Anti-Rock'n'Roll-held.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen seks, geen drugs, geen alcohol
Bij jou welquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mag hopen dat het een positieve 'Hmmmm' is
Te jongquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:50 schreef DeBassist het volgende:
SEX DRUGS AND ROCK N ROLL
I'm in ~!
Hmmmm is net zoals het Nederlandse "ja" multi-interpretabel. Afhankelijk van de uitspraak kan het variëren van "nee", via "misschien" tot "ja".quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mag hopen dat het een positieve 'Hmmmm' is
waarom zou ik daar te jong voor zijnquote:
eet smakelijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:50 schreef Yuki het volgende:
Ik ben trots op m'n TT
Om dat te vieren, ga ik een bord boerenkool wegwerken![]()
Jahaaaaa, Joe snapt 'mquote:
Ik regel de XTC en GHBquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echtLaten we een drugs-meet plannen
Zeg dat maar niet te hardquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dat geval hoef je me ook niet te druggen, ik doe zonder ook wel wat je wil
Hoe oud ben je? 16 of zo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef DeBassist het volgende:
[..]
waarom zou ik daar te jong voor zijn
Ai, dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn 3 keer dronken waren niet dat ik niets meer kan herinneren ofzo, herinner me alles moest alleen heel erg kotsen dus nee aan dronken zijn vind ik niet zoveel aan
17quote:
Samen een blowtje roken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wiet dan ben ik ook van de partij
+1 , kloteafstandquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
pfffffff, zin in seks!
zo maar een melk inschenken dan.
zin in seks en dus ga je melk drinkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
pfffffff, zin in seks!
dan doe ik illegaal meequote:
melk, of "melk"?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
pfffffff, zin in seks!
Check.quote:
Zozozoquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
I just said it and I always keep my promise
Deal.quote:
dankjequote:
gezelschap, seks, whatever. geen zin om alleen te zijn, maar al m'n pogingen daar wat aan te doen hebben gefaald.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
pfffffff, zin in seks!
Melk is goed voor elk, daar groei ik van!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zin in seks en dus ga je melk drinkenleg uit
Ik heb vanmiddag nog de soundtrack gedownload van FDTD vanwege dat nummer wat jij als ondertitel hebt.quote:
Bij een geile bui smeer jij jezelf ook altijd in met pindakaas?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Melk is goed voor elk, daar groei ik van!![]()
en meer redenen heb ik niet.
Oh ja melk is goed voor je want je heet geen Janquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eiwittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Deze is leukerquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:57 schreef kitao het volgende:
De TT is bejaard zoals de rolling stones of ian dury.
Tranen over mijn wangen van het lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |