Omdat? Koffie?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
flipsmeisje.zat straks nog aan je te denken
Er zijn zat volwassen honden die prima met katten kunnenquote:
samen een jointje roken op de bank en dan stiekem steeds dichter bij elkaar zitten, onder het genot van een kopje koffie en een saaie filmquote:
Jawel, maar toch....quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn zat volwassen honden die prima met katten kunnen
en wat gaat er met hond gebeuren als je weer gaat werken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar toch....
Ben wel benieuwd hoe mijn katten er op gaan reageren
Ook belangrijke overwegingen inderdaad!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en wat gaat er met hond gebeuren als je weer gaat werken?
die leek me best cool eigenlijk, maar niks aan dus?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ff snel tussendoor: the social network valt een beetje tegen en zit nu met nichtje en zus een J te doen in de shop onder het genot van een bananacookieshake
Ach, het hoeft niet altijd over seks te gaan hequote:
ik vond hem behoorlijk saaiquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
die leek me best cool eigenlijk, maar niks aan dus?
ach je weet niet waar spezza die pup voor wil gebruikenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het hoeft niet altijd over seks te gaan he
leuk voor een saaie zondagmiddag op de bankquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
die leek me best cool eigenlijk, maar niks aan dus?
Nicequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:08 schreef dawg het volgende:
[..]
samen een jointje roken op de bank en dan stiekem steeds dichter bij elkaar zitten, onder het genot van een kopje koffie en een saaie film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |