als of je in een paar weken een heel land zietquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:00 schreef Ascendancy het volgende:
Terechte klacht. Ieder jaar iets nieuws zien is veel leuker.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:00 schreef jeloen het volgende:
[..]
als of je in een paar weken een heel land ziet
Geweldig. Die mensen hebben 2x per jaar de tijd van hun leven, en jij stoort je daar zo erg aan dat je er een topic over gaat openenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:00 schreef Leonidas82 het volgende:
de klacht is idd dat ik mij daaraan stoor. Ik noem het een gebrek aan 'orginaliteit' en hang naar algemeen conformisme''.
Niks mis met de camping. De mensen daar zijn echt mijn beste vrienden, kijk er het hele jaar naar uit om Ger weer te zien. Beter dan naar een ver land om daar quasi-interessant de toerist uit te gaan hangen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:00 schreef Ascendancy het volgende:
Terechte klacht. Ieder jaar iets nieuws zien is veel leuker.
Het ergste is dat deze mensen ook de hele dag op de camping zitten_!
Je bent toch op vakantie om mooie dingen te zien.
Het gaat toch niet over een heel land. Ze gaan ieder jaar naar dezelfde camping.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:00 schreef jeloen het volgende:
[..]
als of je in een paar weken een heel land ziet
"kids"quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:03 schreef 9611Niels het volgende:
Wij gaan elke schoolvakantie met de kids naar de camping in Appelscha, heerlijk.
Ik hang niet de toerist uit, ik maak bergwandelingenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Niks mis met de camping. De mensen daar zijn echt mijn beste vrienden, kijk er het hele jaar naar uit om Ger weer te zien. Beter dan naar een ver land om daar quasi-interessant de toerist uit te gaan hangen.
Dat is vrij sneu.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hang niet de toerist uit, ik maak bergwandelingen
Maak jij dan een goede OPquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:14 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die de OP afkraken.
Kansloze verzameling tokkies hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |