abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88675648
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Echter tussen een leidinggevende met een duidelijke machtsfunctie en een leerlinge is het niet normaal. Zeker als die instructeur van te voren weet dat het hem verboden is...
Nee, natuurlijk mag dat niet en is dat kwalijk. Daarvoor is de man dan ook gestraft.
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:48:02 #277
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_88675657
Iedereen focust nu op het ontucht. Hartstikke fout natuurlijk, en de man heeft er terecht voor gezeten. Wat ik nu echter mis, is het feit dat hij woordvoerder Wijken is (!), om het tuig uit de wijken te bonjouren, maar dat tuig is hij dus zelf. Dat is ongeloofwaardig, en daarmee is hij geen geschikt kamerlid.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_88675676
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit topic gaat volgens mij niet over Bastard en zijn vriendinnetje, hoe graag jij dat ook zou willen.
Doe eens normaal tegen mij en lees eens terug. Zul je zien dat ik reageer op een post van Bastard, hoe graag je me ook op iets anders wilt betrappen.
pi_88675693
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk mag dat niet en is dat kwalijk. Daarvoor is de man dan ook gestraft.
Types als Bastard zitten dat echter een beetje te vergoelijken en dat vind ik niet kies :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_88675697
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doe eens normaal tegen mij en lees eens terug. Zul je zien dat ik reageer op een post van Bastard, hoe graag je me ook op iets anders wilt betrappen.
Ik weet niet waar jij over praat, maar ik ben gewoon ontopic meid.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88675812
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij over praat, maar ik ben gewoon ontopic meid.
Tuurlijk :')
Nu nog zorgvuldiger lezen en dan kom je er wel :)
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:53:57 #282
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88675829
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef Andromache het volgende:
Iedereen focust nu op het ontucht. Hartstikke fout natuurlijk, en de man heeft er terecht voor gezeten. Wat ik nu echter mis, is het feit dat hij woordvoerder Wijken is (!), om het tuig uit de wijken te bonjouren, maar dat tuig is hij dus zelf. Dat is ongeloofwaardig, en daarmee is hij geen geschikt kamerlid.
Dat is ook een complicerende factor inderdaad.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:57:51 #283
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88675949
quote:
De discussie gaat eigenlijk nog verder. Dit is de meerderheidszetel van de regering. Als Lucassen zijn zetel niet op wil geven moeten ze hem te vriend houden of de SGP'ers. Ook heeft dit allemaal gevolgen voor het moreel superieure CDA natuurlijk, hoe kijken zij hier tegen aan, of de VVD fractie? Het is in ieder geval geen fijne werkbare situatie die eigenlijk alleen echt opgelost kan worden als Lucassen vrijwillig opstapt, in elke andere situatie is het einde gewoon zoek.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88675988
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef Arglist het volgende:

[..]

De discussie gaat eigenlijk nog verder. Dit is de meerderheidszetel van de regering. Als Lucassen hij zetel niet op wil geven moeten ze hem te vriend houden of de SGP'ers. Ook heeft dit allemaal gevolgen voor het moreel superieure CDA natuurlijk, hoe kijken zij hier tegen aan, of de VVD fractie? Het is in ieder geval geen fijne werkbare situatie die eigenlijk alleen echt opgelost kan worden als Lucassen vrijwillig opstapt, in elke andere situatie is het einde gewoon zoek.
En Koppejan, Ferrier, Omzigt en Biskop voelen zich weer meer gesteund in hun verzet :).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:59:37 #285
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88675989
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef Arglist het volgende:

[..]

De discussie gaat eigenlijk nog verder. Dit is de meerderheidszetel van de regering. Als Lucassen hij zetel niet op wil geven moeten ze hem te vriend houden of de SGP'ers. Ook heeft dit allemaal gevolgen voor het moreel superieure CDA natuurlijk, hoe kijken zij hier tegen aan, of de VVD fractie? Het is in ieder geval geen fijne werkbare situatie die eigenlijk alleen echt opgelost kan worden als Lucassen vrijwillig opstapt, in elke andere situatie is het einde gewoon zoek.
Dit dus.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 18:01:14 #286
15474 mouthman
pi_88676034
quote:
Waarom zou je niet op die ontucht kunnen focussen? Al is hij er voor gestraft? Iemand die misbruik maakt van zijn positie (dus niet alleen de ontucht ansich, maar ook de dreiging dat de meiden anders geen diploma zouden krijgen) Hoeft voor mij niet in de kamer.

Dat buurtje pesten is IMHO ook veel moeilijker te bewijzen dat is allemaal "hear say".
:{
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:02:19 #287
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88676073
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

En Koppejan, Ferrier, Omzigt en Biskop voelen zich weer meer gesteund in hun verzet :).
Kort en bondig samengevat als 'het moreel superieure CDA'. Ik word verdrietig van die CDA"ers....
Grijs en grauw was de conclusie van 't rapport, maar als je dan die CDA vrouwen, ook gisteren weer bij P&W, ziet dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen. Nooit een stevige beurt gehad als je het mij vraagt.
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:03:34 #288
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88676103
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef mouthman het volgende:

[..]

Waarom zou je niet op die ontucht kunnen focussen? Al is hij er voor gestraft? Iemand die misbruik maakt van zijn positie (dus niet alleen de ontucht ansich, maar ook de dreiging dat de meiden anders geen diploma zouden krijgen) Hoeft voor mij niet in de kamer.

Dat buurtje pesten is IMHO ook veel moeilijker te bewijzen dat is allemaal "hear say".
Wij hebben er natuurlijk erg weinig invloed op of hij in de kamer hoort. Hij zit er nu eenmaal, en wij krijgen 'm er ook niet meer uit. De kaarten liggen bij Lucassen, dat is wat het ook zo vermakelijk maakt natuurlijk.
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:04:25 #289
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_88676126
Ik ben die Eric Lucassen spuugzat. Doei :W
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_88676138
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef mouthman het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik ben ook blij dat hij echt veroordeeld is voor ontucht met ondergeschikten. Niet dat ik niet geloof dat hij niet een heel nare buurman geweest zou zijn, maar het is gewoon lastiger te bewijzen.

Hoe dan ook, deze twee zaken maken duidelijk dat dit een ontzettende eikel is, die wel gelogen moet hebben om de kamer binnen te komen (lekkere screening :') ) en die nu de stabiliteit van de regering in zijn klauwtjes heeft.

Geweldig :P

Iemand nieuwe voorspellingen hoelang het duurt voordat het kabinet valt? >:)
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:05:07 #291
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88676148
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik ben ook blij dat hij echt veroordeeld is voor ontucht met ondergeschikten. Niet dat ik niet geloof dat hij niet een heel nare buurman geweest zou zijn, maar het is gewoon lastiger te bewijzen.

Hoe dan ook, deze twee zaken maken duidelijk dat dit een ontzettende eikel is, die wel gelogen moet hebben om de kamer binnen te komen (lekkere screening :') ) en die nu de stabiliteit van de regering in zijn klauwtjes heeft.

Geweldig :P

Iemand nieuwe voorspellingen hoelang het duurt voordat het kabinet valt? >:)
Hierover zullen ze niet vallen.
Bis bis bis
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:05:50 #292
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88676165
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit topic gaat volgens mij niet over Bastard en zijn vriendinnetje, hoe graag jij dat ook zou willen.
Dat wil ze ook niet, maar vrijwillige sex of sexueel actief zijn als je 17 bent is niet vreemd. Ik denk dat, tot grote vreugde van menig, de boel zoals gewoonlijk word aangedikt.
The truth was in here.
pi_88676168
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef Arglist het volgende:

[..]

Wij hebben er natuurlijk erg weinig invloed op of hij in de kamer hoort. Hij zit er nu eenmaal, en wij krijgen 'm er ook niet meer uit. De kaarten liggen bij Lucassen, dat is wat het ook zo vermakelijk maakt natuurlijk.
Inderdaad, vermakelijk dat zo iemand gewoon bepaalt wat er gebeurt in NL nu :P Ik vind het wel een mooi toneelstuk
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:07:49 #294
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88676220
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Types als Bastard zitten dat echter een beetje te vergoelijken en dat vind ik niet kies :)
Was je er bij? Weet je hoe het precies zit?
Uiteindelijk bleek het strafbaar, gezien de hoogte van de straf werd er ook niet te zwaar aangetild. Belachelijk dat in de wereld des FOKs dat wat anders ligt. Zal wel in het straatje passen bij een hoop zeurkousen nietwaar?
The truth was in here.
pi_88676276
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Uiteindelijk bleek het strafbaar, gezien de hoogte van de straf werd er ook niet te zwaar aangetild. Belachelijk dat in de wereld des FOKs dat wat anders ligt. Zal wel in het straatje passen bij een hoop zeurkousen nietwaar?
Maar het was strafbaar, en hij is gestraft. Of vertrouw je de rechtspraak niet? Over straatje passen gesproken...
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 18:11:31 #296
15474 mouthman
pi_88676306
quote:

[..]

IMHO is de strafmaat dan ook absurd laag geweest......misbruik van z'n positie en seksueel contact met een minderjarige (wat toen nog strafbaar was).
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:11:40 #297
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88676313
quote:

[..]

Beetje jammer alleen dat degenen die zich nu in allerlei bochten wringen om dit goed te praten, over het algemeen dezelfden zijn die in topics staan te huilen over 'te licht gestraft', 'linkse rechtspraak', 'knuffelrechters' en zo.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:15:54 #298
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88676448
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Beetje jammer alleen dat degenen die zich nu in allerlei bochten wringen om dit goed te praten, over het algemeen dezelfden zijn die in topics staan te huilen over 'te licht gestraft', 'linkse rechtspraak', 'knuffelrechters' en zo.
Bochten wringen? Ik kom alleen een lynhparty verpesten.
Maar je doelt op gewapende overvallen, moord etc? Is in mijn beleving ook wel erger dan een avontuurtje met een jonge meid van 17 hoor. Bizar he.
The truth was in here.
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:17:46 #299
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_88676490
quote:

[..]

Bullshit natuurlijk. Als meneer een leraar was geweest die stelselmatig minderjarige leerlinges hogere cijfers had gegeven in ruil voor seks was het forum te klein geweest. En dit is dezelfde situatie: het hebben van sex met een ondergeschikte. En niet toevallig een keertje na teveel drank, het was blijkbaar onderdeel van de cultuur geworden bleek uit eerdere teksten. Dat kan natuurlijk absoluut niet.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:19:46 #300
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88676531
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Bochten wringen? Ik kom alleen een lynhparty verpesten.
Maar je doelt op gewapende overvallen, moord etc? Is in mijn beleving ook wel erger dan een avontuurtje met een jonge meid van 17 hoor. Bizar he.
Het overtreden van de wet is het overtreden van de wet. Weet jij veel wat de impact is geweest op die meiden? Waarom denk je dat de slachtoffer van het ene meer lijdt dan het slachtoffer van de ander? Moet de rechtsprekende macht dan maar goed vinden dat de ene wet wel end e andere niet overtreden wordt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')