quote:Op donderdag 18 november 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
één is te weinig en drei is te veul en als ze uiteen stoan zien ze scheil!!!
je hebt een barman aan de haak geslagen?quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je hebt een barman aan de haak geslagen?
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent erachter dat anaal ontvangen ook heel fijn is?
Nee op al die vragen.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Je hebt je borsthaar kunnen scheren in de vorm van een piemel?
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee op al die vragen.
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Nou! Poe!
Ik lieg trouwens dat ik barst want deze maand en vorige maand heb ik een droogte van een aantal maanden dubbel en dwars ingehaald
Nou maar hopen dat de ene wel, en de ander niet verliefd op me wordt.
Maar echt niet meer dan de gemiddelde single hetero man hoorquote:
Wel als je iemand in je bed wil hebben die niet het IQ heeft van de gemiddelde kamertemperatuur.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Is het zo moeilijk om met iemand in bed te belanden?
Tot zover dus dat gemiep dat je al jaren droogstond... daar geloof ik nooit meer iets vanquote:Op donderdag 18 november 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Nou! Poe!
Ik lieg trouwens dat ik barst want deze maand en vorige maand heb ik een droogte van een aantal maanden dubbel en dwars ingehaald
Nou maar hopen dat de ene wel, en de ander niet verliefd op me wordt.
Ut wonder is geschied, ut wonder is geschiedquote:Op donderdag 18 november 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
één is te weinig en drei is te veul en als ze uiteen stoan zien ze scheil!!!
wat een schatjequote:
Oh jij hebt ook de passie van Corrie?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Ow en er was een kei schattige cute as hell met de vingers o zo behendige lieve pierrot-achtige clown op place du tertre in Montmartre
De ene sprak minimaal 5 talen vloeiend, de ander zit op HBO Human Resource Management en die barman is anders slimquote:Op donderdag 18 november 2010 12:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wel als je iemand in je bed wil hebben die niet het IQ heeft van de gemiddelde kamertemperatuur.
Nou, die droogte heb ik dus afgelopen maand en deze maand ff inhaalslagerig geirrrigeerdquote:Op donderdag 18 november 2010 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot zover dus dat gemiep dat je al jaren droogstond... daar geloof ik nooit meer iets van
"Anders slim"quote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene sprak minimaal 5 talen vloeiend, de ander zit op HBO Human Resource Management en die barman is anders slim
Mijn vriend heeft een drankprobleemquote:Op donderdag 18 november 2010 13:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je valt op jongens met een rode neus?
Nou ja, als je klein bent moet je daar wel slim mee om kunnen gaan jaquote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene sprak minimaal 5 talen vloeiend, de ander zit op HBO Human Resource Management en die barman is anders slim
Kleine mannen, grote jannen was het toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je klein bent moet je daar wel slim mee om kunnen gaan ja.
Dat wel, tenzij het een kutsprookje isquote:Op donderdag 18 november 2010 14:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
best slim op op die leeftijd al zo'n sprookje te schrijven
Maar met intelligentie heeft het niet veel te maken, hooguit met een uitgebreide fantasie. Waar je dan weer niet enorm intelligent voor hoeft te zijn volgens mij.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
best slim op op die leeftijd al zo'n sprookje te schrijven
Kun je zo jong al goed het IQ meten? Of beter: waarom zou je zo jong al het IQ willen meten?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft zijn IQ er mee te maken?
Als ie met alles zo snel en vroeg is zou ik 'm maar in de gaten houden, voor hetzelfde geld heb je dadelijk een zwangere assepoesterquote:
uist, juist zo jong dan kun je het onderwijs er op aanpassenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kun je zo jong al goed het IQ meten? Of beter: waarom zou je zo jong al het IQ willen meten?
Pffft... Dat geneuzel over speciaal onderwijs voor hoogbegaafde kinderen heeft volgens mij meer te maken met doorgeslagen prestatiedrang van ouders, dan dat het daadwerkelijk noodzakelijk is voor een goede ontwikkeling van de kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
j
[..]
uist, juist zo jong dan kun je het onderwijs er op aanpassen
Ja hij komt net boven Vlarp uitquote:Op donderdag 18 november 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je klein bent moet je daar wel slim mee om kunnen gaan ja.
Psies! Kinderen moeten ("moeten") tot een jaar of twaalf toch vooral spelen, kind zijn! En je dus ook een ongeluk vervelen, leren jezelf bezig te houden, spelen met buurtkinderen (ook als die anders, armer, rijker, dommer of slimmer zijn) Doen wat ze leuk vinden, ongeacht of dat in de ogen van hun ouders nuttig of verantwoord genoeg is.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg vaak het idee dat die "hoogbegaafde kinderen" (of ze daadwerkelijk getest zijn of dat het een mening is van een ouder in het midden gelaten) steeds minder "kind" kunnen zijn. Ze worden bijna aangeleerd om alleen slimme dingen leuk te vinden, om vanalles speciaals en uitdagends aangeboden te krijgen dat de normale leuke dingen, die alle klasgenootjes wel doen, niet meer interessant zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |