Welk level ben je? Ik 48.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook vast
Moet de game daardoor gewoon een tijdje laten liggen waardoor ik er over een paar maandjes weer zin in krijg om uit te spelen.
Het hele spel is te simpel, totdat je dus echt bij de laatste baas komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb al een tijdje geen Golden Sun meer gespeeld, maar zit net voor de eindbaas denk ik.
Tot nu vond ik de eindbazen echter wel erg simpel
Haha, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het hele spel is te simpel, totdat je dus echt bij de laatste baas komt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Haha, ik ben benieuwd.
Ik hoorde dat Star Magician en Dullahan enzo weer een comeback maken, hoop dat ze weer ontiegelijk moeilijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, er is dus niets veranderd met het eerste deel. Blij dat ik die prutsgames niet meer speelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ergens hoog in de 60 maar mijn kont wordt nog steeds hard geschopt.quote:
Die laatste viel toch ook wel mee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wow, zelfs met level 60? Hmmm...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ergens hoog in de 60 maar mijn kont wordt nog steeds hard geschopt.
Had ook geen zin meer om andere strategieën uit te proberen:')
Ik kom wel een heel eind, 8000 HP eraf ofzo.quote:
Nou ja zeg! Rest van het spel isquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, er is dus niets veranderd met het eerste deel. Blij dat ik die prutsgames niet meer speel
Ben je nou nog steeds op Golden Sun aan het hatenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, er is dus niets veranderd met het eerste deel. Blij dat ik die prutsgames niet meer speel
Stom van hem he?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds op Golden Sun aan het haten
Ok, dat is dan wel handig iddquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef Jesse_ het volgende:
Met een Canadese DSi kan je vrijwel alle Europese spellen spelen, alleen een paar DSi enhanced games zullen niet helemaal werken (als in de DSi enhancements niet)
Alle games zelfs op een paar DSi enhanced games na.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ok, dat is dan wel handig idd
Ik heb ook net ff rond zitten kijken, en zag dat de meeste games ook gewoon 'region free' waren.
Nice, dan bestel ik hem vanuit Canada.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alle games zelfs op een paar DSi enhanced games na.
Welke games hebben eigenlijk DSI Enhancements?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef Jesse_ het volgende:
Met een Canadese DSi kan je vrijwel alle Europese spellen spelen, alleen een paar DSi enhanced games zullen niet helemaal werken (als in de DSi enhancements niet)
De DSi speelt alle DS-spellen af. Er is alleen geen GBA-slot zodat je geen GBA-spellen kunt spelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:40 schreef Miam het volgende:
Na een Nintendo Ds Lite te hebben gehad, ben ik vanaf morgen in het bezit van een
Nintendo Dsi
Echter is het mij niet bekend of je de spellen die je op de ds lite speelt ook
kunt spelen op de dsi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |