Welk level ben je? Ik 48.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook vast
Moet de game daardoor gewoon een tijdje laten liggen waardoor ik er over een paar maandjes weer zin in krijg om uit te spelen.
Het hele spel is te simpel, totdat je dus echt bij de laatste baas komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb al een tijdje geen Golden Sun meer gespeeld, maar zit net voor de eindbaas denk ik.
Tot nu vond ik de eindbazen echter wel erg simpel
Haha, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het hele spel is te simpel, totdat je dus echt bij de laatste baas komt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Haha, ik ben benieuwd.
Ik hoorde dat Star Magician en Dullahan enzo weer een comeback maken, hoop dat ze weer ontiegelijk moeilijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, er is dus niets veranderd met het eerste deel. Blij dat ik die prutsgames niet meer speelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ergens hoog in de 60 maar mijn kont wordt nog steeds hard geschopt.quote:
Die laatste viel toch ook wel mee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wow, zelfs met level 60? Hmmm...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ergens hoog in de 60 maar mijn kont wordt nog steeds hard geschopt.
Had ook geen zin meer om andere strategieën uit te proberen:')
Ik kom wel een heel eind, 8000 HP eraf ofzo.quote:
Nou ja zeg! Rest van het spel isquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, er is dus niets veranderd met het eerste deel. Blij dat ik die prutsgames niet meer speel
Ben je nou nog steeds op Golden Sun aan het hatenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, er is dus niets veranderd met het eerste deel. Blij dat ik die prutsgames niet meer speel
Stom van hem he?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds op Golden Sun aan het haten
Ok, dat is dan wel handig iddquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef Jesse_ het volgende:
Met een Canadese DSi kan je vrijwel alle Europese spellen spelen, alleen een paar DSi enhanced games zullen niet helemaal werken (als in de DSi enhancements niet)
Alle games zelfs op een paar DSi enhanced games na.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ok, dat is dan wel handig idd
Ik heb ook net ff rond zitten kijken, en zag dat de meeste games ook gewoon 'region free' waren.
Nice, dan bestel ik hem vanuit Canada.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alle games zelfs op een paar DSi enhanced games na.
Welke games hebben eigenlijk DSI Enhancements?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef Jesse_ het volgende:
Met een Canadese DSi kan je vrijwel alle Europese spellen spelen, alleen een paar DSi enhanced games zullen niet helemaal werken (als in de DSi enhancements niet)
De DSi speelt alle DS-spellen af. Er is alleen geen GBA-slot zodat je geen GBA-spellen kunt spelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:40 schreef Miam het volgende:
Na een Nintendo Ds Lite te hebben gehad, ben ik vanaf morgen in het bezit van een
Nintendo Dsi
Echter is het mij niet bekend of je de spellen die je op de ds lite speelt ook
kunt spelen op de dsi?
Als ik zo'n soort game een paar maandjes laat liggen ben ik helemaal de weg kwijt als ik weer ga spelen. Overnieuw beginnen is eigenlijk ook niet leuk omdat je je dan weer allemaal dingen 'herinnert' en verder gaan is soms lastig omdat ik dan geen idee meer heb waar ik ben, en wat ik aan het doen was.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook vast
Moet de game daardoor gewoon een tijdje laten liggen waardoor ik er over een paar maandjes weer zin in krijg om uit te spelen.
Volgens mij was ik bijna bij het einde. Kwam ik de hele tijd niet verder.. Ging ik opzoeken wat ik nodig heb om hem te verslaan bleek het echt een item te zijn die echt de helft van het spel terug is.. Jammer want Chrono Trigger is nog altijd mijn all-time favorite (DS) game.quote:
oke, thanksquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef Aether het volgende:
[..]
De DSi speelt alle DS-spellen af. Er is alleen geen GBA-slot zodat je geen GBA-spellen kunt spelen.
Ik herken het helemaal! Dat heb ik nu dus met Zelda en ja... ook Chrono Trigger. Balen is dat altijd, maar op een gegeven moment zet ik mij er altijd toch weer toe. Ja, dat betekent soms ook weer opnieuw spelen... Ik ben een beetje een perfectionist en wil het dan allemaal toch maar uitspelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik zo'n soort game een paar maandjes laat liggen ben ik helemaal de weg kwijt als ik weer ga spelen. Overnieuw beginnen is eigenlijk ook niet leuk omdat je je dan weer allemaal dingen 'herinnert' en verder gaan is soms lastig omdat ik dan geen idee meer heb waar ik ben, en wat ik aan het doen was.
Heb ik eigenlijk met best veel spellen o.a. Chrono Trigger. Daar kon ik de hele tijd een pop niet verslaan, ben ik maar even gekapt, wou ik later weer verder spelen lukte het nog niet.. Dus ik maar opzoeken hoe ik dat moest doen blijkt dat één of ander item cruciaal is om die gast te verslaan, item heb ik niet en is op dat punt is het spel nog extreem vervelend om op te halen. Jammer.
Ik ga denk ik ook maar overnieuw beginnen met Chrono Trigger. Blijft toch wel tof.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik herken het helemaal! Dat heb ik nu dus met Zelda en ja... ook Chrono Trigger. Balen is dat altijd, maar op een gegeven moment zet ik mij er altijd toch weer toe. Ja, dat betekent soms ook weer opnieuw spelen... Ik ben een beetje een perfectionist en wil het dan allemaal toch maar uitspelen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar overnieuw beginnen met Chrono Trigger. Blijft toch wel tof.
Mijn vriendin was gister met een oude Pokémon begonnen op mijn DS. Ik had daar al een savegame van.. heeft ze een half uur gespeeld wil ze saven zegt dat ding dat er al een savegame is en dat je die kunt verwijderen in het titelscherm.. Wat een kutfunctionaliteit. Ze zeggen als je overnieuw begint en je al een savegame hebt dat je daarvoor moet uitkijken omdat je hem kunt overschrijven en vervolgens kun je hem niet eens overschrijven maar moet je hem eerst verwijderen in het titelscherm.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
Het is toch wel weer heerlijk om Pokémon te spelen op m'n DS
Als je een pokémon game hebt uitgespeeld moet je gewoon verder gaan met het volgende deelquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn vriendin was gister met een oude Pokémon begonnen op mijn DS. Ik had daar al een savegame van.. heeft ze een half uur gespeeld wil ze saven zegt dat ding dat er al een savegame is en dat je die kunt verwijderen in het titelscherm.. Wat een kutfunctionaliteit. Ze zeggen als je overnieuw begint en je al een savegame hebt dat je daarvoor moet uitkijken omdat je hem kunt overschrijven en vervolgens kun je hem niet eens overschrijven maar moet je hem eerst verwijderen in het titelscherm.
Volgens mij kun je met Black/White ook maar één savegame houden. Dat is ook de reden dat mijn vriendin een andere Pokemon speelt, omdat ik bezig ben met White.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als je een pokémon game hebt uitgespeeld moet je gewoon verder gaan met het volgende deelMaar je hebt gelijk, je kunt idd maar 1 savegame per game gebruiken, erg irritant. Volgens mij is het bij Black/White anders, zal het nog eens nakijken.
Ja, is het wat? Mén, ik herinner me nog de Rood/Blauw versie. Daarna eigenlijk nooit meer een Pokemon gespeeld terwijl het toen echt heel leuk was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
Het is toch wel weer heerlijk om Pokémon te spelen op m'n DS
Dat hebben toch bijna alle Nintendo-spellen. Je kiest aan het begin een saveslot die dan wordt gebruikt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn vriendin was gister met een oude Pokémon begonnen op mijn DS. Ik had daar al een savegame van.. heeft ze een half uur gespeeld wil ze saven zegt dat ding dat er al een savegame is en dat je die kunt verwijderen in het titelscherm..
Net als Dragon Quest IX. Irritant dat je niet meer dan één saveslot hebt...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij kun je met Black/White ook maar één savegame houden. Dat is ook de reden dat mijn vriendin een andere Pokemon speelt, omdat ik bezig ben met White.
Het probleem is bij SoulSilver dus dat je niet kunt saven als je een nieuw spel bent begonnen en er al een 'savegame' is. Je moet als je een nieuw spel wil doen dus eerst die savegame verwijderen in het 'title-screen' anders kun je niet saven met je nieuwe spel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat hebben toch bijna alle Nintendo-spellen. Je kiest aan het begin een saveslot die dan wordt gebruikt.
Onzin. Je hebt niet per se een item nodig om een baas te verslaan. Chrono Trigger is altijd te verslaan, zelfs met lage levels.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij was ik bijna bij het einde. Kwam ik de hele tijd niet verder.. Ging ik opzoeken wat ik nodig heb om hem te verslaan bleek het echt een item te zijn die echt de helft van het spel terug is.. Jammer want Chrono Trigger is nog altijd mijn all-time favorite (DS) game.
Standaard PIquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef msnk het volgende:
Ik weet niet of Roy sarcastisch is (PI?) maar ik kan mij ook geen event herinneren waarbij je een special item nodig had voor een baas
Oh, vreemd dat me dat nooit is opgevallen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Standaard PIAls ik iets wil zeggen met m'n PI pas ik 'm aan.
Ik bedoel dat het me nooit is opgevallen dat jij dat als standaard PI hebtquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is niet bij iedereen, je kunt 'm zelf instellen als je dat wilt.
Eén of ander vest. Weet niet meer hoe het zat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt niet per se een item nodig om een baas te verslaan. Chrono Trigger is altijd te verslaan, zelfs met lage levels.
Een goedkope optie is de DS Lite. Wil je ook (downloadbare) DSiWare spellen spelen koop dan de iets duurdere DSi.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
Aangezien ik pokemon white heb gewonnen met de prijsvraag wil ik een DS aanschaffen.
Maar welke kan ik het beste kopen? is de XL het extra bedrag waard t.o.v. de normale? Ik wil eigenlijk geen 3DS kopen want dat is mij iets te duur, maar kan ik dan nog gewoon alle spellen spelen die uit gaan komen op de normale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |