abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88687776
je komt wel aardig labiel over
pi_88688191
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef Spartacus911 het volgende:
je komt wel aardig labiel over
ok, dat kan. er zijn een aantal dingen in mn leven die op dit moment erg kut gaan, maar dat heeft hier nu niks mee te maken. ik voel gewoon veel voor hem.
A yellow rose means friendship.
pi_88691541
Gaat helemaal nergens over dit, aan het neuken kan het in elk geval niet liggen. Ik kan me niet voorstellen dat een man daarmee afkapt. Ik heb ook niet het idee dat je wat gedaan heb waardoor je hem beledigd heb. Dus ik denk een kapotte telefoon of hij wacht af tot je wat spannends doet.
UITGESCHREVEN
pi_88697506
Ik heb dit zelf ook weleens gehad, in dit geval was ik de negerende jongen. Het is vrij simpel. Hij vond/vindt jou echt leuk, maar hij is ergens achter gekomen. Dat is zeer waarschijnlijk iets dat negatief genoeg is om op jou af te knappen. Daarom geeft hij mixed signals aan de ene kant is hij wel geinteresseerd, maar aan de andere kant acht hij het verstandiger om niet iets aan te gaan met jou op basis van wat hij weet.

Wat kun je daar tegen doen? Bewijzen dat het niet zo is als hij denkt dat het is. (makkelijker gezegd dan gedaan) :P.
pi_88697653
Ik weet niet hoe hij als persoon is, maar ik heb dus iemand die zelf juist nogal lastig is met smsjes enzo en bij hem heb ik me juist aangeleerd geen bericht is goed bericht.
Hij staat niet alleen bij mij zo bekend maar bij iedereen, dan zie je hem even een poosje niet, of hij reageert pas later op berichten.
Wanneer ik hem zie is er niets aan het handje, hij houd gewoon niet zo van het hyvesgedoe, of sms-en en doet meer waar die zelf zin in heeft .
Misschien is die ook zelf wel zo.
pi_88698522
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef yellowrose het volgende:
hoe wek ik zijn interesse weer als ik hem de volgende keer zie? ik kan zeggen dat ik hem helemaal geweldig vind en dat ik niet per se een serieuze relatie hoef, maar dat komt een beetje weird over.
Waarom zou je dat beweren als je het eigenlijk misschien stiekem wel wilt? Stop met jezelf voor de gek houden. Je weet diep van binnen dat je hartstikke gek bent op hem en wilt niets liever dan dat hij dat ook op jou is. En zelfs weet je dat hij dat niet is en verzint allerlei dingen wat er 'gebeurd' zou kunnen zijn dat hij je nu negeert .....

Links laten liggen al is dat moeilijk !! En anders wel met hem gaan praten en dan weet je waarschijnlijk ook gauw genoeg. Maar je dan niet het bed in laten lullen he ;)
pi_88699344
Verschillende scenario's

- Je wilt hem niet neuken.
- Jullie hebben al geneukt en hij is op je uitgekeken.
- Hij heeft iemand anders gevonden die niet zo moeilijk doet.
- Je bent niet zo goed in bed.

Kies maar uit ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_88699975
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:37 schreef FireFox1 het volgende:
Verschillende scenario's

- Je wilt hem niet neuken.
- Jullie hebben al geneukt en hij is op je uitgekeken.
- Hij heeft iemand anders gevonden die niet zo moeilijk doet.
- Je bent niet zo goed in bed.

Kies maar uit ;)
Hoe subtiel, waarde FireFox1 :P

Misschien denkt hij wel dat jij hem negeert, TS. Praat gewoon met hem.
pi_88700229
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef DAngeloo het volgende:
Ik heb dit zelf ook weleens gehad, in dit geval was ik de negerende jongen. Het is vrij simpel. Hij vond/vindt jou echt leuk, maar hij is ergens achter gekomen. Dat is zeer waarschijnlijk iets dat negatief genoeg is om op jou af te knappen. Daarom geeft hij mixed signals aan de ene kant is hij wel geinteresseerd, maar aan de andere kant acht hij het verstandiger om niet iets aan te gaan met jou op basis van wat hij weet.

Wat kun je daar tegen doen? Bewijzen dat het niet zo is als hij denkt dat het is. (makkelijker gezegd dan gedaan) :P.
Of hij vond je leuk, dat is idd overgegaan, maar heeft de ballen niet om dat eerlijk te zeggen. ^O^
Zo hatelijk... :r
Striving to be more than average.
pi_88708299
Ik zou als je hem spreekt iets tegen hem zeggen in de trant van: Ik weet niet wat wat er in je omgaat dat je me tegenwoordig negeert. Maar als ik iets verkeerd heb gedaan zeg het me dan ajb. En als je bang bent dat ik op een relatie aanstuurde, dan hoef je daar niet bang voor te zijn. Ik wil gewoon relaxed met je omgaan zoals we altijd gedaan hebben. Ik mis onze gesprekken, etc.
Zoiets?
  zondag 14 november 2010 @ 20:48:26 #86
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88712996
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef Henk1056 het volgende:
Ik zou als je hem spreekt iets tegen hem zeggen in de trant van: Ik weet niet wat wat er in je omgaat dat je me tegenwoordig negeert. Maar als ik iets verkeerd heb gedaan zeg het me dan ajb. En als je bang bent dat ik op een relatie aanstuurde, dan hoef je daar niet bang voor te zijn. Ik wil gewoon relaxed met je omgaan zoals we altijd gedaan hebben. Ik mis onze gesprekken, etc.
Zoiets?
het is vast een player die ook uitwas op sex. zij niet&nu wil hij niet meer met haar omgaan
pi_88713196
Te lang gewacht met sex TS...
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 14 november 2010 @ 20:54:30 #88
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88713390
quote:
3s.gif Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Te lang gewacht met sex TS...
alsof je als meisje sex moet hebben met mannen met wie je om wil gaan

ik vind het eigenlijk nogal zielig voor TS als dat bij hun het geval zou zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 14-11-2010 21:03:10 ]
pi_88716058
TS je bent hem flink aan het veridealiseren. Hij is geweldig en fantastisch en zo bijzonder, maar.....HIJ GEEFT JE EEN KUTGEVOEL. Zet je oogkleppen af en ga voor de spiegel staan en zeg 100x tegen jezelf: "Hij moet me niet". Dan ga je een goed potje janken en dan besluit je dat jij een vent verdient die jou blij maakt en laat lachen.

En hou op jezelf wijs te maken dat je alleen maar af en toe met hem wil praten en leuk doen. Je bent tot ver over je oren verliefd en wil niets liever dan 24/7 bij hem zijn. Hij wil dit duidelijk niet. Afgewezen ben je al. Nu moet je dat alleen nog accepteren.
pi_88754075
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef yellowrose het volgende:

[..]

ok, dat kan. er zijn een aantal dingen in mn leven die op dit moment erg kut gaan, maar dat heeft hier nu niks mee te maken. ik voel gewoon veel voor hem.
Voel je vaker veel voor iemand die een paar keer aardig voor je is geweest?

Ik vind het ook labiel overkomen. Beter zet je eerst de andere dingen in je leven op een rijtje, want zo schrik je mannen af.
pi_88760292
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:44 schreef Panthera1984 het volgende:
"He's just not that into you."
Accepteer dit eens een keer. Move on. :')
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')