Ik volg het niet meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar kan je even mee voort, als het een positief iets was
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:11 schreef DeBassist het volgende:
ze zijn ook nog jong
ik zou dit geen Rock n roll meer noemen, maar dit is wel ehm dieper idd
en dus IMO beter
therion ken ik jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:19 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
ik had een andere reactie verwacht.
deze is 'beschaafder'.
met een koud biertje erbij ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef AirwiN het volgende:
Seks en muziek is voor mij voldoende.
Mag, wijn of een bacardi cola is ook goed.quote:
Ik niet. Ik zou uiteindelijk dood gaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:26 schreef DeBassist het volgende:
al moet ik zeggen ik op sex+muziek prima zou kunnen leven
dan kan je alsnog prima hebben geleeftquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou uiteindelijk dood gaan.
alleen seks zou ik op dit moment al voldoende vindenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef AirwiN het volgende:
Seks en muziek is voor mij voldoende.
Ik heb de luxe dat ik kan kiezen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:28 schreef Under_Score het volgende:
alleen seks zou ik op dit moment al voldoende vinden
muziekje erbij is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:28 schreef Under_Score het volgende:
[..]
alleen seks zou ik op dit moment al voldoende vinden
Goed planquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same for me.
Seks maar doen dan, dat is een gemeenschappelijke taal
Zwaar pissen en schijten als je niks meer binnenkrijgtquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:30 schreef After_Dark het volgende:
Wat moet je dan drinken en eten? Of is het pis en schijtsex?
leven van de essentie van de muziekquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:30 schreef After_Dark het volgende:
Wat moet je dan drinken en eten? Of is het pis en schijtsex?
Is het dan verplicht iedere zaterdag in de kroeg te hangen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik bedenk me net hoe kansloos mijn zaterdagavond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |