Het is nog vroeg, je kunt nog altijd net doen of je een ontzettend wilde avond gaat beleven.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik bedenk me net hoe kansloos mijn zaterdagavond is.
Nee, maar het is zo raar om helemaal niets te doen. Soms ging ik met mijn uitgaansgroepje ook bij iemand thuis zitten en dan de mannen gamen (zijn allemaal mannen trouwensquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het dan verplicht iedere zaterdag in de kroeg te hangen?
geniaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb Muppets Treasure Island aangezet(Comedy Central)
Kan toch ook een keerquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar het is zo raar om helemaal niets te doen. Soms ging ik met mijn uitgaansgroepje ook bij iemand thuis zitten en dan de mannen gamen (zijn allemaal mannen trouwens) en dan ging ik op de laptop van diegene ofzo of gingen we film kijken of drankspelletje doen,
En ondertussen zaten we elkaar wel wat te rellen en kletsen. Was gewoon altijd heel gezellig.
En nu doe ik nietsNouja studie
Hier ook, klinkt alleen iets beter.quote:
quote:
Dat is wel balenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan toch ook een keerIk vind het wel lekker om in het weekend niks te doen
Ben net een oud wijf. Al had ik vandaag wel plannen maar werd vriendin ziek
Nou ja, binnenkort gaan de feesten weer beginnen
Je mag altijd hier film kijken hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar het is zo raar om helemaal niets te doen. Soms ging ik met mijn uitgaansgroepje ook bij iemand thuis zitten en dan de mannen gamen (zijn allemaal mannen trouwens) en dan ging ik op de laptop van diegene ofzo of gingen we film kijken of drankspelletje doen,
En ondertussen zaten we elkaar wel wat te rellen en kletsen. Was gewoon altijd heel gezellig.
En nu doe ik nietsNouja studie
Nee, eigenlijk het hele jaar door, maar de vriendengroep waar ik normaal mee ga, hebben allemaal even hun eigen dingen momenteel, ziekte, samenwonen, vakantie, je kent het wel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel balen![]()
Oeh altijd rond deze tijd of?
En wat je zegt, beloof je hequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je mag altijd hier film kijken hoor
Oooh ja altijd leuk zulke dingen.. Dan is het altijd fijn als je elkaar weer ziet en uit kan gaan enzo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk het hele jaar door, maar de vriendengroep waar ik normaal mee ga, hebben allemaal even hun eigen dingen momenteel, ziekte, samenwonen, vakantie, je kent het wel.
Ja, dat is het ook. En gelukkig hebben we een aantal vaste feesten in het jaar waar we altijd heen gaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat je zegt, beloof je he![]()
[..]
Oooh ja altijd leuk zulke dingen.. Dan is het altijd fijn als je elkaar weer ziet en uit kan gaan enzo.
sorry voor de late reactie, lap kraakt hier.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:23 schreef DeBassist het volgende:
therion ken ik ja![]()
ach ik luister veel rustige muziek, maar ik kan august burns red en whitechapel ook wel waarderen
dus ik kan wel wat hebben
'says Mr Bimbo...'quote:
een rottjequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maandag kijken voor een puppy
Aaaahquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maandag kijken voor een puppy
aahw hou opquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze nergens..... duitse herder
[ afbeelding ]
Uiteraard uit het asielquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
AaaahUit het asiel? En wat voor een?
Aaahquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard uit het asiel
Deze komt uit een dodingstation in Spanje
dan zal t geen raszuivere herder zijn denk?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard uit het asiel
Deze komt uit een dodingstation in Spanje
Hoe oud is die Rottweiler?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah
Wij hebben gelukkig geen pups zitten, die zijn zo goed als meteen weer weg. Wel een prachtige volwassen Rottweiler met staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |