Mijn kippeling was dat ookquote:
Mijn neus begon te kriebelen en ik kreeg het benauwdquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig danMijn vader had het laatst ook al, nog geen 2 minuten binnen en meteen rode en jeukende ogen
Ik baal daar ook best van... ik heb absoluut geen probleem met mijn allergie voor honden, maar katten vind ik zo leuk, dat ik er niet allergisch voor wil zijn... ik wil ook een kat, maar doe dat maar nietquote:
Preciesquote:Wel leuk dat ze het zo goed kunnen vinden.. maarja ze zijn ook nog klein dus dat komt wel goed
Kippeling?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn kippeling was dat ook![]()
ik doe meequote:
Dat is wel balen als je zelf zo'n kattenliefhebber bent en een allergie hebt voor kattenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn neus begon te kriebelen en ik kreeg het benauwd.
[..]
Ik baal daar ook best van... ik heb absoluut geen probleem met mijn allergie voor honden, maar katten vind ik zo leuk, dat ik er niet allergisch voor wil zijn... ik wil ook een kat, maar doe dat maar niet.
[..]
Precies. Sam is Kitty ook steeds aan het wassen, en ze dagen elkaar lekker uit bij het spelen. Sam is ook de aanhankelijkste kat volgens mij. Als je Kitty aanhaalt, dan komt hij naar je toe om kopjes te geven
.
Heel fout dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kippeling?
En zo zien ze er uit:
[ afbeelding ]
Het zijn 2 kleinere eierkoeken met creme ertussen
Gepaneerde minikippiesquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kippeling?
En zo zien ze er uit:
[ afbeelding ]
Het zijn 2 kleinere eierkoeken met creme ertussen
Heb je een leuke dag gehad ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff paar toffe duitsers tegengekomen en dus maar doorgereden tot amsterdam. Nu echt op wet naar huur
T9quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff paar toffe duitsers tegengekomen en dus maar doorgereden tot amsterdam. Nu echt op wet naar huur
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel balen als je zelf zo'n kattenliefhebber bent en een allergie hebt voor katten
Wij hebben wel 2 broertjes, zo leuk dat ze samen opgroeien. We zouden er eerst maar 1 meenemen maar we konden het niet over ons hart verkrijgen om de laatste ook maar mee te nemen. En of onze huidige kat nou aan 1 moest wennen of aan 2 maakt dan ook niet meer uit.
[..]
Heel fout dus
Hoe was je dag flesquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
toen ik op FOK! kwam had je net ICQquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
ik zat eerder op twitter dan op fok
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gepaneerde minikippies![]()
Met smulsaus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |