Omdat? Koffie?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
flipsmeisje.zat straks nog aan je te denken
Er zijn zat volwassen honden die prima met katten kunnenquote:
samen een jointje roken op de bank en dan stiekem steeds dichter bij elkaar zitten, onder het genot van een kopje koffie en een saaie filmquote:
Jawel, maar toch....quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn zat volwassen honden die prima met katten kunnen
en wat gaat er met hond gebeuren als je weer gaat werken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar toch....
Ben wel benieuwd hoe mijn katten er op gaan reageren
Ook belangrijke overwegingen inderdaad!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en wat gaat er met hond gebeuren als je weer gaat werken?
die leek me best cool eigenlijk, maar niks aan dus?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ff snel tussendoor: the social network valt een beetje tegen en zit nu met nichtje en zus een J te doen in de shop onder het genot van een bananacookieshake
Ach, het hoeft niet altijd over seks te gaan hequote:
ik vond hem behoorlijk saaiquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
die leek me best cool eigenlijk, maar niks aan dus?
ach je weet niet waar spezza die pup voor wil gebruikenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het hoeft niet altijd over seks te gaan he
leuk voor een saaie zondagmiddag op de bankquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
die leek me best cool eigenlijk, maar niks aan dus?
Nicequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:08 schreef dawg het volgende:
[..]
samen een jointje roken op de bank en dan stiekem steeds dichter bij elkaar zitten, onder het genot van een kopje koffie en een saaie film
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach je weet niet waar spezza die pup voor wil gebruiken
Ja, dat ga ik maandag even navragen bij Martin Gaus.... zit hier bijna om de hoek....quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook belangrijke overwegingen inderdaad!
Is ook zo natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het hoeft niet altijd over seks te gaan he
Martin Gaus?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik maandag even navragen bij Martin Gaus.... zit hier bijna om de hoek....
Natuurlijk ken ik Martin Gaus, maar waarom wil je hem vragen wat je moet doen als je werkt?quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik Martin Gaus, maar waarom wil je hem vragen wat je moet doen als je werkt?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ach je weet niet waar spezza die pup voor wil gebruiken
het is te laat om je nu nog uit te nodigen hier?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al zin in seks, dus mijn gedachten doen genoeg
Dat zegt iedereen die een beetje met honden heeftquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zegt vast ook dat je geen hond moet nemen als je geen tijd hebt
Nou, wil weten of je een hond kan trainen ongeveer 8 uur alleen te zijn.... Ben namelijk ook bezig met eigen bedrijf en dan kan ik vanuit huis werkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik Martin Gaus, maar waarom wil je hem vragen wat je moet doen als je werkt?
Een hond kan je prima leren 8 uur alleen te zijn. Maar je moet je afvragen of je dat de ideale situatie vindt. Wil je hem binnen houden die 8 uur, of kan hij ook naar buiten als hij dat zelf wil? Een puppy kan je in het begin sowieso niet 8 uur alleen houden, helemaal niet als je hem zindelijk wilt maken en wilt opvoeden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, wil weten of je een hond kan trainen ongeveer 8 uur alleen te zijn.... Ben namelijk ook bezig met eigen bedrijf en dan kan ik vanuit huis werken![]()
En anders wordt het de hondenuitlaat....Maar goed, zoals gezegd, ik ben gewoon aan het rondkijken en orienteren enzo....
Die rechtzaak (van wie nou de rechten op facebook heeft) is een beetje de rode draad met flashbacks naar de gebeurtenissen die tot de rechtzaak hebben geleid. Helaas konden én de rechtzaak én die flashbacks mijn aandacht maar moeilijk vasthouden. Er gebeurt gewoon bar weinig boeiends.quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
het is te laat om je nu nog uit te nodigen hier?
ahh. ik heb het gedoe omtrent facebook niet echt gevolgd, maar ik dacht eigenlijk dat de film meer ging over hoe hij facebook opgezet heeft en de macht hem een beetje naar het hoofd steeg ofzo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:21 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Die rechtzaak (van wie nou de rechten op facebook heeft) is een beetje de rode draad met flashbacks naar de gebeurtenissen die tot de rechtzaak hebben geleid. Helaas konden én de rechtzaak én die flashbacks mijn aandacht maar moeilijk vasthouden. Er gebeurt gewoon bar weinig boeiends.
Daarom zou nu het juiste moment zijn om een pup te nemen... aangezien ik werkeloos thuis zit en niet direct enige verbetering daarin zie.... dus kan ik hem alles leren... en heb een mooie achtertuin waar hij dan in kan enzo...quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hond kan je prima leren 8 uur alleen te zijn. Maar je moet je afvragen of je dat de ideale situatie vindt. Wil je hem binnen houden die 8 uur, of kan hij ook naar buiten als hij dat zelf wil? Een puppy kan je in het begin sowieso niet 8 uur alleen houden, helemaal niet als je hem zindelijk wilt maken en wilt opvoeden.
Oriënteren is altijd goed!
Lijkt mij ook een prima situatie inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom zou nu het juiste moment zijn om een pup te nemen... aangezien ik werkeloos thuis zit en niet direct enige verbetering daarin zie.... dus kan ik hem alles leren... en heb een mooie achtertuin waar hij dan in kan enzo...
I stopped itquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:26 schreef xFriendx het volgende:
Seks, kut.... make it stop, dat werkt besmettelijk
ja graagquote:
Daaromquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een prima situatie inderdaadAls de hond ook in de uren dat je er niet bent naar buiten kan en lekker kan bewegen, is het geen probleem dat hij alleen is. Je hebt immers ook nog katten die hem gezelschap kunnen houden.
Misverstand. Schoot honden kunnen dat ook prima.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
DaaromEn daarom wil ik liever een wat grotere hond omdat die makkelijker alleen kunnen blijven voor een tijdje, dan een schoothond....
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
Voor de dames die sex willen.... PM sturen mag hoor
Ok.... ben er echt nog nooit 1 tegengekomenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misverstand. Schoot honden kunnen dat ook prima.
ik ben maandag in de buurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Fietsen!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef DeBassist het volgende:
moet.. naar.. vriendin.. toe....![]()
ik ga wel liften
Yukiquote:
65 kilometer fietsenquote:
ik wil je wel ziek meldenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om even richting Eindhoven te reizen, moet morgen ook weer werken man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |