Het is wasdag...zijn echte mannenondergoed zit in de was.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een te foute slip aan
Van wie niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik mag er alleen niet aanzitten.
Ik vind dat wel ontzettendquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij valt op helblauwe ogen?
mag het ietsje meer zijn?quote:
Dan denken ze straks dat je met kleine jongetjes sms.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, die zal ik eens instellen als contactpersoon plaatje in m'n telefoon
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan denken ze straks dat je met kleine jongetjes sms.
Ik wist niet dat ze nog handige apps maakten voor Symbianquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zolang ik WhatsApp niet kan afsluiten op mijn E71 ga ik het niet gebruiken.
Ik mag volgend jaar pas een nieuwe telefoon van mezelf.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze nog handige apps maakten voor Symbian
Koop een iPhone 4!!! Loop achter de massa aan!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik mag volgend jaar pas een nieuwe telefoon van mezelf.
ja en dat ik hem uit mijn poten laat vallen en dat ie dan stuk is..don't think so.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Koop een iPhone 4!!! Loop achter de massa aan!
Glas is breekbaar jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ja en dat ik hem uit mijn poten laat vallen en dat ie dan stuk is..don't think so.
Ik vind zo veel niet leukquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat vind ik geen leuke opmerking!
?quote:
Carnavalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |