abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88674929
Er is een jongen om wie ik heel veel geef en waar ik een bijzondere band mee HAD. Blijkbaar was het niet zo bijzonder voor hem want plots begon hij me te negeren. Ik heb hem al een maand niet meer gesproken, en de laatste 2 keren dat ik hem (in de verte) zag, negeerde ik hem omdat ik niet de eerste stap durfde te zetten (bang voor afwijzing) en kwam hij ook niet naar mij toe :(. Ik weet dat ik me beter niet wanhopig op kan stellen, maar ik kan niet begrijpen waarom hij eerst heel lief doet (voorstellen om af te spreken, knuffelen, zoenen, lieve woordjes) en vervolgens, uit het niets, niet meer op mijn smsjes reageert en doet alsof ik lucht ben. Ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest en nu durf ik niet met hem te gaan praten of hem te bellen omdat ik me zo afgewezen voel, terwijl dat is wat ik het liefste zou willen: bij hem zijn, met hem praten.....
het maakt me zo verdrietig.
wat heb ik verkeerd gedaan?
waarom negeert hij me? dat is toch kinderachtig?
wat moet ik doen? ik probeer hem al 5 en halve week te `vergeten´ (heb zn nummer verwijderd), maar ik blijf gevoelens voor hem hebben. ik voel me ongelukkig zonder hem.

[ Bericht 1% gewijzigd door yellowrose op 13-11-2010 17:30:43 ]
A yellow rose means friendship.
pi_88675075
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef yellowrose het volgende:
Er is een jongen om wie ik heel veel geef en waar ik een bijzondere band mee HAD. Blijkbaar was het niet zo bijzonder voor hem want plots begon hij me te negeren. Ik heb hem al een maand niet meer gesproken, en de laatste 2 keren dat ik hem (in de verte) zag, negeerde ik hem omdat ik niet de eerste stap durfde te zetten (bang voor afwijzing) en kwam hij ook niet naar mij toe :(. Ik weet dat ik me beter niet wanhopig op kan stellen, maar ik kan niet begrijpen waarom hij eerst heel lief doet (voorstellen om af te spreken, knuffelen, zoenen, lieve woordjes) en vervolgens, uit het niets, niet meer op mijn smsjes reageert en doet alsof ik lucht ben. Ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest en nu durf ik niet met hem te gaan praten of hem te bellen omdat ik me zo afgewezen voel, terwijl dat is wat ik het liefste zou willen: bij hem zijn, met hem praten.....
wat moet ik doen? ik probeer hem al 5 en halve week te `vergeten´ (heb zn nummer verwijderd), maar ik blijf gevoelens voor hem hebben. ik voel me ongelukkig zonder hem.
Ga naar hem toe! ;) Lucht je hart! Erger dan dit kan het toch al niet worden en wie weet...
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_88675142
Stap op hem af!
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:30:38 #4
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_88675162
Homo!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_88675280
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:30 schreef Fortitudo het volgende:
Homo!
nee, ik ben een vrouw
pi_88675329
Hij was verliefd en nu is het over.
pi_88675408
Volgens mij heeft ie gewoon een ander nummer! Kan het me niet voorstellen namelijk.
UITGESCHREVEN
pi_88675473
herkenbaar en nee ik weet ook niet wat die losers mankeert, maar ik ben klaar met die van mij.

Dus nu ga ik me openstellen voor iemand die wél voormij gaat en lief voor me is
pi_88675495
Ga eens naar hem toe :)
pi_88675537
Je kan toch gewoon vragen wat er aan de hand is, is hij zo'n man is dat hij je kan kussen en knuffelen, dan kan hij ook wel gewoon tegen je praten als je hem iets vraagt.

En als je een beetje verstandig bent dan doe je het gewoon face-to-face en niet via een telefoongesprek. Dan kun je hem tenminste recht in zijn ogen kijken.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_88675554
mss besefte ie opeens dat jullie toch niet zo bij elkaar passen,en durfde hij dat niet te zeggen
Of had ie al een vriendin.
niet meer
pi_88675567
"He's just not that into you."
And the druids turn to stone...
pi_88675571
Jammer dat iemand het lef heeft om op zo'n manier met je gevoelens om te gaan. Moet wel genoeg zeggen toch? Blijkbaar doet het hem niet zoveel.

Ik raad je aan je niet meer af te vragen wat jíj fout hebt gedaan. De fout ligt duidelijk bij hem. En dan nog even een cliché: jij verdient beter dan hem.

Ik weet dat het moeilijk lijkt, maar zet hem uit je hoofd. De kans dat dit nog ergens toe leidt is erg klein. Je kunt je tijd wel beter besteden.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_88675623
Nou ik vind dat je nog wel wat meer je best mag doen, misschien vind ie je lame.

Wat heb je gezegd dan in die laatste sms'jes?
UITGESCHREVEN
pi_88675768
klinkt mss raar,maar dikke kans dat ie voor een potje neuken wel terugkomt :Y
niet meer
pi_88675776
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:46 schreef picardmike het volgende:
Nou ik vind dat je nog wel wat meer je best mag doen, misschien vind ie je lame.

Wat heb je gezegd dan in die laatste sms'jes?
gewoon, gevraagd hoe het met hem ging en wat hij de volgende avond ging doen.
pi_88675796
m
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef welkominspace het volgende:
klinkt mss raar,maar dikke kans dat ie voor een potje neuken wel terugkomt :Y
maar dan is het toch raar dat ie me negeert?
pi_88675807
x

[ Bericht 100% gewijzigd door yellowrose op 13-11-2010 17:54:40 ]
pi_88675823
dubbel
pi_88675852
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:53 schreef yellowrose het volgende:
m
[..]

maar dan is het toch raar dat ie me negeert?
wss was hij gewoon op zoek naar een leuk meisje om een beetje mee te rotzooien.
maar verder niks serieus.
Heeft ie z'n bedoelingen niet goed duidelijk gemaakt blijkbaar...
niet meer
pi_88675856
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:44 schreef Panthera1984 het volgende:
Dit.
Extremistisch gematigd.
pi_88675901
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef welkominspace het volgende:

[..]

wss was hij gewoon op zoek naar een leuk meisje om een beetje mee te rotzooien.
maar verder niks serieus.
Heeft ie z'n bedoelingen niet goed duidelijk gemaakt blijkbaar...
maar het is niet zo dat ik per se een vast relatie wilde. ik wil alleen niet dat hij me negeert. ik wil af en toe met hem praten. en hem zien.
pi_88675916
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef yellowrose het volgende:

[..]

gewoon, gevraagd hoe het met hem ging en wat hij de volgende avond ging doen.
Je geeft wel heel erg weinig informatie om op een bepaalde conclusie te komen. Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft. Dat van Grapefruit kan ik nog begrijpen. Maar hier klopt er iets niet of ik heb wat gemist.
UITGESCHREVEN
pi_88675922
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef Chowi het volgende:
Jammer dat iemand het lef heeft om op zo'n manier met je gevoelens om te gaan. Moet wel genoeg zeggen toch? Blijkbaar doet het hem niet zoveel.

Ik raad je aan je niet meer af te vragen wat jíj fout hebt gedaan. De fout ligt duidelijk bij hem. En dan nog even een cliché: jij verdient beter dan hem.

Ik weet dat het moeilijk lijkt, maar zet hem uit je hoofd. De kans dat dit nog ergens toe leidt is erg klein. Je kunt je tijd wel beter besteden.
Erg snel met je oordeel over die jongen, terwijl het enige wat je van TS kent dit topic is. Misschien is TS gewoon erg naief en snapt ze de hints van die jongen niet?
Extremistisch gematigd.
pi_88675987
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef yellowrose het volgende:

[..]

maar het is niet zo dat ik per se een vast relatie wilde. ik wil alleen niet dat hij me negeert. ik wil af en toe met hem praten. en hem zien.
vertel hem dat,dat klinkt voor mannen een stuk beter dan een relatie :P
niet meer
pi_88675999
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef picardmike het volgende:
Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft
Is dit een ongelukkige woordkeuze of ben je zo'n wanhopige vrijgezellige jongeman van 42 lentes jong?
Extremistisch gematigd.
pi_88676002
nee ik ben niet naief, want hij heeft gezegd dat hij me nog wilde zien, dat ik hem altijd kon bellen, en heel intiem geknuffel, gezoend enz, en dan opeens, alsof er een luchtbel kapot is geprikt, spreken/zien we elkaar niet meer (hij negeert me). is hij verward? weet hij niet wat hij wil? heeft ie al een vriendin? en als hij al een vriendin heeft, waarom kwam hij in eerste instantie dan zo close?
pi_88676041
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef P8 het volgende:

[..]

Is dit een ongelukkige woordkeuze of ben je zo'n wanhopige vrijgezellige jongeman van 42 lentes jong?
:')

een beetje een fatsoenlijke jongen gedraagt zich niet zo O-)
niet meer
pi_88676046
quote:

[..]

Je geeft wel heel erg weinig informatie om op een bepaalde conclusie te komen. Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft. Dat van Grapefruit kan ik nog begrijpen. Maar hier klopt er iets niet of ik heb wat gemist.
ik snap niet wat je precies probeert te zeggen?
pi_88676093
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:00 schreef yellowrose het volgende:

[..]

nee ik ben niet naief, want hij heeft gezegd dat hij me nog wilde zien, dat ik hem altijd kon bellen, en heel intiem geknuffel, gezoend enz, en dan opeens, alsof er een luchtbel kapot is geprikt, spreken/zien we elkaar niet meer (hij negeert me). is hij verward? weet hij niet wat hij wil? heeft ie al een vriendin? en als hij al een vriendin heeft, waarom kwam hij in eerste instantie dan zo close?
pi_88676140
quote:

[..]

nee ik ben niet naief, want hij heeft gezegd dat hij me nog wilde zien, dat ik hem altijd kon bellen, en heel intiem geknuffel, gezoend enz, en dan opeens, alsof er een luchtbel kapot is geprikt, spreken/zien we elkaar niet meer.
Okee, ik zeg niet dát het zo is, maar er is nog altijd de optie dat hij gewoon zijn pik achterna liep. Jij was leuk voor even (of misschien niet zo heel erg), maar nu heeft hij genoeg gehad. Als hij gek op je was had je inmiddels wel wat van hem gehoord in elk geval.

Of hij is dood natuurlijk. Dat gebeurt!

edit: Editten is niet jouw sterkste kant he :')
Maar om antwoord te geven op je extra vraag: Dat hij met zijn pik dacht betekent niet dat hij geen zin had in intimiteit.
Extremistisch gematigd.
pi_88676171
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef P8 het volgende:

[..]

Nou jij zal wel helemaal perfect zijn maar van mannen die gesmst worden door iemand van de tegenovergestelde sexe en dan niet antwoorden, heb ik nog nooit gehoord.

Dat is meer vrouwengedrag :D
UITGESCHREVEN
pi_88676206
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef yellowrose het volgende:

[..]

ik snap niet wat je precies probeert te zeggen?
Ik heb gewoon het idee dat ik was mis in je verhaal en ik kan er echt bar weinig over zeggen eigenlijk.
UITGESCHREVEN
pi_88676229
hoe heb je hem leren kennen dan?
niet meer
pi_88676250
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou jij zal wel helemaal perfect zijn maar van mannen die gesmst worden door iemand van de tegenovergestelde sexe en dan niet antwoorden, heb ik nog nooit gehoord.

Dat kan ook wat zeggen over de mannen met wie je omgaat.
Extremistisch gematigd.
pi_88676279
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef P8 het volgende:

[..]

Okee, ik zeg niet dát het zo is, maar er is nog altijd de optie dat hij gewoon zijn pik achterna liep. Jij was leuk voor even (of misschien niet zo heel erg), maar nu heeft hij genoeg gehad. Als hij gek op je was had je inmiddels wel wat van hem gehoord in elk geval.

Of hij is dood natuurlijk. Dat gebeurt!

edit: Editten is niet jouw sterkste kant he :')
Maar om antwoord te geven op je extra vraag: Dat hij met zijn pik dacht betekent niet dat hij geen zin had in intimiteit.
Zelfs als ik met mijn pik denk is dat voor mij nog geen rede om niet te antwoorden hoor, hoewel vrouwen soms wel heel erg vaak kunnen sms'en op een dag dat je er gek van word. Maar dan antwoord je gewoon minder, maar niks meer van je laten horen, beetje vreemd.
UITGESCHREVEN
pi_88676284
Je wilt vrienden zijn of echt meer? Dat snap ik niet helemaal.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_88676346
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:10 schreef Beach het volgende:
Je wilt vrienden zijn of echt meer? Dat snap ik niet helemaal.
Ze wil HEM gewoon :P
niet meer
pi_88676679
quote:
Ik heb te weinig info, maar de enige rede die ik kan bedenken is dat je met meerdere mannen bent omgegaan in de tussentijd. Of hij dat idee heeft, of hij iets gehoord heeft van iemand.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:32:01 #40
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88676828
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef yellowrose het volgende:
wat heb ik verkeerd gedaan?
je doet alsof je hem ook aan het negeren bent.... stop daar dan mee

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-11-2010 18:43:03 (andere woordkeus) ]
pi_88677625
TS, misschien zit hij ergens mee... dat zou ook nog kunnen he.
Mannen sluiten zich dan wat meer af.
pi_88681910
we kunnen met zijn alleen nog wel 100 scenarios verzinnen of je kan hem bellen :)
pi_88682560
Hij vindt je gewoon niet leuk genoeg. Als hij nog wat in je zag was ie heus wel teruggekomen.
pi_88682863
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:26 schreef Spartacus911 het volgende:
we kunnen met zijn alleen nog wel 100 scenarios verzinnen of je kan hem bellen :)
maar ik ben bang dat hij niet opneemt ofzo.

(p.s. ik heb zijn nummer verwijderd - die ik nog wel via een vriendin kan achterhalen - maar toch)
pi_88683037
wat ik me kan bedenken: hij heeft gewoon geen zin meer in je en heeft geen zin in een gesprek om verantwoording af te leggen
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:07:38 #46
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_88683209
zijn vrienden hebben hem uitgelachen om zijn kleffe gedoe met jou.
hij schaamt zich nu en probeert herhaling te voorkomen.
het is tevens zo'n groot watje dat hij je dit niet durft te zeggen.
:)
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_88683339
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef Parkinson_XTC het volgende:
zijn vrienden hebben hem uitgelachen om zijn kleffe gedoe met jou.
hij schaamt zich nu en probeert herhaling te voorkomen.
het is tevens zo'n groot watje dat hij je dit niet durft te zeggen.
:)
Dit of iets soortgelijks, wij mannen kunnen het weten.
pi_88683454
nu heb ik echt het gevoel dat ik heb gefaald - iets verkeerd heb gedaan en hij mij daarom niet meer leuk vindt. Maar ik geef nog steeds te veel om hem. :(
pi_88683540
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:14 schreef yellowrose het volgende:
nu heb ik echt het gevoel dat ik heb gefaald - iets verkeerd heb gedaan en hij mij daarom niet meer leuk vindt. Maar ik geef nog steeds te veel om hem. :(
Het hoeft niet meteen aan jou te liggen hè; laat jezelf niet dat gevoel toestaan.
pi_88683661
moet ik - de volgende keer als ik hem zie - met hem praten over wat er is gebeurd, zodat alles een beetje duidelijker wordt? of is dit een no-go?
pi_88683741
gewoon een gesprek met hem aangaan... misschien reageert hij wel heel dom of infantiel zodat jij bij jezelf denkt waarom je ooit iets voor hem voelde, is het gelijk makkelijker voor jou om hem te vergeten.

offff misschien komt hij wel met een goeie reden en blaast het weer wat nieuw leven in... je weet maar nooit
pi_88683776
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:21 schreef yellowrose het volgende:
moet ik - de volgende keer als ik hem zie - met hem praten over wat er is gebeurd, zodat alles een beetje duidelijker wordt? of is dit een no-go?
Vraag het hem gewoon, of vergeet hem. Simpel toch?
pi_88683891
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:23 schreef Spartacus911 het volgende:
gewoon een gesprek met hem aangaan... misschien reageert hij wel heel dom of infantiel zodat jij bij jezelf denkt waarom je ooit iets voor hem voelde, is het gelijk makkelijker voor jou om hem te vergeten.

offff misschien komt hij wel met een goeie reden en blaast het weer wat nieuw leven in... je weet maar nooit
hmm tja, idd, maar ik ben zo bang dat als ik met hem ga praten, dat hij dan heel oppervlakkig blijft en met een smoes het gesprek afkapt. Dit is niet eerder gebeurd maar zou kunnen gebeuren omdat hij via de sms ook niet reageert, en mij niet belt laat staan zijn telefoon opneemt (volgens hem neemt hij niet op omdat zn telefoon kapot is, maar hij belt ook niet terug, dus dat is wss een smoes).
En dan zou ik me kut en afgewezen voelen. Ik weet dat ik niet teveel aandacht aan hem moet besteden maar die gevoelens voor hem gaan niet weg, ik heb nog nooit zo heftig gevoelens voor iemand gehad! ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien zodat ik me niet zo verward en eenzaam voelde:(
pi_88685148
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef yellowrose het volgende:

[..]

hmm tja, idd, maar ik ben zo bang dat als ik met hem ga praten, dat hij dan heel oppervlakkig blijft en met een smoes het gesprek afkapt. Dit is niet eerder gebeurd maar zou kunnen gebeuren omdat hij via de sms ook niet reageert, en mij niet belt laat staan zijn telefoon opneemt (volgens hem neemt hij niet op omdat zn telefoon kapot is, maar hij belt ook niet terug, dus dat is wss een smoes).
En dan zou ik me kut en afgewezen voelen. Ik weet dat ik niet teveel aandacht aan hem moet besteden maar die gevoelens voor hem gaan niet weg, ik heb nog nooit zo heftig gevoelens voor iemand gehad! ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien zodat ik me niet zo verward en eenzaam voelde:(
Je voelt je nu ook kut en afgewezen, dus je hebt niets te verliezen. Stap nou maar op hem af, dan heb je in ieder geval duidelijkheid.
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:08:14 #55
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_88685222
quote:
:Y :Y :Y
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:18:48 #56
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88685539
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

:Y :Y :Y
yellowrose:

je bent vrouwelijk, en je klaagt

Ik heb ook een meisje die ik misschien wel zou 'willen' ofzo.
ze belt/smst me nooit zomaar, of wat dan ook. + dat ze ook nogeens ver weg van me woont, en ookal zou ze in de buurt wonen, ik kom me huis amper uit.

en als ik wat stuur,
-moet ik haar met rust laten vind ze, terwijl ze volgens haar twitter wel (niet heel wild ofzo) uitgaat met vrienden.
-of vraagt ze me om nog meer geld

dat gebeurd nou eenmaal weleens..., en ook bij jouw

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-11-2010 23:41:22 ]
pi_88685634
x

[ Bericht 100% gewijzigd door applecherry op 13-11-2010 23:22:03 ]
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:24:30 #58
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88685725
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:21 schreef applecherry het volgende:
x
over wanhopigheid gesproken.... ik ben veel erger.
en mijn situatie: 1 van de weinig e keren dat iemand voor mij wat bijzonders was

kom op, je hebt zoveel mee.
ze zeggen dat verliefdheid meestal na een half jaar over is dus misschien kan je daar op wachten.
pi_88685731
ik weet dat ik zeur, maar hij is de meest bijzondere jongen die ik ooit ben tegen gekomen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:34:11 #60
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88686008
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:24 schreef yellowrose het volgende:
ik weet dat ik zeur, maar hij is de meest bijzondere jongen die ik ooit ben tegen gekomen.
dan zou je toch iets moeten doen denk ik, anders gebeurd er niets zoals het nu gaat.

misschien kan je heel goed gaan overdenken wat je kan doen(oh wacht daar is dit topic voor :P)
maar ik zou als je iets hebt bedacht, er maar eerst een weekje mee wachten om uit te voeren of het 'echt wel zon goed idee is'

en anders: De kunst van het loslaten van je ex #128
8-)
  zondag 14 november 2010 @ 00:02:08 #61
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88686936
of nee wacht misschien moet je juist eventjes niets doen

anders krijg je dit soort dingen terug is mijn ervaring:
quote:
wil je me niet bellen. en laat me met rust op hyves!
er is veel mis. kijk hem maar alleen. laat me met rust alsjeblieft.
quote:
[.......]
Ik mag je graag, maar emoitioneel gezien zit jij in de knoop
[........]
je kan beter maar niet dingen teveel precies doen zoals ik het doe:P(kan ik zelf ook nog wel inzien.
dus kort samengevat: of alles doen, of niets, of andere dingen. ik weet ook niet :P

zijn er users die niet de sociale problemen hebben zoals ik?:P
pi_88687252
quote:

[..]

wat zou je nog meer willen weten over de situatie? (die ik zelf ook niet begrijp)
ik kan nog wel wat details geven. bijvoorbeeld: hij wilde seks, ik heb toen toch de boot af gehouden en gezegd dat ik wilde wachten en hij accepteerde dat (dat zei hij in ieder geval).
nog iets: ik zie hem slechts 1 keer per week en als hij dan met zijn vrienden is, durf ik niet op hem af te stappen op met hem te praten.
pi_88687310
hij wilde neuken en het duurde te lang lijkt het op
pi_88687317
ik heb hem ook een keer midden in de nacht gebeld :P toen nam hij niet op.
pi_88687335
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:12 schreef Spartacus911 het volgende:
hij wilde neuken en het duurde te lang lijkt het op
maar als ik dan 2 dagen later sms, smst hij niet terug. 2 dagen = te lang??
pi_88687364
waarom zou je 2 dagen later sms'en als je zo dol op hem ben?
is het een spelletje?
pi_88687412
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:14 schreef Spartacus911 het volgende:
waarom zou je 2 dagen later sms'en als je zo dol op hem ben?
is het een spelletje?
i dont know - omdat ik zelf ook niet goed wist wat de situatie was. ik smste iets heel luchtigs, in de trant van: hoe is het? (verder niks). Maar hij smste niet terug.. en dat is zo verwarrend omdat hij (als ik hem in real life spreek) heel lief tegen me doet.
pi_88687467
ik zou ook niet terug sms'en als je zo zou doen... jij geeft eerder het signaal dat je niet geïnteresseerd in hem ben
pi_88687568
sowieso als ik iemand bel en diegene belt pas terug na 2/3 dagen... flikker dan maar op
pi_88687569
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef Spartacus911 het volgende:
ik zou ook niet terug sms'en als je zo zou doen... jij geeft eerder het signaal dat je niet geïnteresseerd in hem ben
en hóe zet ik dat nu weer recht? ok, ik denk dat dat misschien wel zo is, want ik ben bang om gekwetst te worden en smsen is nou eenmaal anders dan elkaar irl spreken. ik had hem ook gebeld, hij nam toen niet op. Ik had gevraagd waarom hij niet op had genomen en hij zei dat het aan zn telefoon lag... en toen voelde ik me al afgewezen (het leek echt op een smoes) en aangezien we die avond geen tijd hadden om te praten, heb ik hem sindsdien niet meer gesproken en stap ik ook niet meer op m af...
pi_88687575
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef yellowrose het volgende:

[..]

wat zou je nog meer willen weten over de situatie? (die ik zelf ook niet begrijp)
ik kan nog wel wat details geven. bijvoorbeeld: hij wilde seks, ik heb toen toch de boot af gehouden en gezegd dat ik wilde wachten en hij accepteerde dat (dat zei hij in ieder geval).
nog iets: ik zie hem slechts 1 keer per week en als hij dan met zijn vrienden is, durf ik niet op hem af te stappen op met hem te praten.
Door te zeggen dat jij wilde wachten, heb je laten merken dat jij meer van wel wil. Serieus bent. Hij niet, denk ik.
pi_88687591
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:20 schreef Spartacus911 het volgende:
sowieso als ik iemand bel en diegene belt pas terug na 2/3 dagen... flikker dan maar op
maar hij had mij niet gebeld... ik had zijn nummer in mn lijst. (inmiddels gewist)
pi_88687630
hoe wek ik zijn interesse weer als ik hem de volgende keer zie? ik kan zeggen dat ik hem helemaal geweldig vind en dat ik niet per se een serieuze relatie hoef, maar dat komt een beetje weird over.
pi_88687677
regel dat nummer via je vriendin en bel hem morgenmiddag op om ergens af te spreken... gewoon ergens een drankje in de stad of waar dan ook, dan praat je wat met hem.
Je zal vast bang zijn maar zonder lef kom je nergens
pi_88687734
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef yellowrose het volgende:
hoe wek ik zijn interesse weer als ik hem de volgende keer zie? ik kan zeggen dat ik hem helemaal geweldig vind en dat ik niet per se een serieuze relatie hoef, maar dat komt een beetje weird over.
Kan. En dan hebben jullie seks. Een paar keer. En daarna belt hij niet meer. En jij bent nog meer voor hem gaan voelen.
pi_88687776
je komt wel aardig labiel over
pi_88688191
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef Spartacus911 het volgende:
je komt wel aardig labiel over
ok, dat kan. er zijn een aantal dingen in mn leven die op dit moment erg kut gaan, maar dat heeft hier nu niks mee te maken. ik voel gewoon veel voor hem.
pi_88691541
Gaat helemaal nergens over dit, aan het neuken kan het in elk geval niet liggen. Ik kan me niet voorstellen dat een man daarmee afkapt. Ik heb ook niet het idee dat je wat gedaan heb waardoor je hem beledigd heb. Dus ik denk een kapotte telefoon of hij wacht af tot je wat spannends doet.
UITGESCHREVEN
pi_88697506
Ik heb dit zelf ook weleens gehad, in dit geval was ik de negerende jongen. Het is vrij simpel. Hij vond/vindt jou echt leuk, maar hij is ergens achter gekomen. Dat is zeer waarschijnlijk iets dat negatief genoeg is om op jou af te knappen. Daarom geeft hij mixed signals aan de ene kant is hij wel geinteresseerd, maar aan de andere kant acht hij het verstandiger om niet iets aan te gaan met jou op basis van wat hij weet.

Wat kun je daar tegen doen? Bewijzen dat het niet zo is als hij denkt dat het is. (makkelijker gezegd dan gedaan) :P.
pi_88697653
Ik weet niet hoe hij als persoon is, maar ik heb dus iemand die zelf juist nogal lastig is met smsjes enzo en bij hem heb ik me juist aangeleerd geen bericht is goed bericht.
Hij staat niet alleen bij mij zo bekend maar bij iedereen, dan zie je hem even een poosje niet, of hij reageert pas later op berichten.
Wanneer ik hem zie is er niets aan het handje, hij houd gewoon niet zo van het hyvesgedoe, of sms-en en doet meer waar die zelf zin in heeft .
Misschien is die ook zelf wel zo.
pi_88698522
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef yellowrose het volgende:
Waarom zou je dat beweren als je het eigenlijk misschien stiekem wel wilt? Stop met jezelf voor de gek houden. Je weet diep van binnen dat je hartstikke gek bent op hem en wilt niets liever dan dat hij dat ook op jou is. En zelfs weet je dat hij dat niet is en verzint allerlei dingen wat er 'gebeurd' zou kunnen zijn dat hij je nu negeert .....

Links laten liggen al is dat moeilijk !! En anders wel met hem gaan praten en dan weet je waarschijnlijk ook gauw genoeg. Maar je dan niet het bed in laten lullen he ;)
pi_88699344
Verschillende scenario's

- Je wilt hem niet neuken.
- Jullie hebben al geneukt en hij is op je uitgekeken.
- Hij heeft iemand anders gevonden die niet zo moeilijk doet.
- Je bent niet zo goed in bed.

Kies maar uit ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_88699975
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:37 schreef FireFox1 het volgende:
Verschillende scenario's

- Je wilt hem niet neuken.
- Jullie hebben al geneukt en hij is op je uitgekeken.
- Hij heeft iemand anders gevonden die niet zo moeilijk doet.
- Je bent niet zo goed in bed.

Kies maar uit ;)
Hoe subtiel, waarde FireFox1 :P

Misschien denkt hij wel dat jij hem negeert, TS. Praat gewoon met hem.
pi_88700229
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef DAngeloo het volgende:
Ik heb dit zelf ook weleens gehad, in dit geval was ik de negerende jongen. Het is vrij simpel. Hij vond/vindt jou echt leuk, maar hij is ergens achter gekomen. Dat is zeer waarschijnlijk iets dat negatief genoeg is om op jou af te knappen. Daarom geeft hij mixed signals aan de ene kant is hij wel geinteresseerd, maar aan de andere kant acht hij het verstandiger om niet iets aan te gaan met jou op basis van wat hij weet.

Wat kun je daar tegen doen? Bewijzen dat het niet zo is als hij denkt dat het is. (makkelijker gezegd dan gedaan) :P.
Of hij vond je leuk, dat is idd overgegaan, maar heeft de ballen niet om dat eerlijk te zeggen. ^O^
Zo hatelijk... :r
Striving to be more than average.
pi_88708299
Ik zou als je hem spreekt iets tegen hem zeggen in de trant van: Ik weet niet wat wat er in je omgaat dat je me tegenwoordig negeert. Maar als ik iets verkeerd heb gedaan zeg het me dan ajb. En als je bang bent dat ik op een relatie aanstuurde, dan hoef je daar niet bang voor te zijn. Ik wil gewoon relaxed met je omgaan zoals we altijd gedaan hebben. Ik mis onze gesprekken, etc.
Zoiets?
  zondag 14 november 2010 @ 20:48:26 #86
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88712996
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef Henk1056 het volgende:
Ik zou als je hem spreekt iets tegen hem zeggen in de trant van: Ik weet niet wat wat er in je omgaat dat je me tegenwoordig negeert. Maar als ik iets verkeerd heb gedaan zeg het me dan ajb. En als je bang bent dat ik op een relatie aanstuurde, dan hoef je daar niet bang voor te zijn. Ik wil gewoon relaxed met je omgaan zoals we altijd gedaan hebben. Ik mis onze gesprekken, etc.
Zoiets?
het is vast een player die ook uitwas op sex. zij niet&nu wil hij niet meer met haar omgaan
pi_88713196
Te lang gewacht met sex TS...
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 14 november 2010 @ 20:54:30 #88
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88713390
quote:
3s.gif Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Te lang gewacht met sex TS...
alsof je als meisje sex moet hebben met mannen met wie je om wil gaan

ik vind het eigenlijk nogal zielig voor TS als dat bij hun het geval zou zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 14-11-2010 21:03:10 ]
pi_88716058
TS je bent hem flink aan het veridealiseren. Hij is geweldig en fantastisch en zo bijzonder, maar.....HIJ GEEFT JE EEN KUTGEVOEL. Zet je oogkleppen af en ga voor de spiegel staan en zeg 100x tegen jezelf: "Hij moet me niet". Dan ga je een goed potje janken en dan besluit je dat jij een vent verdient die jou blij maakt en laat lachen.

En hou op jezelf wijs te maken dat je alleen maar af en toe met hem wil praten en leuk doen. Je bent tot ver over je oren verliefd en wil niets liever dan 24/7 bij hem zijn. Hij wil dit duidelijk niet. Afgewezen ben je al. Nu moet je dat alleen nog accepteren.
pi_88754075
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef yellowrose het volgende:

[..]

ok, dat kan. er zijn een aantal dingen in mn leven die op dit moment erg kut gaan, maar dat heeft hier nu niks mee te maken. ik voel gewoon veel voor hem.
Voel je vaker veel voor iemand die een paar keer aardig voor je is geweest?

Ik vind het ook labiel overkomen. Beter zet je eerst de andere dingen in je leven op een rijtje, want zo schrik je mannen af.
pi_88760292
quote:
Accepteer dit eens een keer. Move on. :')
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')