Anti-Rock'n'Roll-held.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen seks, geen drugs, geen alcohol
Bij jou welquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mag hopen dat het een positieve 'Hmmmm' is
Te jongquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:50 schreef DeBassist het volgende:
SEX DRUGS AND ROCK N ROLL
I'm in ~!
Hmmmm is net zoals het Nederlandse "ja" multi-interpretabel. Afhankelijk van de uitspraak kan het variëren van "nee", via "misschien" tot "ja".quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mag hopen dat het een positieve 'Hmmmm' is
waarom zou ik daar te jong voor zijnquote:
eet smakelijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:50 schreef Yuki het volgende:
Ik ben trots op m'n TT
Om dat te vieren, ga ik een bord boerenkool wegwerken![]()
Jahaaaaa, Joe snapt 'mquote:
Ik regel de XTC en GHBquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echtLaten we een drugs-meet plannen
Zeg dat maar niet te hardquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dat geval hoef je me ook niet te druggen, ik doe zonder ook wel wat je wil
Hoe oud ben je? 16 of zo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef DeBassist het volgende:
[..]
waarom zou ik daar te jong voor zijn
Ai, dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn 3 keer dronken waren niet dat ik niets meer kan herinneren ofzo, herinner me alles moest alleen heel erg kotsen dus nee aan dronken zijn vind ik niet zoveel aan
17quote:
Samen een blowtje roken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wiet dan ben ik ook van de partij
+1 , kloteafstandquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
pfffffff, zin in seks!
zo maar een melk inschenken dan.
zin in seks en dus ga je melk drinkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
pfffffff, zin in seks!
dan doe ik illegaal meequote:
melk, of "melk"?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
pfffffff, zin in seks!
Check.quote:
Zozozoquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
I just said it and I always keep my promise
Deal.quote:
dankjequote:
gezelschap, seks, whatever. geen zin om alleen te zijn, maar al m'n pogingen daar wat aan te doen hebben gefaald.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
pfffffff, zin in seks!
Melk is goed voor elk, daar groei ik van!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zin in seks en dus ga je melk drinkenleg uit
Ik heb vanmiddag nog de soundtrack gedownload van FDTD vanwege dat nummer wat jij als ondertitel hebt.quote:
Bij een geile bui smeer jij jezelf ook altijd in met pindakaas?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Melk is goed voor elk, daar groei ik van!![]()
en meer redenen heb ik niet.
Oh ja melk is goed voor je want je heet geen Janquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eiwittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Deze is leukerquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:57 schreef kitao het volgende:
De TT is bejaard zoals de rolling stones of ian dury.
Tranen over mijn wangen van het lachen.quote:
Brengt de wind ook nog iets goedsquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, maar als het aan komt waaien ook geen probleem
kan zijn, heeft echter weinig met de TT te maken.quote:
Haha, precies de bedoeling. Één en al goeie nummers!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog de soundtrack gedownload van FDTD vanwege dat nummer wat jij als ondertitel hebt.
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:00 schreef DeBassist het volgende:
wie heeft er hier nou eigenlijk geen zin in sex ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, moge het snel gaan stormenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brengt de wind ook nog iets goeds
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoorniet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
Als ik het nieuws mag geloven, lukt dat in het zuiden van het land primaquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, moge het snel gaan stormen
Ik ben naar een optreden geweestquote:
quote:
was dit jaar te ziek om naar festivals te gaan, alleen appelpop heb ik nog geredquote:
Het kan hier ook wel onstuimig zijn hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik het nieuws mag geloven, lukt dat in het zuiden van het land prima
Mama had het over wateroverlast en zoquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het kan hier ook wel onstuimig zijn hoor
Aha, een natte boel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mama had het over wateroverlast en zo
niet slecht, maar ik noem dat eerder high school-rock.quote:
ze zijn ook nog jongquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:10 schreef kitao het volgende:
[..]
niet slecht, maar ik noem dat eerder high school-rock.
veel drugs leidt tot minder sex en meer real-life rock.
Afgelopen zaterdag nogquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je zit af en toe in het oog van de orkaan?
Ik volg het niet meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar kan je even mee voort, als het een positief iets was
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:11 schreef DeBassist het volgende:
ze zijn ook nog jong
ik zou dit geen Rock n roll meer noemen, maar dit is wel ehm dieper idd
en dus IMO beter
therion ken ik jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:19 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
ik had een andere reactie verwacht.
deze is 'beschaafder'.
met een koud biertje erbij ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef AirwiN het volgende:
Seks en muziek is voor mij voldoende.
Mag, wijn of een bacardi cola is ook goed.quote:
Ik niet. Ik zou uiteindelijk dood gaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:26 schreef DeBassist het volgende:
al moet ik zeggen ik op sex+muziek prima zou kunnen leven
dan kan je alsnog prima hebben geleeftquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou uiteindelijk dood gaan.
alleen seks zou ik op dit moment al voldoende vindenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef AirwiN het volgende:
Seks en muziek is voor mij voldoende.
Ik heb de luxe dat ik kan kiezen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:28 schreef Under_Score het volgende:
alleen seks zou ik op dit moment al voldoende vinden
muziekje erbij is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:28 schreef Under_Score het volgende:
[..]
alleen seks zou ik op dit moment al voldoende vinden
Goed planquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same for me.
Seks maar doen dan, dat is een gemeenschappelijke taal
Zwaar pissen en schijten als je niks meer binnenkrijgtquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:30 schreef After_Dark het volgende:
Wat moet je dan drinken en eten? Of is het pis en schijtsex?
leven van de essentie van de muziekquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:30 schreef After_Dark het volgende:
Wat moet je dan drinken en eten? Of is het pis en schijtsex?
Is het dan verplicht iedere zaterdag in de kroeg te hangen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik bedenk me net hoe kansloos mijn zaterdagavond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |