Nee, natuurlijk mag dat niet en is dat kwalijk. Daarvoor is de man dan ook gestraft.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echter tussen een leidinggevende met een duidelijke machtsfunctie en een leerlinge is het niet normaal. Zeker als die instructeur van te voren weet dat het hem verboden is...
Doe eens normaal tegen mij en lees eens terug. Zul je zien dat ik reageer op een post van Bastard, hoe graag je me ook op iets anders wilt betrappen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit topic gaat volgens mij niet over Bastard en zijn vriendinnetje, hoe graag jij dat ook zou willen.
Types als Bastard zitten dat echter een beetje te vergoelijken en dat vind ik niet kiesquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk mag dat niet en is dat kwalijk. Daarvoor is de man dan ook gestraft.
Ik weet niet waar jij over praat, maar ik ben gewoon ontopic meid.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen mij en lees eens terug. Zul je zien dat ik reageer op een post van Bastard, hoe graag je me ook op iets anders wilt betrappen.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij over praat, maar ik ben gewoon ontopic meid.
Dat is ook een complicerende factor inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef Andromache het volgende:
Iedereen focust nu op het ontucht. Hartstikke fout natuurlijk, en de man heeft er terecht voor gezeten. Wat ik nu echter mis, is het feit dat hij woordvoerder Wijken is (!), om het tuig uit de wijken te bonjouren, maar dat tuig is hij dus zelf. Dat is ongeloofwaardig, en daarmee is hij geen geschikt kamerlid.
De discussie gaat eigenlijk nog verder. Dit is de meerderheidszetel van de regering. Als Lucassen zijn zetel niet op wil geven moeten ze hem te vriend houden of de SGP'ers. Ook heeft dit allemaal gevolgen voor het moreel superieure CDA natuurlijk, hoe kijken zij hier tegen aan, of de VVD fractie? Het is in ieder geval geen fijne werkbare situatie die eigenlijk alleen echt opgelost kan worden als Lucassen vrijwillig opstapt, in elke andere situatie is het einde gewoon zoek.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef Andromache het volgende:
Iedereen focust nu op het ontucht. Hartstikke fout natuurlijk, en de man heeft er terecht voor gezeten. Wat ik nu echter mis, is het feit dat hij woordvoerder Wijken is (!), om het tuig uit de wijken te bonjouren, maar dat tuig is hij dus zelf. Dat is ongeloofwaardig, en daarmee is hij geen geschikt kamerlid.
En Koppejan, Ferrier, Omzigt en Biskop voelen zich weer meer gesteund in hun verzetquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
De discussie gaat eigenlijk nog verder. Dit is de meerderheidszetel van de regering. Als Lucassen hij zetel niet op wil geven moeten ze hem te vriend houden of de SGP'ers. Ook heeft dit allemaal gevolgen voor het moreel superieure CDA natuurlijk, hoe kijken zij hier tegen aan, of de VVD fractie? Het is in ieder geval geen fijne werkbare situatie die eigenlijk alleen echt opgelost kan worden als Lucassen vrijwillig opstapt, in elke andere situatie is het einde gewoon zoek.
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
De discussie gaat eigenlijk nog verder. Dit is de meerderheidszetel van de regering. Als Lucassen hij zetel niet op wil geven moeten ze hem te vriend houden of de SGP'ers. Ook heeft dit allemaal gevolgen voor het moreel superieure CDA natuurlijk, hoe kijken zij hier tegen aan, of de VVD fractie? Het is in ieder geval geen fijne werkbare situatie die eigenlijk alleen echt opgelost kan worden als Lucassen vrijwillig opstapt, in elke andere situatie is het einde gewoon zoek.
Waarom zou je niet op die ontucht kunnen focussen? Al is hij er voor gestraft? Iemand die misbruik maakt van zijn positie (dus niet alleen de ontucht ansich, maar ook de dreiging dat de meiden anders geen diploma zouden krijgen) Hoeft voor mij niet in de kamer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef Andromache het volgende:
Kort en bondig samengevat als 'het moreel superieure CDA'. Ik word verdrietig van die CDA"ers....quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
En Koppejan, Ferrier, Omzigt en Biskop voelen zich weer meer gesteund in hun verzet.
Wij hebben er natuurlijk erg weinig invloed op of hij in de kamer hoort. Hij zit er nu eenmaal, en wij krijgen 'm er ook niet meer uit. De kaarten liggen bij Lucassen, dat is wat het ook zo vermakelijk maakt natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef mouthman het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op die ontucht kunnen focussen? Al is hij er voor gestraft? Iemand die misbruik maakt van zijn positie (dus niet alleen de ontucht ansich, maar ook de dreiging dat de meiden anders geen diploma zouden krijgen) Hoeft voor mij niet in de kamer.
Dat buurtje pesten is IMHO ook veel moeilijker te bewijzen dat is allemaal "hear say".
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef mouthman het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op die ontucht kunnen focussen? Al is hij er voor gestraft? Iemand die misbruik maakt van zijn positie (dus niet alleen de ontucht ansich, maar ook de dreiging dat de meiden anders geen diploma zouden krijgen) Hoeft voor mij niet in de kamer.
Dat buurtje pesten is IMHO ook veel moeilijker te bewijzen dat is allemaal "hear say".
Hierover zullen ze niet vallen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben ook blij dat hij echt veroordeeld is voor ontucht met ondergeschikten. Niet dat ik niet geloof dat hij niet een heel nare buurman geweest zou zijn, maar het is gewoon lastiger te bewijzen.
Hoe dan ook, deze twee zaken maken duidelijk dat dit een ontzettende eikel is, die wel gelogen moet hebben om de kamer binnen te komen (lekkere screening) en die nu de stabiliteit van de regering in zijn klauwtjes heeft.
Geweldig![]()
Iemand nieuwe voorspellingen hoelang het duurt voordat het kabinet valt?
Dat wil ze ook niet, maar vrijwillige sex of sexueel actief zijn als je 17 bent is niet vreemd. Ik denk dat, tot grote vreugde van menig, de boel zoals gewoonlijk word aangedikt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit topic gaat volgens mij niet over Bastard en zijn vriendinnetje, hoe graag jij dat ook zou willen.
Inderdaad, vermakelijk dat zo iemand gewoon bepaalt wat er gebeurt in NL nuquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wij hebben er natuurlijk erg weinig invloed op of hij in de kamer hoort. Hij zit er nu eenmaal, en wij krijgen 'm er ook niet meer uit. De kaarten liggen bij Lucassen, dat is wat het ook zo vermakelijk maakt natuurlijk.
Was je er bij? Weet je hoe het precies zit?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Types als Bastard zitten dat echter een beetje te vergoelijken en dat vind ik niet kies
Maar het was strafbaar, en hij is gestraft. Of vertrouw je de rechtspraak niet? Over straatje passen gesproken...quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was je er bij? Weet je hoe het precies zit?
Uiteindelijk bleek het strafbaar, gezien de hoogte van de straf werd er ook niet te zwaar aangetild. Belachelijk dat in de wereld des FOKs dat wat anders ligt. Zal wel in het straatje passen bij een hoop zeurkousen nietwaar?
IMHO is de strafmaat dan ook absurd laag geweest......misbruik van z'n positie en seksueel contact met een minderjarige (wat toen nog strafbaar was).quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uiteindelijk bleek het strafbaar, gezien de hoogte van de straf werd er ook niet te zwaar aangetild. Belachelijk dat in de wereld des FOKs dat wat anders ligt. Zal wel in het straatje passen bij een hoop zeurkousen nietwaar?
Beetje jammer alleen dat degenen die zich nu in allerlei bochten wringen om dit goed te praten, over het algemeen dezelfden zijn die in topics staan te huilen over 'te licht gestraft', 'linkse rechtspraak', 'knuffelrechters' en zo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bochten wringen? Ik kom alleen een lynhparty verpesten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat degenen die zich nu in allerlei bochten wringen om dit goed te praten, over het algemeen dezelfden zijn die in topics staan te huilen over 'te licht gestraft', 'linkse rechtspraak', 'knuffelrechters' en zo.
Bullshit natuurlijk. Als meneer een leraar was geweest die stelselmatig minderjarige leerlinges hogere cijfers had gegeven in ruil voor seks was het forum te klein geweest. En dit is dezelfde situatie: het hebben van sex met een ondergeschikte. En niet toevallig een keertje na teveel drank, het was blijkbaar onderdeel van de cultuur geworden bleek uit eerdere teksten. Dat kan natuurlijk absoluut niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het overtreden van de wet is het overtreden van de wet. Weet jij veel wat de impact is geweest op die meiden? Waarom denk je dat de slachtoffer van het ene meer lijdt dan het slachtoffer van de ander? Moet de rechtsprekende macht dan maar goed vinden dat de ene wet wel end e andere niet overtreden wordt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bochten wringen? Ik kom alleen een lynhparty verpesten.
Maar je doelt op gewapende overvallen, moord etc? Is in mijn beleving ook wel erger dan een avontuurtje met een jonge meid van 17 hoor. Bizar he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |