Jij begint, want jij post de meeste foto's hierquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:13 schreef Great.Expectations het volgende:
Ok. En nu selfpics, voor het contrast.
Ik heb dat zelf gedaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:13 schreef Great.Expectations het volgende:
Ok. En nu selfpics, voor het contrast.
Ik zou dat kunnen doen, maar het contrast met de mooie mannen hier is te groot.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij begint, want jij post de meeste foto's hier
is dit een foto van je eigen lichaam?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb geen blokjesbuik.
Ow, ik heb daar minder moeite mee, zoals hier te zien was.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi. Ik ga geen foto's van mijn nakende lichaam posten hoor.
heb jij niks beters te doen dan hier te posten??quote:
Wat heb jij weinig lichaamshaar johquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb geen blokjesbuik.
Jij bent een soort yeti?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:51 schreef Mandal het volgende:
[..]
Wat heb jij weinig lichaamshaar joh
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent een soort yeti?
google is your best friendquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
Plaatjes van gespierde benen in strakke (spijker)broeken iemand?
quote:
Ik krijg niks lekkers gevondenquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg niks lekkers gevonden
Je hebt dan ook niets om je voor te schamenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:09 schreef creno het volgende:
[..]
Ow, ik heb daar minder moeite mee, zoals hier te zien was.
gadverdammequote:
Ja na 5x ken ik t onderhand wel hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb jij niks beters te doen dan hier te posten??
ohhhh ik vind parijs ZOOOO fantastisch!!![]()
![]()
![]()
Ik heb geen borsthaar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:51 schreef Mandal het volgende:
[..]
Wat heb jij weinig lichaamshaar joh
Wijf.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen borsthaar.
Die nieuwe is leuk he.quote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Net Glee gekeken (s02e06). Vond het best mooi![]()
.
ik krijg echt nooit genoeg van Parijsquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja na 5x ken ik t onderhand wel hoor
En tuurlijk had ik wat beters te doen. Maar lag ff op de hotelkamer. En nu weer
goeiemorgenquote:
"Dankjewel G_E voor je lekkere link naar die hunksinbluejeans.blogspot.com"quote:
Waarom noem je jezelf meneertjeB als je Jordy heet? :")quote:Op zondag 14 november 2010 11:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alleen als je die gast naar mijn huis stuurt bedank ik je.
geen idee, die komt van die site van G_E (Waarvoor dank.. G_E)quote:
geil! die apollo's belt.quote:
Die zag ik een paar dagen terug "ergens anders"...quote:Op zondag 14 november 2010 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
deugniet.. hij ruikt zeker vis.
![]()
![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_dolfijn_heeft_het_dol_fijn/
Wat zijn zijn stats?quote:
Nee lul! Eten! Hummous en baba anousch en dinges met aubergine en falafel en vlees en gratis toetjes omdat er lief waren en eigenaren die spontaan op de foto erbij springen en zoquote:
quote:
Ik moest aan Miss Montreal denkenquote:
Ja dawillikookquote:Op maandag 15 november 2010 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Het was niet meer dan oogcontact en opkijken en glimlachen hoor. Maar t viel op. En de vriendin van me ook.
Hij hield niet van anus?quote:Op zondag 14 november 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee lul! Eten! Hummous en baba anousch en dinges met aubergine en falafel en vlees en gratis toetjes omdat er lief waren en eigenaren die spontaan op de foto erbij springen en zosuper leuke avond!
Als je het over een zeikwijf hebt..quote:Op maandag 15 november 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
PUur door Thunderbitch heb ik geen zin in het mannennaakttopic in KPD
Ik overweeg bijna een abo te namen zodat ik haar kan negerenquote:Op maandag 15 november 2010 00:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je het over een zeikwijf hebt..
Weet meteen weer waarom vrouwen niets zijn
wat een zeikend kutwijf is dat he? Ken ik van t s&g topic.quote:Op maandag 15 november 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
PUur door Thunderbitch heb ik geen zin in het mannennaakttopic in KPD
Ik ben altijd vrolijk!quote:Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jullie zijn echt vrolijk 's ochtends hé?
Ze is respectloos. Dat snijdt bij mij nog het meeste.quote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wat een zeikend kutwijf is dat he? Ken ik van t s&g topic.
FokR is een donders irritante toevoeging aan dat topicquote:Op maandag 15 november 2010 11:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze is respectloos. Dat snijdt bij mij nog het meeste.
Ik ken zijn pik zowat nog beter dan die van Bradquote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
FokR is een donders irritante toevoeging aan dat topic
Daar heb ik ook al eens op gereageerd.. altijd dezelfde pose, andere boxer. Al lijkt het alsof hij wat creatiever wordt nu..quote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
FokR is een donders irritante toevoeging aan dat topic
Nja dat is het nog niet eens zo specifiek, maa rhet constante gehengel naar complimentjes en zo... narcist...quote:Op maandag 15 november 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken zijn pik zowat nog beter dan die van Brad
Ja, dat ook wel. "als je erop klikt, wordt ie groter"quote:Op maandag 15 november 2010 18:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat is het nog niet eens zo specifiek, maa rhet constante gehengel naar complimentjes en zo... narcist...
Ja sneu... gaat dat in real ook zo?quote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel. "als je erop klikt, wordt ie groter"
Als ik op het plaatje van FokR klik, wordt de mijne niet groter, neequote:Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja sneu... gaat dat in real ook zo?
Lekkerder dan hetero's meestalquote:
Kom eens naar het ESF-forumquote:
quote:
Mijn stem gaat naar CHARLOTTE NILSONquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het Grote "Beste Runner-up"-Tournament: Ronde 2!!!!!
Nee want die won welquote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef creno het volgende:
[..]
Mijn stem gaat naar CHARLOTTE NILSON
ow, die doet niet mee...
Daarom vond ik het wel een leuk ideequote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef creno het volgende:
Nummers 2 kiezen vond ik wel veel lastiger hoor. De meeste ken ik helemaal niet (meer).
Jij hebt liever dat ze net onder de douche wegkomen?quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
Die kerels die jij post zijn allemaal zo droog...
quote:Op maandag 15 november 2010 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ze net onder de douche wegkomen?
Nou, daar zeg ik ook geen nee tegen, maar dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 15 november 2010 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ze net onder de douche wegkomen?
Oooow...quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, daar zeg ik ook geen nee tegen, maar dat bedoelde ik niet
Hoor ik hier een dagje thuiswerken voorbij komen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:54 schreef Vlarp het volgende:
Zo, zonnestraaltje is ook wakker: koppijn, stijve nek, en nauwelijks geslapen
Helaas kan/mag dat niet bij deze functiequote:Op dinsdag 16 november 2010 07:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoor ik hier een dagje thuiswerken voorbij komen?
Zij is echt zo te gek... ik hoop dat ze wint!quote:
Bij je vorige werkgever toch nog wel? Ik kan me voorstellen dat er vandaag niks uit je poten komt als je op kantoor gaat zitten en dat vanaf thuis je iig nog wat zou kunnen doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helaas kan/mag dat niet bij deze functie
Ik heb een training... als klap op de vuurpijlquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij je vorige werkgever toch nog wel? Ik kan me voorstellen dat er vandaag niks uit je poten komt als je op kantoor gaat zitten en dat vanaf thuis je iig nog wat zou kunnen doen?
Als de lunch maar goed is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een training... als klap op de vuurpijl
Speltip 7: bezoek eens een fysio/masseur, zeker als je er vaker last van hebt. Dikke kans dat je van je nekklachten en hoofdpijn af raakt en dan slaap je ook beter!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een training... als klap op de vuurpijl
Of hij moet Steve gewoon lief aankijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Speltip 7: bezoek eens een fysio/masseur, zeker als je er vaker last van hebt. Dikke kans dat je van je nekklachten en hoofdpijn af raakt en dan slaap je ook beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |