abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88674929
Er is een jongen om wie ik heel veel geef en waar ik een bijzondere band mee HAD. Blijkbaar was het niet zo bijzonder voor hem want plots begon hij me te negeren. Ik heb hem al een maand niet meer gesproken, en de laatste 2 keren dat ik hem (in de verte) zag, negeerde ik hem omdat ik niet de eerste stap durfde te zetten (bang voor afwijzing) en kwam hij ook niet naar mij toe :(. Ik weet dat ik me beter niet wanhopig op kan stellen, maar ik kan niet begrijpen waarom hij eerst heel lief doet (voorstellen om af te spreken, knuffelen, zoenen, lieve woordjes) en vervolgens, uit het niets, niet meer op mijn smsjes reageert en doet alsof ik lucht ben. Ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest en nu durf ik niet met hem te gaan praten of hem te bellen omdat ik me zo afgewezen voel, terwijl dat is wat ik het liefste zou willen: bij hem zijn, met hem praten.....
het maakt me zo verdrietig.
wat heb ik verkeerd gedaan?
waarom negeert hij me? dat is toch kinderachtig?
wat moet ik doen? ik probeer hem al 5 en halve week te `vergeten´ (heb zn nummer verwijderd), maar ik blijf gevoelens voor hem hebben. ik voel me ongelukkig zonder hem.

[ Bericht 1% gewijzigd door yellowrose op 13-11-2010 17:30:43 ]
A yellow rose means friendship.
pi_88675075
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef yellowrose het volgende:
Er is een jongen om wie ik heel veel geef en waar ik een bijzondere band mee HAD. Blijkbaar was het niet zo bijzonder voor hem want plots begon hij me te negeren. Ik heb hem al een maand niet meer gesproken, en de laatste 2 keren dat ik hem (in de verte) zag, negeerde ik hem omdat ik niet de eerste stap durfde te zetten (bang voor afwijzing) en kwam hij ook niet naar mij toe :(. Ik weet dat ik me beter niet wanhopig op kan stellen, maar ik kan niet begrijpen waarom hij eerst heel lief doet (voorstellen om af te spreken, knuffelen, zoenen, lieve woordjes) en vervolgens, uit het niets, niet meer op mijn smsjes reageert en doet alsof ik lucht ben. Ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest en nu durf ik niet met hem te gaan praten of hem te bellen omdat ik me zo afgewezen voel, terwijl dat is wat ik het liefste zou willen: bij hem zijn, met hem praten.....
het maakt me zo verdrietig.
waarom negeert hij me? dat is toch kinderachtig?
wat moet ik doen? ik probeer hem al 5 en halve week te `vergeten´ (heb zn nummer verwijderd), maar ik blijf gevoelens voor hem hebben. ik voel me ongelukkig zonder hem.
Ga naar hem toe! ;) Lucht je hart! Erger dan dit kan het toch al niet worden en wie weet...
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_88675142
Stap op hem af!
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:30:38 #4
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_88675162
Homo!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_88675280
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:30 schreef Fortitudo het volgende:
Homo!
nee, ik ben een vrouw
pi_88675329
Hij was verliefd en nu is het over.
pi_88675408
Volgens mij heeft ie gewoon een ander nummer! Kan het me niet voorstellen namelijk.
UITGESCHREVEN
pi_88675473
herkenbaar en nee ik weet ook niet wat die losers mankeert, maar ik ben klaar met die van mij.

Dus nu ga ik me openstellen voor iemand die wél voormij gaat en lief voor me is
pi_88675495
Ga eens naar hem toe :)
pi_88675537
Je kan toch gewoon vragen wat er aan de hand is, is hij zo'n man is dat hij je kan kussen en knuffelen, dan kan hij ook wel gewoon tegen je praten als je hem iets vraagt.

En als je een beetje verstandig bent dan doe je het gewoon face-to-face en niet via een telefoongesprek. Dan kun je hem tenminste recht in zijn ogen kijken.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_88675554
mss besefte ie opeens dat jullie toch niet zo bij elkaar passen,en durfde hij dat niet te zeggen
Of had ie al een vriendin.
niet meer
pi_88675567
"He's just not that into you."
And the druids turn to stone...
pi_88675571
Jammer dat iemand het lef heeft om op zo'n manier met je gevoelens om te gaan. Moet wel genoeg zeggen toch? Blijkbaar doet het hem niet zoveel.

Ik raad je aan je niet meer af te vragen wat jíj fout hebt gedaan. De fout ligt duidelijk bij hem. En dan nog even een cliché: jij verdient beter dan hem.

Ik weet dat het moeilijk lijkt, maar zet hem uit je hoofd. De kans dat dit nog ergens toe leidt is erg klein. Je kunt je tijd wel beter besteden.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_88675623
Nou ik vind dat je nog wel wat meer je best mag doen, misschien vind ie je lame.

Wat heb je gezegd dan in die laatste sms'jes?
UITGESCHREVEN
pi_88675768
klinkt mss raar,maar dikke kans dat ie voor een potje neuken wel terugkomt :Y
niet meer
pi_88675776
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:46 schreef picardmike het volgende:
Nou ik vind dat je nog wel wat meer je best mag doen, misschien vind ie je lame.

Wat heb je gezegd dan in die laatste sms'jes?
gewoon, gevraagd hoe het met hem ging en wat hij de volgende avond ging doen.
pi_88675796
m
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef welkominspace het volgende:
klinkt mss raar,maar dikke kans dat ie voor een potje neuken wel terugkomt :Y
maar dan is het toch raar dat ie me negeert?
pi_88675807
x

[ Bericht 100% gewijzigd door yellowrose op 13-11-2010 17:54:40 ]
pi_88675823
dubbel
pi_88675852
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:53 schreef yellowrose het volgende:
m
[..]

maar dan is het toch raar dat ie me negeert?
wss was hij gewoon op zoek naar een leuk meisje om een beetje mee te rotzooien.
maar verder niks serieus.
Heeft ie z'n bedoelingen niet goed duidelijk gemaakt blijkbaar...
niet meer
pi_88675856
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:44 schreef Panthera1984 het volgende:
"He's just not that into you."
Dit.
Extremistisch gematigd.
pi_88675901
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef welkominspace het volgende:

[..]

wss was hij gewoon op zoek naar een leuk meisje om een beetje mee te rotzooien.
maar verder niks serieus.
Heeft ie z'n bedoelingen niet goed duidelijk gemaakt blijkbaar...
maar het is niet zo dat ik per se een vast relatie wilde. ik wil alleen niet dat hij me negeert. ik wil af en toe met hem praten. en hem zien.
pi_88675916
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef yellowrose het volgende:

[..]

gewoon, gevraagd hoe het met hem ging en wat hij de volgende avond ging doen.
Je geeft wel heel erg weinig informatie om op een bepaalde conclusie te komen. Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft. Dat van Grapefruit kan ik nog begrijpen. Maar hier klopt er iets niet of ik heb wat gemist.
UITGESCHREVEN
pi_88675922
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef Chowi het volgende:
Jammer dat iemand het lef heeft om op zo'n manier met je gevoelens om te gaan. Moet wel genoeg zeggen toch? Blijkbaar doet het hem niet zoveel.

Ik raad je aan je niet meer af te vragen wat jíj fout hebt gedaan. De fout ligt duidelijk bij hem. En dan nog even een cliché: jij verdient beter dan hem.

Ik weet dat het moeilijk lijkt, maar zet hem uit je hoofd. De kans dat dit nog ergens toe leidt is erg klein. Je kunt je tijd wel beter besteden.
Erg snel met je oordeel over die jongen, terwijl het enige wat je van TS kent dit topic is. Misschien is TS gewoon erg naief en snapt ze de hints van die jongen niet?
Extremistisch gematigd.
pi_88675987
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef yellowrose het volgende:

[..]

maar het is niet zo dat ik per se een vast relatie wilde. ik wil alleen niet dat hij me negeert. ik wil af en toe met hem praten. en hem zien.
vertel hem dat,dat klinkt voor mannen een stuk beter dan een relatie :P
niet meer
pi_88675999
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef picardmike het volgende:
Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft
Is dit een ongelukkige woordkeuze of ben je zo'n wanhopige vrijgezellige jongeman van 42 lentes jong?
Extremistisch gematigd.
pi_88676002
nee ik ben niet naief, want hij heeft gezegd dat hij me nog wilde zien, dat ik hem altijd kon bellen, en heel intiem geknuffel, gezoend enz, en dan opeens, alsof er een luchtbel kapot is geprikt, spreken/zien we elkaar niet meer (hij negeert me). is hij verward? weet hij niet wat hij wil? heeft ie al een vriendin? en als hij al een vriendin heeft, waarom kwam hij in eerste instantie dan zo close?
pi_88676041
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef P8 het volgende:

[..]

Is dit een ongelukkige woordkeuze of ben je zo'n wanhopige vrijgezellige jongeman van 42 lentes jong?
:')

een beetje een fatsoenlijke jongen gedraagt zich niet zo O-)
niet meer
pi_88676046
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

Je geeft wel heel erg weinig informatie om op een bepaalde conclusie te komen. Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft. Dat van Grapefruit kan ik nog begrijpen. Maar hier klopt er iets niet of ik heb wat gemist.
ik snap niet wat je precies probeert te zeggen?
pi_88676093
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:00 schreef yellowrose het volgende:

[..]

nee ik ben niet naief, want hij heeft gezegd dat hij me nog wilde zien, dat ik hem altijd kon bellen, en heel intiem geknuffel, gezoend enz, en dan opeens, alsof er een luchtbel kapot is geprikt, spreken/zien we elkaar niet meer (hij negeert me). is hij verward? weet hij niet wat hij wil? heeft ie al een vriendin? en als hij al een vriendin heeft, waarom kwam hij in eerste instantie dan zo close?
pi_88676140
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:00 schreef yellowrose het volgende:

[..]

nee ik ben niet naief, want hij heeft gezegd dat hij me nog wilde zien, dat ik hem altijd kon bellen, en heel intiem geknuffel, gezoend enz, en dan opeens, alsof er een luchtbel kapot is geprikt, spreken/zien we elkaar niet meer.
Okee, ik zeg niet dát het zo is, maar er is nog altijd de optie dat hij gewoon zijn pik achterna liep. Jij was leuk voor even (of misschien niet zo heel erg), maar nu heeft hij genoeg gehad. Als hij gek op je was had je inmiddels wel wat van hem gehoord in elk geval.

Of hij is dood natuurlijk. Dat gebeurt!

edit: Editten is niet jouw sterkste kant he :')
Maar om antwoord te geven op je extra vraag: Dat hij met zijn pik dacht betekent niet dat hij geen zin had in intimiteit.
Extremistisch gematigd.
pi_88676171
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef P8 het volgende:

[..]

Nou jij zal wel helemaal perfect zijn maar van mannen die gesmst worden door iemand van de tegenovergestelde sexe en dan niet antwoorden, heb ik nog nooit gehoord.

Dat is meer vrouwengedrag :D
UITGESCHREVEN
pi_88676206
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef yellowrose het volgende:

[..]

ik snap niet wat je precies probeert te zeggen?
Ik heb gewoon het idee dat ik was mis in je verhaal en ik kan er echt bar weinig over zeggen eigenlijk.
UITGESCHREVEN
pi_88676229
hoe heb je hem leren kennen dan?
niet meer
pi_88676250
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou jij zal wel helemaal perfect zijn maar van mannen die gesmst worden door iemand van de tegenovergestelde sexe en dan niet antwoorden, heb ik nog nooit gehoord.

Dat kan ook wat zeggen over de mannen met wie je omgaat.
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')