Ga naar hem toe!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef yellowrose het volgende:
Er is een jongen om wie ik heel veel geef en waar ik een bijzondere band mee HAD. Blijkbaar was het niet zo bijzonder voor hem want plots begon hij me te negeren. Ik heb hem al een maand niet meer gesproken, en de laatste 2 keren dat ik hem (in de verte) zag, negeerde ik hem omdat ik niet de eerste stap durfde te zetten (bang voor afwijzing) en kwam hij ook niet naar mij toe. Ik weet dat ik me beter niet wanhopig op kan stellen, maar ik kan niet begrijpen waarom hij eerst heel lief doet (voorstellen om af te spreken, knuffelen, zoenen, lieve woordjes) en vervolgens, uit het niets, niet meer op mijn smsjes reageert en doet alsof ik lucht ben. Ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest en nu durf ik niet met hem te gaan praten of hem te bellen omdat ik me zo afgewezen voel, terwijl dat is wat ik het liefste zou willen: bij hem zijn, met hem praten.....
het maakt me zo verdrietig.
waarom negeert hij me? dat is toch kinderachtig?
wat moet ik doen? ik probeer hem al 5 en halve week te `vergeten´ (heb zn nummer verwijderd), maar ik blijf gevoelens voor hem hebben. ik voel me ongelukkig zonder hem.
gewoon, gevraagd hoe het met hem ging en wat hij de volgende avond ging doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:46 schreef picardmike het volgende:
Nou ik vind dat je nog wel wat meer je best mag doen, misschien vind ie je lame.
Wat heb je gezegd dan in die laatste sms'jes?
maar dan is het toch raar dat ie me negeert?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef welkominspace het volgende:
klinkt mss raar,maar dikke kans dat ie voor een potje neuken wel terugkomt
wss was hij gewoon op zoek naar een leuk meisje om een beetje mee te rotzooien.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:53 schreef yellowrose het volgende:
m
[..]
maar dan is het toch raar dat ie me negeert?
maar het is niet zo dat ik per se een vast relatie wilde. ik wil alleen niet dat hij me negeert. ik wil af en toe met hem praten. en hem zien.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wss was hij gewoon op zoek naar een leuk meisje om een beetje mee te rotzooien.
maar verder niks serieus.
Heeft ie z'n bedoelingen niet goed duidelijk gemaakt blijkbaar...
Je geeft wel heel erg weinig informatie om op een bepaalde conclusie te komen. Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft. Dat van Grapefruit kan ik nog begrijpen. Maar hier klopt er iets niet of ik heb wat gemist.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef yellowrose het volgende:
[..]
gewoon, gevraagd hoe het met hem ging en wat hij de volgende avond ging doen.
Erg snel met je oordeel over die jongen, terwijl het enige wat je van TS kent dit topic is. Misschien is TS gewoon erg naief en snapt ze de hints van die jongen niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef Chowi het volgende:
Jammer dat iemand het lef heeft om op zo'n manier met je gevoelens om te gaan. Moet wel genoeg zeggen toch? Blijkbaar doet het hem niet zoveel.
Ik raad je aan je niet meer af te vragen wat jíj fout hebt gedaan. De fout ligt duidelijk bij hem. En dan nog even een cliché: jij verdient beter dan hem.
Ik weet dat het moeilijk lijkt, maar zet hem uit je hoofd. De kans dat dit nog ergens toe leidt is erg klein. Je kunt je tijd wel beter besteden.
vertel hem dat,dat klinkt voor mannen een stuk beter dan een relatiequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef yellowrose het volgende:
[..]
maar het is niet zo dat ik per se een vast relatie wilde. ik wil alleen niet dat hij me negeert. ik wil af en toe met hem praten. en hem zien.
Is dit een ongelukkige woordkeuze of ben je zo'n wanhopige vrijgezellige jongeman van 42 lentes jong?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef picardmike het volgende:
Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Is dit een ongelukkige woordkeuze of ben je zo'n wanhopige vrijgezellige jongeman van 42 lentes jong?
ik snap niet wat je precies probeert te zeggen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je geeft wel heel erg weinig informatie om op een bepaalde conclusie te komen. Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft. Dat van Grapefruit kan ik nog begrijpen. Maar hier klopt er iets niet of ik heb wat gemist.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:00 schreef yellowrose het volgende:
[..]
nee ik ben niet naief, want hij heeft gezegd dat hij me nog wilde zien, dat ik hem altijd kon bellen, en heel intiem geknuffel, gezoend enz, en dan opeens, alsof er een luchtbel kapot is geprikt, spreken/zien we elkaar niet meer (hij negeert me). is hij verward? weet hij niet wat hij wil? heeft ie al een vriendin? en als hij al een vriendin heeft, waarom kwam hij in eerste instantie dan zo close?
Okee, ik zeg niet dát het zo is, maar er is nog altijd de optie dat hij gewoon zijn pik achterna liep. Jij was leuk voor even (of misschien niet zo heel erg), maar nu heeft hij genoeg gehad. Als hij gek op je was had je inmiddels wel wat van hem gehoord in elk geval.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:00 schreef yellowrose het volgende:
[..]
nee ik ben niet naief, want hij heeft gezegd dat hij me nog wilde zien, dat ik hem altijd kon bellen, en heel intiem geknuffel, gezoend enz, en dan opeens, alsof er een luchtbel kapot is geprikt, spreken/zien we elkaar niet meer.
Nou jij zal wel helemaal perfect zijn maar van mannen die gesmst worden door iemand van de tegenovergestelde sexe en dan niet antwoorden, heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Is dit een ongelukkige woordkeuze of ben je zo'n wanhopige vrijgezellige jongeman van 42 lentes jong?
Ik heb gewoon het idee dat ik was mis in je verhaal en ik kan er echt bar weinig over zeggen eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef yellowrose het volgende:
[..]
ik snap niet wat je precies probeert te zeggen?
Dat kan ook wat zeggen over de mannen met wie je omgaat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou jij zal wel helemaal perfect zijn maar van mannen die gesmst worden door iemand van de tegenovergestelde sexe en dan niet antwoorden, heb ik nog nooit gehoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |