quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hang niet de toerist uit, ik maak bergwandelingen
Alpenmelk FTWquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:17 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Hoe toeristisch wil je het hebben...
Ik ben in mei nog 2 weken de alpen in gegaan met een rugzak. Ik ben op veel wandelingen niet meer dan 4 mensen tegengekomenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:17 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Hoe toeristisch wil je het hebben...
weleens gehoord van mensen die geen gezeik aan hun kop willen bij een vakantie en dus voor zeker gaan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:58 schreef Leonidas82 het volgende:
Profiel:
Vader heeft een goede baan, moeder werkt parttime of is huisvrouw. Wonen vaak in een vinexwoning met een stationwagen op de oprit. De kinderen doen vaak havo.
Dit soort mensen gaan vaak 2x per jaar op vakantie en altijd naar dezelfde bestemming. Vaak in maart op wintersport en in de zomer naar hun vertrouwde elitecamping ergens in Frankrijk. jaar in jaar uit, hun hele leven lang.
Neem gewoon een enkeltje.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
Als het aan mij ligt zou ik ook ieder jaar naar Hong Kong gaan. Het heeft alles en je weet waar alles is...
Linkse familliesquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:58 schreef Leonidas82 het volgende:
Profiel:
Vader heeft een goede baan, moeder werkt parttime of is huisvrouw. Wonen vaak in een vinexwoning met een stationwagen op de oprit. De kinderen doen vaak havo.
Dit soort mensen gaan vaak 2x per jaar op vakantie en altijd naar dezelfde bestemming. Vaak in maart op wintersport en in de zomer naar hun vertrouwde elitecamping ergens in Frankrijk. jaar in jaar uit, hun hele leven lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |