Ga naar hem toe!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef yellowrose het volgende:
Er is een jongen om wie ik heel veel geef en waar ik een bijzondere band mee HAD. Blijkbaar was het niet zo bijzonder voor hem want plots begon hij me te negeren. Ik heb hem al een maand niet meer gesproken, en de laatste 2 keren dat ik hem (in de verte) zag, negeerde ik hem omdat ik niet de eerste stap durfde te zetten (bang voor afwijzing) en kwam hij ook niet naar mij toe. Ik weet dat ik me beter niet wanhopig op kan stellen, maar ik kan niet begrijpen waarom hij eerst heel lief doet (voorstellen om af te spreken, knuffelen, zoenen, lieve woordjes) en vervolgens, uit het niets, niet meer op mijn smsjes reageert en doet alsof ik lucht ben. Ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest en nu durf ik niet met hem te gaan praten of hem te bellen omdat ik me zo afgewezen voel, terwijl dat is wat ik het liefste zou willen: bij hem zijn, met hem praten.....
het maakt me zo verdrietig.
waarom negeert hij me? dat is toch kinderachtig?
wat moet ik doen? ik probeer hem al 5 en halve week te `vergeten´ (heb zn nummer verwijderd), maar ik blijf gevoelens voor hem hebben. ik voel me ongelukkig zonder hem.
gewoon, gevraagd hoe het met hem ging en wat hij de volgende avond ging doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:46 schreef picardmike het volgende:
Nou ik vind dat je nog wel wat meer je best mag doen, misschien vind ie je lame.
Wat heb je gezegd dan in die laatste sms'jes?
maar dan is het toch raar dat ie me negeert?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef welkominspace het volgende:
klinkt mss raar,maar dikke kans dat ie voor een potje neuken wel terugkomt
wss was hij gewoon op zoek naar een leuk meisje om een beetje mee te rotzooien.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:53 schreef yellowrose het volgende:
m
[..]
maar dan is het toch raar dat ie me negeert?
maar het is niet zo dat ik per se een vast relatie wilde. ik wil alleen niet dat hij me negeert. ik wil af en toe met hem praten. en hem zien.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wss was hij gewoon op zoek naar een leuk meisje om een beetje mee te rotzooien.
maar verder niks serieus.
Heeft ie z'n bedoelingen niet goed duidelijk gemaakt blijkbaar...
Je geeft wel heel erg weinig informatie om op een bepaalde conclusie te komen. Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft. Dat van Grapefruit kan ik nog begrijpen. Maar hier klopt er iets niet of ik heb wat gemist.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef yellowrose het volgende:
[..]
gewoon, gevraagd hoe het met hem ging en wat hij de volgende avond ging doen.
Erg snel met je oordeel over die jongen, terwijl het enige wat je van TS kent dit topic is. Misschien is TS gewoon erg naief en snapt ze de hints van die jongen niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef Chowi het volgende:
Jammer dat iemand het lef heeft om op zo'n manier met je gevoelens om te gaan. Moet wel genoeg zeggen toch? Blijkbaar doet het hem niet zoveel.
Ik raad je aan je niet meer af te vragen wat jíj fout hebt gedaan. De fout ligt duidelijk bij hem. En dan nog even een cliché: jij verdient beter dan hem.
Ik weet dat het moeilijk lijkt, maar zet hem uit je hoofd. De kans dat dit nog ergens toe leidt is erg klein. Je kunt je tijd wel beter besteden.
vertel hem dat,dat klinkt voor mannen een stuk beter dan een relatiequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef yellowrose het volgende:
[..]
maar het is niet zo dat ik per se een vast relatie wilde. ik wil alleen niet dat hij me negeert. ik wil af en toe met hem praten. en hem zien.
Is dit een ongelukkige woordkeuze of ben je zo'n wanhopige vrijgezellige jongeman van 42 lentes jong?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef picardmike het volgende:
Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Is dit een ongelukkige woordkeuze of ben je zo'n wanhopige vrijgezellige jongeman van 42 lentes jong?
ik snap niet wat je precies probeert te zeggen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je geeft wel heel erg weinig informatie om op een bepaalde conclusie te komen. Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft. Dat van Grapefruit kan ik nog begrijpen. Maar hier klopt er iets niet of ik heb wat gemist.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:00 schreef yellowrose het volgende:
[..]
nee ik ben niet naief, want hij heeft gezegd dat hij me nog wilde zien, dat ik hem altijd kon bellen, en heel intiem geknuffel, gezoend enz, en dan opeens, alsof er een luchtbel kapot is geprikt, spreken/zien we elkaar niet meer (hij negeert me). is hij verward? weet hij niet wat hij wil? heeft ie al een vriendin? en als hij al een vriendin heeft, waarom kwam hij in eerste instantie dan zo close?
Okee, ik zeg niet dát het zo is, maar er is nog altijd de optie dat hij gewoon zijn pik achterna liep. Jij was leuk voor even (of misschien niet zo heel erg), maar nu heeft hij genoeg gehad. Als hij gek op je was had je inmiddels wel wat van hem gehoord in elk geval.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:00 schreef yellowrose het volgende:
[..]
nee ik ben niet naief, want hij heeft gezegd dat hij me nog wilde zien, dat ik hem altijd kon bellen, en heel intiem geknuffel, gezoend enz, en dan opeens, alsof er een luchtbel kapot is geprikt, spreken/zien we elkaar niet meer.
Nou jij zal wel helemaal perfect zijn maar van mannen die gesmst worden door iemand van de tegenovergestelde sexe en dan niet antwoorden, heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Is dit een ongelukkige woordkeuze of ben je zo'n wanhopige vrijgezellige jongeman van 42 lentes jong?
Ik heb gewoon het idee dat ik was mis in je verhaal en ik kan er echt bar weinig over zeggen eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef yellowrose het volgende:
[..]
ik snap niet wat je precies probeert te zeggen?
Dat kan ook wat zeggen over de mannen met wie je omgaat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou jij zal wel helemaal perfect zijn maar van mannen die gesmst worden door iemand van de tegenovergestelde sexe en dan niet antwoorden, heb ik nog nooit gehoord.
Zelfs als ik met mijn pik denk is dat voor mij nog geen rede om niet te antwoorden hoor, hoewel vrouwen soms wel heel erg vaak kunnen sms'en op een dag dat je er gek van word. Maar dan antwoord je gewoon minder, maar niks meer van je laten horen, beetje vreemd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef P8 het volgende:
[..]
Okee, ik zeg niet dát het zo is, maar er is nog altijd de optie dat hij gewoon zijn pik achterna liep. Jij was leuk voor even (of misschien niet zo heel erg), maar nu heeft hij genoeg gehad. Als hij gek op je was had je inmiddels wel wat van hem gehoord in elk geval.
Of hij is dood natuurlijk. Dat gebeurt!
edit: Editten is niet jouw sterkste kant he![]()
Maar om antwoord te geven op je extra vraag: Dat hij met zijn pik dacht betekent niet dat hij geen zin had in intimiteit.
Ze wil HEM gewoonquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:10 schreef Beach het volgende:
Je wilt vrienden zijn of echt meer? Dat snap ik niet helemaal.
Ik heb te weinig info, maar de enige rede die ik kan bedenken is dat je met meerdere mannen bent omgegaan in de tussentijd. Of hij dat idee heeft, of hij iets gehoord heeft van iemand.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:00 schreef yellowrose het volgende:
nee ik ben niet naief, want hij heeft gezegd dat hij me nog wilde zien, dat ik hem altijd kon bellen, en heel intiem geknuffel, gezoend enz, en dan opeens, alsof er een luchtbel kapot is geprikt, spreken/zien we elkaar niet meer (hij negeert me). is hij verward? weet hij niet wat hij wil? heeft ie al een vriendin? en als hij al een vriendin heeft, waarom kwam hij in eerste instantie dan zo close?
je doet alsof je hem ook aan het negeren bent.... stop daar dan meequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef yellowrose het volgende:
Er is een jongen om wie ik heel veel geef en waar ik een bijzondere band mee HAD. Blijkbaar was het niet zo bijzonder voor hem want plots begon hij me te negeren. Ik heb hem al een maand niet meer gesproken, en de laatste 2 keren dat ik hem (in de verte) zag, negeerde ik hem omdat ik niet de eerste stap durfde te zetten (bang voor afwijzing) en kwam hij ook niet naar mij toe. Ik weet dat ik me beter niet wanhopig op kan stellen, maar ik kan niet begrijpen waarom hij eerst heel lief doet (voorstellen om af te spreken, knuffelen, zoenen, lieve woordjes) en vervolgens, uit het niets, niet meer op mijn smsjes reageert en doet alsof ik lucht ben. Ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest en nu durf ik niet met hem te gaan praten of hem te bellen omdat ik me zo afgewezen voel, terwijl dat is wat ik het liefste zou willen: bij hem zijn, met hem praten.....
het maakt me zo verdrietig.
wat heb ik verkeerd gedaan?
waarom negeert hij me? dat is toch kinderachtig?
wat moet ik doen? ik probeer hem al 5 en halve week te `vergeten´ (heb zn nummer verwijderd), maar ik blijf gevoelens voor hem hebben. ik voel me ongelukkig zonder hem.
maar ik ben bang dat hij niet opneemt ofzo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:26 schreef Spartacus911 het volgende:
we kunnen met zijn alleen nog wel 100 scenarios verzinnen of je kan hem bellen
Dit of iets soortgelijks, wij mannen kunnen het weten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef Parkinson_XTC het volgende:
zijn vrienden hebben hem uitgelachen om zijn kleffe gedoe met jou.
hij schaamt zich nu en probeert herhaling te voorkomen.
het is tevens zo'n groot watje dat hij je dit niet durft te zeggen.
Het hoeft niet meteen aan jou te liggen hè; laat jezelf niet dat gevoel toestaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:14 schreef yellowrose het volgende:
nu heb ik echt het gevoel dat ik heb gefaald - iets verkeerd heb gedaan en hij mij daarom niet meer leuk vindt. Maar ik geef nog steeds te veel om hem.
Vraag het hem gewoon, of vergeet hem. Simpel toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:21 schreef yellowrose het volgende:
moet ik - de volgende keer als ik hem zie - met hem praten over wat er is gebeurd, zodat alles een beetje duidelijker wordt? of is dit een no-go?
hmm tja, idd, maar ik ben zo bang dat als ik met hem ga praten, dat hij dan heel oppervlakkig blijft en met een smoes het gesprek afkapt. Dit is niet eerder gebeurd maar zou kunnen gebeuren omdat hij via de sms ook niet reageert, en mij niet belt laat staan zijn telefoon opneemt (volgens hem neemt hij niet op omdat zn telefoon kapot is, maar hij belt ook niet terug, dus dat is wss een smoes).quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:23 schreef Spartacus911 het volgende:
gewoon een gesprek met hem aangaan... misschien reageert hij wel heel dom of infantiel zodat jij bij jezelf denkt waarom je ooit iets voor hem voelde, is het gelijk makkelijker voor jou om hem te vergeten.
offff misschien komt hij wel met een goeie reden en blaast het weer wat nieuw leven in... je weet maar nooit
Je voelt je nu ook kut en afgewezen, dus je hebt niets te verliezen. Stap nou maar op hem af, dan heb je in ieder geval duidelijkheid.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef yellowrose het volgende:
[..]
hmm tja, idd, maar ik ben zo bang dat als ik met hem ga praten, dat hij dan heel oppervlakkig blijft en met een smoes het gesprek afkapt. Dit is niet eerder gebeurd maar zou kunnen gebeuren omdat hij via de sms ook niet reageert, en mij niet belt laat staan zijn telefoon opneemt (volgens hem neemt hij niet op omdat zn telefoon kapot is, maar hij belt ook niet terug, dus dat is wss een smoes).
En dan zou ik me kut en afgewezen voelen. Ik weet dat ik niet teveel aandacht aan hem moet besteden maar die gevoelens voor hem gaan niet weg, ik heb nog nooit zo heftig gevoelens voor iemand gehad! ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien zodat ik me niet zo verward en eenzaam voelde:(
quote:
yellowrose:quote:
over wanhopigheid gesproken.... ik ben veel erger.quote:
dan zou je toch iets moeten doen denk ik, anders gebeurd er niets zoals het nu gaat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:24 schreef yellowrose het volgende:
ik weet dat ik zeur, maar hij is de meest bijzondere jongen die ik ooit ben tegen gekomen.
quote:wil je me niet bellen. en laat me met rust op hyves!
er is veel mis. kijk hem maar alleen. laat me met rust alsjeblieft.
je kan beter maar niet dingen teveel precies doen zoals ik het doe:P(kan ik zelf ook nog wel inzien.quote:[.......]
Ik mag je graag, maar emoitioneel gezien zit jij in de knoop
[........]
wat zou je nog meer willen weten over de situatie? (die ik zelf ook niet begrijp)quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je geeft wel heel erg weinig informatie om op een bepaalde conclusie te komen. Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft. Dat van Grapefruit kan ik nog begrijpen. Maar hier klopt er iets niet of ik heb wat gemist.
maar als ik dan 2 dagen later sms, smst hij niet terug. 2 dagen = te lang??quote:Op zondag 14 november 2010 00:12 schreef Spartacus911 het volgende:
hij wilde neuken en het duurde te lang lijkt het op
i dont know - omdat ik zelf ook niet goed wist wat de situatie was. ik smste iets heel luchtigs, in de trant van: hoe is het? (verder niks). Maar hij smste niet terug.. en dat is zo verwarrend omdat hij (als ik hem in real life spreek) heel lief tegen me doet.quote:Op zondag 14 november 2010 00:14 schreef Spartacus911 het volgende:
waarom zou je 2 dagen later sms'en als je zo dol op hem ben?
is het een spelletje?
en hóe zet ik dat nu weer recht? ok, ik denk dat dat misschien wel zo is, want ik ben bang om gekwetst te worden en smsen is nou eenmaal anders dan elkaar irl spreken. ik had hem ook gebeld, hij nam toen niet op. Ik had gevraagd waarom hij niet op had genomen en hij zei dat het aan zn telefoon lag... en toen voelde ik me al afgewezen (het leek echt op een smoes) en aangezien we die avond geen tijd hadden om te praten, heb ik hem sindsdien niet meer gesproken en stap ik ook niet meer op m af...quote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef Spartacus911 het volgende:
ik zou ook niet terug sms'en als je zo zou doen... jij geeft eerder het signaal dat je niet geïnteresseerd in hem ben
Door te zeggen dat jij wilde wachten, heb je laten merken dat jij meer van wel wil. Serieus bent. Hij niet, denk ik.quote:Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef yellowrose het volgende:
[..]
wat zou je nog meer willen weten over de situatie? (die ik zelf ook niet begrijp)
ik kan nog wel wat details geven. bijvoorbeeld: hij wilde seks, ik heb toen toch de boot af gehouden en gezegd dat ik wilde wachten en hij accepteerde dat (dat zei hij in ieder geval).
nog iets: ik zie hem slechts 1 keer per week en als hij dan met zijn vrienden is, durf ik niet op hem af te stappen op met hem te praten.
maar hij had mij niet gebeld... ik had zijn nummer in mn lijst. (inmiddels gewist)quote:Op zondag 14 november 2010 00:20 schreef Spartacus911 het volgende:
sowieso als ik iemand bel en diegene belt pas terug na 2/3 dagen... flikker dan maar op
Kan. En dan hebben jullie seks. Een paar keer. En daarna belt hij niet meer. En jij bent nog meer voor hem gaan voelen.quote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef yellowrose het volgende:
hoe wek ik zijn interesse weer als ik hem de volgende keer zie? ik kan zeggen dat ik hem helemaal geweldig vind en dat ik niet per se een serieuze relatie hoef, maar dat komt een beetje weird over.
ok, dat kan. er zijn een aantal dingen in mn leven die op dit moment erg kut gaan, maar dat heeft hier nu niks mee te maken. ik voel gewoon veel voor hem.quote:
Waarom zou je dat beweren als je het eigenlijk misschien stiekem wel wilt? Stop met jezelf voor de gek houden. Je weet diep van binnen dat je hartstikke gek bent op hem en wilt niets liever dan dat hij dat ook op jou is. En zelfs weet je dat hij dat niet is en verzint allerlei dingen wat er 'gebeurd' zou kunnen zijn dat hij je nu negeert .....quote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef yellowrose het volgende:
hoe wek ik zijn interesse weer als ik hem de volgende keer zie? ik kan zeggen dat ik hem helemaal geweldig vind en dat ik niet per se een serieuze relatie hoef, maar dat komt een beetje weird over.
Hoe subtiel, waarde FireFox1quote:Op zondag 14 november 2010 14:37 schreef FireFox1 het volgende:
Verschillende scenario's
- Je wilt hem niet neuken.
- Jullie hebben al geneukt en hij is op je uitgekeken.
- Hij heeft iemand anders gevonden die niet zo moeilijk doet.
- Je bent niet zo goed in bed.
Kies maar uit
Of hij vond je leuk, dat is idd overgegaan, maar heeft de ballen niet om dat eerlijk te zeggen.quote:Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef DAngeloo het volgende:
Ik heb dit zelf ook weleens gehad, in dit geval was ik de negerende jongen. Het is vrij simpel. Hij vond/vindt jou echt leuk, maar hij is ergens achter gekomen. Dat is zeer waarschijnlijk iets dat negatief genoeg is om op jou af te knappen. Daarom geeft hij mixed signals aan de ene kant is hij wel geinteresseerd, maar aan de andere kant acht hij het verstandiger om niet iets aan te gaan met jou op basis van wat hij weet.
Wat kun je daar tegen doen? Bewijzen dat het niet zo is als hij denkt dat het is. (makkelijker gezegd dan gedaan).
het is vast een player die ook uitwas op sex. zij niet&nu wil hij niet meer met haar omgaanquote:Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef Henk1056 het volgende:
Ik zou als je hem spreekt iets tegen hem zeggen in de trant van: Ik weet niet wat wat er in je omgaat dat je me tegenwoordig negeert. Maar als ik iets verkeerd heb gedaan zeg het me dan ajb. En als je bang bent dat ik op een relatie aanstuurde, dan hoef je daar niet bang voor te zijn. Ik wil gewoon relaxed met je omgaan zoals we altijd gedaan hebben. Ik mis onze gesprekken, etc.
Zoiets?
alsof je als meisje sex moet hebben met mannen met wie je om wil gaanquote:
Voel je vaker veel voor iemand die een paar keer aardig voor je is geweest?quote:Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef yellowrose het volgende:
[..]
ok, dat kan. er zijn een aantal dingen in mn leven die op dit moment erg kut gaan, maar dat heeft hier nu niks mee te maken. ik voel gewoon veel voor hem.
Accepteer dit eens een keer. Move on.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |