Jij begint, want jij post de meeste foto's hierquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:13 schreef Great.Expectations het volgende:
Ok. En nu selfpics, voor het contrast.
Ik heb dat zelf gedaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:13 schreef Great.Expectations het volgende:
Ok. En nu selfpics, voor het contrast.
Ik zou dat kunnen doen, maar het contrast met de mooie mannen hier is te groot.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij begint, want jij post de meeste foto's hier
is dit een foto van je eigen lichaam?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb geen blokjesbuik.
Ow, ik heb daar minder moeite mee, zoals hier te zien was.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi. Ik ga geen foto's van mijn nakende lichaam posten hoor.
heb jij niks beters te doen dan hier te posten??quote:
Wat heb jij weinig lichaamshaar johquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb geen blokjesbuik.
Jij bent een soort yeti?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:51 schreef Mandal het volgende:
[..]
Wat heb jij weinig lichaamshaar joh
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent een soort yeti?
google is your best friendquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
Plaatjes van gespierde benen in strakke (spijker)broeken iemand?
quote:
Ik krijg niks lekkers gevondenquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg niks lekkers gevonden
Je hebt dan ook niets om je voor te schamenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:09 schreef creno het volgende:
[..]
Ow, ik heb daar minder moeite mee, zoals hier te zien was.
gadverdammequote:
Ja na 5x ken ik t onderhand wel hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb jij niks beters te doen dan hier te posten??
ohhhh ik vind parijs ZOOOO fantastisch!!![]()
![]()
![]()
Ik heb geen borsthaar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:51 schreef Mandal het volgende:
[..]
Wat heb jij weinig lichaamshaar joh
Wijf.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen borsthaar.
Die nieuwe is leuk he.quote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Net Glee gekeken (s02e06). Vond het best mooi![]()
.
ik krijg echt nooit genoeg van Parijsquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja na 5x ken ik t onderhand wel hoor
En tuurlijk had ik wat beters te doen. Maar lag ff op de hotelkamer. En nu weer
goeiemorgenquote:
"Dankjewel G_E voor je lekkere link naar die hunksinbluejeans.blogspot.com"quote:
Waarom noem je jezelf meneertjeB als je Jordy heet? :")quote:Op zondag 14 november 2010 11:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alleen als je die gast naar mijn huis stuurt bedank ik je.
geen idee, die komt van die site van G_E (Waarvoor dank.. G_E)quote:
geil! die apollo's belt.quote:
Die zag ik een paar dagen terug "ergens anders"...quote:Op zondag 14 november 2010 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
deugniet.. hij ruikt zeker vis.
![]()
![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_dolfijn_heeft_het_dol_fijn/
Wat zijn zijn stats?quote:
Nee lul! Eten! Hummous en baba anousch en dinges met aubergine en falafel en vlees en gratis toetjes omdat er lief waren en eigenaren die spontaan op de foto erbij springen en zoquote:
quote:
Ik moest aan Miss Montreal denkenquote:
Ja dawillikookquote:Op maandag 15 november 2010 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Het was niet meer dan oogcontact en opkijken en glimlachen hoor. Maar t viel op. En de vriendin van me ook.
Hij hield niet van anus?quote:Op zondag 14 november 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee lul! Eten! Hummous en baba anousch en dinges met aubergine en falafel en vlees en gratis toetjes omdat er lief waren en eigenaren die spontaan op de foto erbij springen en zosuper leuke avond!
Als je het over een zeikwijf hebt..quote:Op maandag 15 november 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
PUur door Thunderbitch heb ik geen zin in het mannennaakttopic in KPD
Ik overweeg bijna een abo te namen zodat ik haar kan negerenquote:Op maandag 15 november 2010 00:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je het over een zeikwijf hebt..
Weet meteen weer waarom vrouwen niets zijn
wat een zeikend kutwijf is dat he? Ken ik van t s&g topic.quote:Op maandag 15 november 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
PUur door Thunderbitch heb ik geen zin in het mannennaakttopic in KPD
Ik ben altijd vrolijk!quote:Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jullie zijn echt vrolijk 's ochtends hé?
Ze is respectloos. Dat snijdt bij mij nog het meeste.quote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wat een zeikend kutwijf is dat he? Ken ik van t s&g topic.
FokR is een donders irritante toevoeging aan dat topicquote:Op maandag 15 november 2010 11:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze is respectloos. Dat snijdt bij mij nog het meeste.
Ik ken zijn pik zowat nog beter dan die van Bradquote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
FokR is een donders irritante toevoeging aan dat topic
Daar heb ik ook al eens op gereageerd.. altijd dezelfde pose, andere boxer. Al lijkt het alsof hij wat creatiever wordt nu..quote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
FokR is een donders irritante toevoeging aan dat topic
Nja dat is het nog niet eens zo specifiek, maa rhet constante gehengel naar complimentjes en zo... narcist...quote:Op maandag 15 november 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken zijn pik zowat nog beter dan die van Brad
Ja, dat ook wel. "als je erop klikt, wordt ie groter"quote:Op maandag 15 november 2010 18:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat is het nog niet eens zo specifiek, maa rhet constante gehengel naar complimentjes en zo... narcist...
Ja sneu... gaat dat in real ook zo?quote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel. "als je erop klikt, wordt ie groter"
Als ik op het plaatje van FokR klik, wordt de mijne niet groter, neequote:Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja sneu... gaat dat in real ook zo?
Lekkerder dan hetero's meestalquote:
Kom eens naar het ESF-forumquote:
quote:
Mijn stem gaat naar CHARLOTTE NILSONquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het Grote "Beste Runner-up"-Tournament: Ronde 2!!!!!
Nee want die won welquote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef creno het volgende:
[..]
Mijn stem gaat naar CHARLOTTE NILSON
ow, die doet niet mee...
Daarom vond ik het wel een leuk ideequote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef creno het volgende:
Nummers 2 kiezen vond ik wel veel lastiger hoor. De meeste ken ik helemaal niet (meer).
Jij hebt liever dat ze net onder de douche wegkomen?quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
Die kerels die jij post zijn allemaal zo droog...
quote:Op maandag 15 november 2010 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ze net onder de douche wegkomen?
Nou, daar zeg ik ook geen nee tegen, maar dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 15 november 2010 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ze net onder de douche wegkomen?
Oooow...quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, daar zeg ik ook geen nee tegen, maar dat bedoelde ik niet
Hoor ik hier een dagje thuiswerken voorbij komen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:54 schreef Vlarp het volgende:
Zo, zonnestraaltje is ook wakker: koppijn, stijve nek, en nauwelijks geslapen
Helaas kan/mag dat niet bij deze functiequote:Op dinsdag 16 november 2010 07:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoor ik hier een dagje thuiswerken voorbij komen?
Zij is echt zo te gek... ik hoop dat ze wint!quote:
Bij je vorige werkgever toch nog wel? Ik kan me voorstellen dat er vandaag niks uit je poten komt als je op kantoor gaat zitten en dat vanaf thuis je iig nog wat zou kunnen doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helaas kan/mag dat niet bij deze functie
Ik heb een training... als klap op de vuurpijlquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij je vorige werkgever toch nog wel? Ik kan me voorstellen dat er vandaag niks uit je poten komt als je op kantoor gaat zitten en dat vanaf thuis je iig nog wat zou kunnen doen?
Als de lunch maar goed is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een training... als klap op de vuurpijl
Speltip 7: bezoek eens een fysio/masseur, zeker als je er vaker last van hebt. Dikke kans dat je van je nekklachten en hoofdpijn af raakt en dan slaap je ook beter!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een training... als klap op de vuurpijl
Of hij moet Steve gewoon lief aankijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Speltip 7: bezoek eens een fysio/masseur, zeker als je er vaker last van hebt. Dikke kans dat je van je nekklachten en hoofdpijn af raakt en dan slaap je ook beter!
Dat helpt niet zo goed als naar mij (en TV) luisteren...quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of hij moet Steve gewoon lief aankijken.
Hopelijk voor Vlarp ook wijzerquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ach hij wordt ook een dagje ouder
En langer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk voor Vlarp ook wijzer
Misschien wordt dat baby-ledikantje toch te klein voor 'm danquote:
Noem je Steve nu een overblijfjuf?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien wordt dat baby-ledikantje toch te klein voor 'm dan
Je weet dat je Vlarp dan een kleuter noemt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Noem je Steve nu een overblijfjuf?
You just did.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet dat je Vlarp dan een kleuter noemt?
Wie is nummer 3 dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Giel Beelen en Coen Swijnenberg in het Glazen Huis in Eindhoven... misschien toch maar eens een krat rotte tomaten kopen
Coen was twee jaar geleden in Breda een chagrijnige aanfluiting...Giel is het grootste zelfingenomen misbaksel op de Nederlandse radioquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie is nummer 3 dan?
En wat is er mis met deze 2?
Wat onverwacht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Maar ik had veel liever Veenstra gezien in plaats van Giel of Coen
Oke, en wat hebben ze jou misdaan dat je het glazen huis wilt bekogelen met rotte tomaten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coen was twee jaar geleden in Breda een chagrijnige aanfluiting...Giel is het grootste zelfingenomen misbaksel op de Nederlandse radio
Gerard Ekdom is dan wel weer![]()
![]()
Maar ik had veel liever Veenstra gezien in plaats van Giel of Coen
ze verpesten met slechte radio mijn plezier in het GHquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke, en wat hebben ze jou misdaan dat je het glazen huis wilt bekogelen met rotte tomaten?
jaquote:
Hmm oke... Wel slecht dat ze bij 3FM dan niet beter naar je geluisterd hebben!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze verpesten met slechte radio mijn plezier in het GH
ja ik stem de eerstvolgende keer echt niet meer op ze!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm oke... Wel slecht dat ze bij 3FM dan niet beter naar je geluisterd hebben!
Een bepaald persoon heeft me al vaker gedwongenquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Speltip 7: bezoek eens een fysio/masseur, zeker als je er vaker last van hebt. Dikke kans dat je van je nekklachten en hoofdpijn af raakt en dan slaap je ook beter!
wat wil je eten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Bartjebart het volgende:
Wie heeft er zin om voor me te gaan koken?
Misschien toch maar eens naar luisteren danquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een bepaald persoon heeft me al vaker gedwongen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een bepaald persoon heeft me al vaker gedwongen
Ik gok op een betaald persoonquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Bartjebart het volgende:
Wie heeft er zin om voor me te gaan koken?
ik ga niemand betalen voor me te kokenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok op een betaald persoon
Ik las bepaaldquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik ga niemand betalen voor me te koken
Dan heb je toch een probleem in een restaurant lijkt me. Of ben je een goede afwasser?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik ga niemand betalen voor me te koken
Jij zwemt tegen betaling?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Hmmz.. Koken & massages tegen betaling.
Ik laat de ander betalenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb je toch een probleem in een restaurant lijkt me. Of ben je een goede afwasser?
Help me even herinneren dat wij nooit samen een hapje gaan eten.quote:
Eh... ik denk dat ik op dat moment een beetje last heb van vergeetachtigheidquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Help me even herinneren dat wij nooit samen een hapje gaan eten.
Mooi he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren Paris je t'aime gekeken.
Ook al New York, I Love You?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren Paris je t'aime gekeken.
Nu bezigquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook al New York, I Love You?
Heb je ook het idee dat je er geweest moet zijn om die films te 'ervaren'?quote:
Die heb ik vorig jaar in Vlaanderen gezien met Wim van den Driessche als tandarts. Was wel leuk maar zonder hem zou ik niet zijn gegaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 02:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ow die wil ik eigenlijk best graag zien...
Die vond ik een stuk minder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook al New York, I Love You?
Probeer je met de paul aan te leggen?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jonge PVVers zijn achterdochtig.
Ik was hem ff aan het narren ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Probeer je met de paul aan te leggen?
PVV'ers plagen, klapjes vragenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was hem ff aan het narren ja.
Ik ben breder.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PVV'ers plagen, klapjes vragen
Dan is hij wel heel smalquote:
Als jij dat lekker vindt:quote:Op woensdag 17 november 2010 13:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Noem je mij nou skinny?
Moeder weer langsgekomen?quote:
Nee ik kan het tegenwoordig ook zelfquote:
Avec la voiture. Mijn kanarietjequote:Op woensdag 17 november 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe heb je gereisd? Auto? Trein? Vliegtuig?.
Hoe is dat, om met je eigen auto naar & in Parijs rond te rijden?quote:
Naar is niet zo'n ramp. In is wat minderquote:Op woensdag 17 november 2010 21:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoe is dat, om met je eigen auto naar & in Parijs rond te rijden?
Hmmz... Ik vind de treinreis naar Parijs namelijk een enorm omslachtig gedoe, vooral vanuit E. Maar ik vraag mij af wat erger is: die treinreis of in Parijs rijden met de auto.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar is niet zo'n ramp. In is wat minder
Nou ja, lang leve de Tomtom, bij beide. Zeker bij de peripherique
Eenmaal daar gewoon de auto geparkeerd en verder alles met de metro.
ik vond het liedje in de promo wel goed klinken eigenlijk...quote:Op woensdag 17 november 2010 02:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar in Vlaanderen gezien met Wim van den Driessche als tandarts. Was wel leuk maar zonder hem zou ik niet zijn gegaan.
Hij bleef ook meteen een poos in mijn hoofd hangen ja. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik pas bij promo weer wist dat het een musical was en geen toneelstuk dus echt blijven hangen was het nietquote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik vond het liedje in de promo wel goed klinken eigenlijk...
Ow dat vind ik misschien nog wel positief eraan juistquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij bleef ook meteen een poos in mijn hoofd hangen ja. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik pas bij promo weer wist dat het een musical was en geen toneelstuk dus echt blijven hangen was het niet
Het was wel mooi, verder. Bijzondere benadering van het bekende verhaal.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow dat vind ik misschien nog wel positief eraan juist
Beide gedaan en beide geen probleem.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Ik vind de treinreis naar Parijs namelijk een enorm omslachtig gedoe, vooral vanuit E. Maar ik vraag mij af wat erger is: die treinreis of in Parijs rijden met de auto.
één is te weinig en drei is te veul en als ze uiteen stoan zien ze scheil!!!quote:Op donderdag 18 november 2010 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
heerlijk genoten van de helaasheid der dingen, de film dan, mooi hoor
quote:Op donderdag 18 november 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
één is te weinig en drei is te veul en als ze uiteen stoan zien ze scheil!!!
je hebt een barman aan de haak geslagen?quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je hebt een barman aan de haak geslagen?
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent erachter dat anaal ontvangen ook heel fijn is?
Nee op al die vragen.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Je hebt je borsthaar kunnen scheren in de vorm van een piemel?
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee op al die vragen.
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Nou! Poe!
Ik lieg trouwens dat ik barst want deze maand en vorige maand heb ik een droogte van een aantal maanden dubbel en dwars ingehaald
Nou maar hopen dat de ene wel, en de ander niet verliefd op me wordt.
Maar echt niet meer dan de gemiddelde single hetero man hoorquote:
Wel als je iemand in je bed wil hebben die niet het IQ heeft van de gemiddelde kamertemperatuur.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Is het zo moeilijk om met iemand in bed te belanden?
Tot zover dus dat gemiep dat je al jaren droogstond... daar geloof ik nooit meer iets vanquote:Op donderdag 18 november 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Nou! Poe!
Ik lieg trouwens dat ik barst want deze maand en vorige maand heb ik een droogte van een aantal maanden dubbel en dwars ingehaald
Nou maar hopen dat de ene wel, en de ander niet verliefd op me wordt.
Ut wonder is geschied, ut wonder is geschiedquote:Op donderdag 18 november 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
één is te weinig en drei is te veul en als ze uiteen stoan zien ze scheil!!!
wat een schatjequote:
Oh jij hebt ook de passie van Corrie?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Ow en er was een kei schattige cute as hell met de vingers o zo behendige lieve pierrot-achtige clown op place du tertre in Montmartre
De ene sprak minimaal 5 talen vloeiend, de ander zit op HBO Human Resource Management en die barman is anders slimquote:Op donderdag 18 november 2010 12:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wel als je iemand in je bed wil hebben die niet het IQ heeft van de gemiddelde kamertemperatuur.
Nou, die droogte heb ik dus afgelopen maand en deze maand ff inhaalslagerig geirrrigeerdquote:Op donderdag 18 november 2010 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot zover dus dat gemiep dat je al jaren droogstond... daar geloof ik nooit meer iets van
"Anders slim"quote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene sprak minimaal 5 talen vloeiend, de ander zit op HBO Human Resource Management en die barman is anders slim
Mijn vriend heeft een drankprobleemquote:Op donderdag 18 november 2010 13:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je valt op jongens met een rode neus?
Nou ja, als je klein bent moet je daar wel slim mee om kunnen gaan jaquote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene sprak minimaal 5 talen vloeiend, de ander zit op HBO Human Resource Management en die barman is anders slim
Kleine mannen, grote jannen was het toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je klein bent moet je daar wel slim mee om kunnen gaan ja.
Dat wel, tenzij het een kutsprookje isquote:Op donderdag 18 november 2010 14:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
best slim op op die leeftijd al zo'n sprookje te schrijven
Maar met intelligentie heeft het niet veel te maken, hooguit met een uitgebreide fantasie. Waar je dan weer niet enorm intelligent voor hoeft te zijn volgens mij.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
best slim op op die leeftijd al zo'n sprookje te schrijven
Kun je zo jong al goed het IQ meten? Of beter: waarom zou je zo jong al het IQ willen meten?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft zijn IQ er mee te maken?
Als ie met alles zo snel en vroeg is zou ik 'm maar in de gaten houden, voor hetzelfde geld heb je dadelijk een zwangere assepoesterquote:
uist, juist zo jong dan kun je het onderwijs er op aanpassenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kun je zo jong al goed het IQ meten? Of beter: waarom zou je zo jong al het IQ willen meten?
Pffft... Dat geneuzel over speciaal onderwijs voor hoogbegaafde kinderen heeft volgens mij meer te maken met doorgeslagen prestatiedrang van ouders, dan dat het daadwerkelijk noodzakelijk is voor een goede ontwikkeling van de kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
j
[..]
uist, juist zo jong dan kun je het onderwijs er op aanpassen
Ja hij komt net boven Vlarp uitquote:Op donderdag 18 november 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je klein bent moet je daar wel slim mee om kunnen gaan ja.
Psies! Kinderen moeten ("moeten") tot een jaar of twaalf toch vooral spelen, kind zijn! En je dus ook een ongeluk vervelen, leren jezelf bezig te houden, spelen met buurtkinderen (ook als die anders, armer, rijker, dommer of slimmer zijn) Doen wat ze leuk vinden, ongeacht of dat in de ogen van hun ouders nuttig of verantwoord genoeg is.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg vaak het idee dat die "hoogbegaafde kinderen" (of ze daadwerkelijk getest zijn of dat het een mening is van een ouder in het midden gelaten) steeds minder "kind" kunnen zijn. Ze worden bijna aangeleerd om alleen slimme dingen leuk te vinden, om vanalles speciaals en uitdagends aangeboden te krijgen dat de normale leuke dingen, die alle klasgenootjes wel doen, niet meer interessant zijn.
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
"Anders slim"
Die weet je gevoelige plekjes te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |