Tranen over mijn wangen van het lachen.quote:
Brengt de wind ook nog iets goedsquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, maar als het aan komt waaien ook geen probleem
kan zijn, heeft echter weinig met de TT te maken.quote:
Haha, precies de bedoeling. Één en al goeie nummers!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog de soundtrack gedownload van FDTD vanwege dat nummer wat jij als ondertitel hebt.
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:00 schreef DeBassist het volgende:
wie heeft er hier nou eigenlijk geen zin in sex ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, moge het snel gaan stormenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brengt de wind ook nog iets goeds
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoorniet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
Als ik het nieuws mag geloven, lukt dat in het zuiden van het land primaquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, moge het snel gaan stormen
Ik ben naar een optreden geweestquote:
quote:
was dit jaar te ziek om naar festivals te gaan, alleen appelpop heb ik nog geredquote:
Het kan hier ook wel onstuimig zijn hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik het nieuws mag geloven, lukt dat in het zuiden van het land prima
Mama had het over wateroverlast en zoquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het kan hier ook wel onstuimig zijn hoor
Aha, een natte boel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mama had het over wateroverlast en zo
niet slecht, maar ik noem dat eerder high school-rock.quote:
ze zijn ook nog jongquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:10 schreef kitao het volgende:
[..]
niet slecht, maar ik noem dat eerder high school-rock.
veel drugs leidt tot minder sex en meer real-life rock.
Afgelopen zaterdag nogquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je zit af en toe in het oog van de orkaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |