Hoeveel zouden er hier nou verkocht zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:15 schreef Aether het volgende:
Solatorobo Director Discusses The Game’s 10 Year Development Cycle
http://www.siliconera.com(...)development-cycle-3/
Ik hoop 'm binnen te krijgen ja, maar dat is nog niet zeker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:40 schreef Aether het volgende:
Iemand nog die Kirby Mass Attack gaat halen deze week?
Iemand nog ervaring met Kirby?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop 'm binnen te krijgen ja, maar dat is nog niet zeker.
Enige ervaring die ik heb was in Keulen met de demo-versie:quote:
2012 en die mini rpg zit er toch gewoon bij?quote:Op zondag 13 november 2011 16:16 schreef larry_flynt het volgende:
Weet één van jullie waar goedkoop Professor Layton and the Mask of Miracle te koop is? Dat is toch ook degene met extra mini spel dat er in Europa niet bijgeleverd wordt?
Hij komt volgens mij deze maand al uit.. Maar wat ik hoorde is dat die mini rpg er in EUropa niet bij zit. Ik wil hem hebben voor de kerstvakantie. Dus dan moet ik hem ongeveer deze week gaan bestellen vanuit Amerika...quote:Op zondag 13 november 2011 16:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
2012 en die mini rpg zit er toch gewoon bij?
Ah!! Thanks! Ik zoek Last Specter met London Life. Kan ik die vanuit de VS bestellen en dan gewoon op mijn DSi spelen?quote:Op zondag 13 november 2011 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mask of Miracle dat is 3DS volgens mij? We hebben voor DS Curious Village, Diabolical Box, Lost Future en Last Specter. Bij de laatste zit London Life enkel in de US of JP versie. In Europa niet.
Ja hoor. VGP.ca is wel een goedkope/betrouwbare sitequote:Op zondag 13 november 2011 16:24 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ah!! Thanks! Ik zoek Last Specter met London Life. Kan ik die vanuit de VS bestellen en dan gewoon op mijn DSi spelen?
Ja, geen probleem.quote:Op zondag 13 november 2011 16:24 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ah!! Thanks! Ik zoek Last Specter met London Life. Kan ik die vanuit de VS bestellen en dan gewoon op mijn DSi spelen?
Amazon levert niet buiten Noord-Amerika.quote:Op zondag 13 november 2011 16:30 schreef larry_flynt het volgende:
Amazon is trouwens wel goedkoper....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |