Of hij moet Steve gewoon lief aankijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Speltip 7: bezoek eens een fysio/masseur, zeker als je er vaker last van hebt. Dikke kans dat je van je nekklachten en hoofdpijn af raakt en dan slaap je ook beter!
Dat helpt niet zo goed als naar mij (en TV) luisteren...quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of hij moet Steve gewoon lief aankijken.
Hopelijk voor Vlarp ook wijzerquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ach hij wordt ook een dagje ouder
En langer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk voor Vlarp ook wijzer
Misschien wordt dat baby-ledikantje toch te klein voor 'm danquote:
Noem je Steve nu een overblijfjuf?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien wordt dat baby-ledikantje toch te klein voor 'm dan
Je weet dat je Vlarp dan een kleuter noemt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Noem je Steve nu een overblijfjuf?
You just did.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet dat je Vlarp dan een kleuter noemt?
Wie is nummer 3 dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Giel Beelen en Coen Swijnenberg in het Glazen Huis in Eindhoven... misschien toch maar eens een krat rotte tomaten kopen
Coen was twee jaar geleden in Breda een chagrijnige aanfluiting...Giel is het grootste zelfingenomen misbaksel op de Nederlandse radioquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie is nummer 3 dan?
En wat is er mis met deze 2?
Wat onverwacht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Maar ik had veel liever Veenstra gezien in plaats van Giel of Coen
Oke, en wat hebben ze jou misdaan dat je het glazen huis wilt bekogelen met rotte tomaten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coen was twee jaar geleden in Breda een chagrijnige aanfluiting...Giel is het grootste zelfingenomen misbaksel op de Nederlandse radio
Gerard Ekdom is dan wel weer![]()
![]()
Maar ik had veel liever Veenstra gezien in plaats van Giel of Coen
ze verpesten met slechte radio mijn plezier in het GHquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke, en wat hebben ze jou misdaan dat je het glazen huis wilt bekogelen met rotte tomaten?
jaquote:
Hmm oke... Wel slecht dat ze bij 3FM dan niet beter naar je geluisterd hebben!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze verpesten met slechte radio mijn plezier in het GH
ja ik stem de eerstvolgende keer echt niet meer op ze!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm oke... Wel slecht dat ze bij 3FM dan niet beter naar je geluisterd hebben!
Een bepaald persoon heeft me al vaker gedwongenquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Speltip 7: bezoek eens een fysio/masseur, zeker als je er vaker last van hebt. Dikke kans dat je van je nekklachten en hoofdpijn af raakt en dan slaap je ook beter!
wat wil je eten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Bartjebart het volgende:
Wie heeft er zin om voor me te gaan koken?
Misschien toch maar eens naar luisteren danquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een bepaald persoon heeft me al vaker gedwongen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een bepaald persoon heeft me al vaker gedwongen
Ik gok op een betaald persoonquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Bartjebart het volgende:
Wie heeft er zin om voor me te gaan koken?
ik ga niemand betalen voor me te kokenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok op een betaald persoon
Ik las bepaaldquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik ga niemand betalen voor me te koken
Dan heb je toch een probleem in een restaurant lijkt me. Of ben je een goede afwasser?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik ga niemand betalen voor me te koken
Jij zwemt tegen betaling?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Hmmz.. Koken & massages tegen betaling.
Ik laat de ander betalenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb je toch een probleem in een restaurant lijkt me. Of ben je een goede afwasser?
Help me even herinneren dat wij nooit samen een hapje gaan eten.quote:
Eh... ik denk dat ik op dat moment een beetje last heb van vergeetachtigheidquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Help me even herinneren dat wij nooit samen een hapje gaan eten.
Mooi he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren Paris je t'aime gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |