Hoeveel zouden er hier nou verkocht zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:15 schreef Aether het volgende:
Solatorobo Director Discusses The Game’s 10 Year Development Cycle
http://www.siliconera.com(...)development-cycle-3/
Ik hoop 'm binnen te krijgen ja, maar dat is nog niet zeker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:40 schreef Aether het volgende:
Iemand nog die Kirby Mass Attack gaat halen deze week?
Iemand nog ervaring met Kirby?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop 'm binnen te krijgen ja, maar dat is nog niet zeker.
Enige ervaring die ik heb was in Keulen met de demo-versie:quote:
2012 en die mini rpg zit er toch gewoon bij?quote:Op zondag 13 november 2011 16:16 schreef larry_flynt het volgende:
Weet één van jullie waar goedkoop Professor Layton and the Mask of Miracle te koop is? Dat is toch ook degene met extra mini spel dat er in Europa niet bijgeleverd wordt?
Hij komt volgens mij deze maand al uit.. Maar wat ik hoorde is dat die mini rpg er in EUropa niet bij zit. Ik wil hem hebben voor de kerstvakantie. Dus dan moet ik hem ongeveer deze week gaan bestellen vanuit Amerika...quote:Op zondag 13 november 2011 16:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
2012 en die mini rpg zit er toch gewoon bij?
Ah!! Thanks! Ik zoek Last Specter met London Life. Kan ik die vanuit de VS bestellen en dan gewoon op mijn DSi spelen?quote:Op zondag 13 november 2011 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mask of Miracle dat is 3DS volgens mij? We hebben voor DS Curious Village, Diabolical Box, Lost Future en Last Specter. Bij de laatste zit London Life enkel in de US of JP versie. In Europa niet.
Ja hoor. VGP.ca is wel een goedkope/betrouwbare sitequote:Op zondag 13 november 2011 16:24 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ah!! Thanks! Ik zoek Last Specter met London Life. Kan ik die vanuit de VS bestellen en dan gewoon op mijn DSi spelen?
Ja, geen probleem.quote:Op zondag 13 november 2011 16:24 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ah!! Thanks! Ik zoek Last Specter met London Life. Kan ik die vanuit de VS bestellen en dan gewoon op mijn DSi spelen?
Amazon levert niet buiten Noord-Amerika.quote:Op zondag 13 november 2011 16:30 schreef larry_flynt het volgende:
Amazon is trouwens wel goedkoper....
Eindelijk binnen gekregen. Het is zooo leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:40 schreef Aether het volgende:
Iemand nog die Kirby Mass Attack gaat halen deze week?
Heb 'm net binnen, maar nog niet gekeken.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eindelijk binnen gekregen. Het is zooo leukJe wordt er echt vrolijk van!
Yup. Helemaal gericht op stylusbesturing ook, maar 100 keer toffer dan Canvas Curve. Nu al (en ik heb enkel het eerste level gespeeldquote:Op woensdag 23 november 2011 15:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb 'm net binnen, maar nog niet gekeken.
Typische Kirby-game dus.
Ik vind de setting niet zo interessant, het ziet er niet aantrekkelijk uit. Daarnaast is mijn backlog zo groot dat ik niet de gok wil nemen. Goedkoop is de game ook niet namelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef Aether het volgende:
Is Solatorobo wat?
Spel is al zeldzaam aan het worden in Europa, en er schijnt een regiolock op te zitten (op een DS-spel?!)
Zit daarom te twijfelen. Op Amazon vragen ze al Ł47 en in Nederland minimaal ¤40 (als je 'm al kunt vinden).quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de setting niet zo interessant, het ziet er niet aantrekkelijk uit. Daarnaast is mijn backlog zo groot dat ik niet de gok wil nemen. Goedkoop is de game ook niet namelijk.
Tweedehands bij Gamemania voor 25. Drie vestigingen hebben 'm liggenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Zit daarom te twijfelen. Op Amazon vragen ze al Ł47 en in Nederland minimaal ¤40 (als je 'm al kunt vinden).
Dragon Quest heb ik uiteindelijk nog met moeite kunnen vinden (met Italiaanse verpakking)
Leuk spel, alleen wel erg makkelijk. Regiolock is alleen voor de DSi features toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef Aether het volgende:
Is Solatorobo wat?
Spel is al zeldzaam aan het worden in Europa, en er schijnt een regiolock op te zitten (op een DS-spel?!)
Als 1e hands bijna even duur is heb ik liever diequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tweedehands bij Gamemania voor 25. Drie vestigingen hebben 'm liggen
Viel me op dat videogamesplus.ca waarschuwt dat het spel alleen op een PAL DS werkt en niet op een PAL DSi/3DS.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Leuk spel, alleen wel erg makkelijk. Regiolock is alleen voor de DSi features toch?
(die verdomd weinig voorstellen)
En ontvang je dan automatisch een code, of moet je nog wat doen ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:03 schreef Aether het volgende:
Ontvang een Legendarische Pokémon bij V&D!
In 15 winkels van V&D zal het op ZATERDAG 18 FEBRUARI mogelijk zijn om RESHIRAM of ZEKROM met level 100 in je versie van Pokémon Black Version of Pokémon White Version te ontvangen! Kom die dag dus tussen 11:00 en 16:30 naar een van de volgende winkels en neem je Nintendo DS, Nintendo DSi, Nintendo DSi XL of Nintendo 3DS mét officieel spel mee om een Legendarische Pokémon te ontvangen. Heb jij Pokémon Black Version? Dan is dit je kans om Zekrom te ontvangen die de aanval Fusion Bolt kent! Heb jij Pokémon White Version? Dan kun je Reshiram ontvangen! Reshiram kan Fusion Flare gebruiken.
Deelnemende V&D filialen:
Amstelveen, Den Haag Centrum, Groningen, Maastricht, Rotterdam Beursplein, Utrecht Centrum, Arnhem, Almere, Breda, Eindhoven, Haarlem Centrum, Nijmegen, Apeldoorn, Hilversum en Rotterdam Zuidplein.
Denk dat ze 'm direct of draadloos naar de cartridge schrijven?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ontvang je dan automatisch een code, of moet je nog wat doen ook
Geen idee, ik heb ergens nog een black liggen, maar met dit soort 'evenementen' nooit meegedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Denk dat ze 'm direct of draadloos naar de cartridge schrijven?
Ook nooit meegedaan maar meen me te herinneren dat ze bij de GBA-spellen de savefile aanpasten met ‘speciale’ apparatuur.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ergens nog een black liggen, maar met dit soort 'evenementen' nooit meegedaan
Jep, met Black of White kan dat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:58 schreef Draganta het volgende:
Het zou nu ook mogelijk zijn Mewtwo te vangen via Wifi, maar weet iemand hoe dat precies werkt? IK vind niks op internet, behalve de news posts...
Thnx! Ik las overal onzin over 11 kaarten en weet ik wat allemaal, maar ik heb hem binnen. Level 70, dus straks even nog even zn physical attack EV trainen en dan wordt de league een breezequote:Op woensdag 15 februari 2012 10:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jep, met Black of White kan dat.
In het hoofdmenu, naar Mysterious Gift > Nintendo WFC en dan ingame ophalen bij een bezorgjongen in een pokécenter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |