfs niets op mij
ja of pedro het is maar net waar ze zin in hebbenquote:
lolaquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of pedo het is maar net waar ze zin in hebben
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Ik heb alleen maar wat gemaaktquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
Die heb je al gehad lieverdquote:
ja, dat kan je er ook uit halen jaquote:
ik haal er niks uitquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat kan je er ook uit halen ja
Tofquote:
ik hoop het ook !!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofIk hoop dat je er bij kunt zijn
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
Symph drinkt iedereen onder tafel.
Dat zou tof zijnquote:
Ligt er aan hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
Gewoon, zoals iedereen dat zou moeten doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn![]()
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt
quote:
het is in ieder geval nooit mijn doelquote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon, zoals iedereen dat zou moeten doen
whahahaquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
quote:
Oke op die manierquote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon, zoals iedereen dat zou moeten doen
Denk dat die zeer lui isquote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef PeZu het volgende:
is er iemand die dit snapt:
vanmiddag gaat de intercom, ik strompel naar de intercom toe, en horo post, doe de deur open en wacht
10 minuten nog niks, ik strompel naar beneden, ligt er een brievje in de brievenbus dat het pakket is afgeleverd bij de buren op een andere verdieping
![]()
![]()
Ach, je hebt het of je hebt het niet, daar hoef je je best dan ook niet voor te doenquote:Op zondag 14 november 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in ieder geval nooit mijn doel
Ajuus naatquote:
ik hoef niemand uit te dagenquote:
hoe kan dat nou dan?quote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohhet MBH gedeelte was wel leuk hoor, mar het weer was echt kut metperen, dus eigenlijk is er niet heel veel van terecht gekomen
quote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohhet MBH gedeelte was wel leuk hoor, mar het weer was echt kut metperen, dus eigenlijk is er niet heel veel van terecht gekomen
Ik ben dol op ajuusquote:
whehehe ik ook niet hoorquote:
deze oude bok zuipt ook nog door als iedereen ligt/staat te tollenquote:Op zondag 14 november 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe ik ook niet hoor
ik heb gewoon mazzel dat ik er goed tegen kwam.
Maar wel grappig, in Wierden vielen alle die-hard zuipers een voor een om, en ik als ouwe lul bleef zitten
quote:Op zondag 14 november 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe ik ook niet hoor
ik heb gewoon mazzel dat ik er goed tegen kwam.
Maar wel grappig, in Wierden vielen alle die-hard zuipers een voor een om, en ik als ouwe lul bleef zitten
deja vuquote:
Volgens mij heb ik nog witte wijn staan, zal eens kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik neem wel een fles witte wijn meeNa 1 glas heb ik wel genoeg
(als ie verkeerd valt.... )
Als het goed valt kan ik wel een flesje op
het is ook echt geen doel hoor....quote:Op zondag 14 november 2010 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van mij wint iedereen gemakkelijk
Dus ik drink wel gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |