Same here.. wedstrijden zonder ibi lopen toch altijd wat minder lijkt tquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sterk vermoeden dat men bij PSV weer de fout ingaat.
eens, deze deal weegt niet op tegen ver komen in de Uefa Cup / Kampioen worden -> CL volgend jaar..quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja
Sterk vermoeden dat men bij PSV weer de fout ingaat.
was toch zuur geweestquote:PSV: wedstrijd gaat gewoon door
PSV meldt via twitter dat het doorgaan van PSV-Excelsior absoluut niet in gevaar is. Het veld ligt er ondanks de overdadige regenval goed bij. Eerder werd Roda JC - FC Utrecht wel al afgelast vanwege de regenval. De afgelopen uren kwamen er heel veel vragen binnen over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd, mede vanwege de schorsing van Jonathan Reis die anders zou doorschuiven naar Ajax-PSV.
Dat dusquote:
Mwah, Berg trekt gewoon een verdediger om.quote:
Wel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Doet Reis nou volgende week wel of niet mee?!
Gerechtigheid! en nu volhouden en volgende week over die mietjes heenwalsen, gewoon vol gas er op klappen.. niet allemaal half halfquote:
Nou idd. Maar ik ben wel bang voor volgende week.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Frey het volgende:
Winnen in Amsterdam zou nu echt zo lekker zijn.
quote:
quote:
En natuurlijk was het om Ajax te helpen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Onterecht afgekeurd.. KNVB doe is wat aan die scheitsrechters.. Nu worden we weer genakt..
Maar dat maakt niet uit we winnen tog wel
Oe frustraties..quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef Piebe het volgende:
[..]
[..]
[..]
En natuurlijk was het om Ajax te helpen.of niet soms.
![]()
Waarom denken jullie en die vele andere paranoias, nou dat jullie favoriete vereniging nog steeds als een provincieclubje wordt gezien, ondanks hun zeer respectabele prijzenkast... Dit soort reacties dus. Zelfs op de afsluitdijk kon je nog zien dat Berg zijn man naar de grond haalde, voordat ie scoorde. En je dan toch nog onterecht behandeld voelen.Jullie willen waarschijnlijk het liefst dat jullie spelers hun tegenstander tegen de grond mogen slaan, scoren terwijl ze 320 meter buitenspel staan en een penalty krijgen op het afgesproken tijdstip. Maar zo werkt het natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef Piebe het volgende:
[..]
[..]
[..]
En natuurlijk was het om Ajax te helpen.of niet soms.
![]()
Waarom denken jullie en die vele andere paranoias, nou dat jullie favoriete vereniging nog steeds als een provincieclubje wordt gezien, ondanks hun zeer respectabele prijzenkast... Dit soort reacties dus. Zelfs op de afsluitdijk kon je nog zien dat Berg zijn man naar de grond haalde, voordat ie scoorde. En je dan toch nog onterecht behandeld voelen.Jullie willen waarschijnlijk het liefst dat jullie spelers hun tegenstander tegen de grond mogen slaan, scoren terwijl ze 320 meter buitenspel staan en een penalty krijgen op het afgesproken tijdstip. Maar zo werkt het natuurlijk niet.
Gaat wel erg ver hèquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef msnk het volgende:
Het zou toch wat zijn als Barça deze uitspraken doet op verzoek van Onzer Cruijff om Ibi wat af te leiden en slechter te laten spelen in de tweede seizoenshelft.
Ach, het zal wel niet.
quote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Vertrouwde bronnen hebben vermeld dat Ajax gisteren de lat heeft verlaagd..
Niks geen frustraties vriend. Ik verbaas me er alleen elke keer weer hoe jullie achter elke abitrale beslissing (terecht of onterecht) in jullie nadeel, weer één of andere complottheorie zien. Sommigen (lees voor de grap ook eens de reacties op verslagen van wedstrijden van zowel PSV als die van Ajax vooral als deze gewonnen hebben, op bijvoorbeeld telegraaf.nl) Sommigen zijn echt doorgeslagen en voelen ze aldoor benadeeld door het zogenaamde Pro-Ajaxscheidsrechterskorps.quote:
Hoezo haal je Ajax erbij?quote:Op zondag 14 november 2010 00:12 schreef Piebe het volgende:
[..]
Niks geen frustraties vriend. Ik verbaas me er alleen elke keer weer hoe jullie achter elke abitrale beslissing (terecht of onterecht) in jullie nadeel, weer één of andere complottheorie zien. Sommigen (lees voor de grap ook eens de reacties op verslagen van wedstrijden van zowel PSV als die van Ajax vooral als deze gewonnen hebben) Sommigen zijn echt doorgeslagen en voelen ze aldoor benadeeld door het zogenaamde Pro-Ajaxscheidsrechterskorps.
Dan denk ik ga toch gewoon je eigen mooie club (en dat meen ik, want objectiviteit staat wel in mijn woordenboek.) aanmoedigen.
Hey, hey! Wij zijn lang niet de enigen! Bovendien zijn er meer Ajax-fans en dus ook meer zeikerdsquote:
Omdat veel mensen, voornamelijk Brabanders (en dus redelijk waarschijnlijk PSV-fans), altijd wel een moment weten te vinden (ook al was het er niet) waaruit zij concluderen dat het hele abitragecorps, er alles aangelegen is om Ajax aan de titel te helpen.quote:
Quote me is dat ik Ajax de schuld geef.quote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef Piebe het volgende:
[..]
Omdat veel mensen, voornamelijk Brabanders (en dus redelijk waarschijnlijk PSV-fans), altijd wel een moment weten te vinden (ook al was het er niet) waaruit zij concluderen dat het hele abitragecorps, er alles aangelegen is om Ajax aan de titel te helpen.
Kijk nou maar eens een keer op telegraaf.nl, Met name als ajax morgen weer eens wint. Je ligt echt in een deuk, of je valt van je stoel van verbazing. Of je gaat met ze meedoen.
Ik zeg ook niet dat u ajax direct de schuld geeft. Maar indirect...quote:Op zondag 14 november 2010 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Quote me is dat ik Ajax de schuld geef.
Zo niet hou je bek dan...![]()
Gelukkig zit hier niet echt hetzelfde volk als op telegraaf.nl!quote:Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat u ajax direct de schuld geeft. Maar indirect...
Het geeft ook niet joh, het is PSV-supporters eigen.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 november 2010 00:31 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Gelukkig zit hier niet echt hetzelfde volk als op telegraaf.nl!
Dat is echt triest hoe dat er aan toe gaat!
En bovenaan
Was idd,volgende week krijgt krijgt een ex psver het er nog lastig meequote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef msnk het volgende:
Het moet trouwens wel echt verschrikkelijk zijn om speler van PSV te zijn als er eerst een vriend voor je ogen doodgeschoten moet worden wil je voor ze spelenGrapjuh
Toont wel aan hoe verslaafd (en zwak) hij wel niet was.
Ja, dat zeg ik, wasquote:Op zondag 14 november 2010 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was idd,volgende week krijgt krijgt een ex psver het er nog lastig mee
Doe eens niet zo huilie johquote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef Piebe het volgende:
[..]
Omdat veel mensen, voornamelijk Brabanders (en dus redelijk waarschijnlijk PSV-fans), altijd wel een moment weten te vinden (ook al was het er niet) waaruit zij concluderen dat het hele abitragecorps, er alles aangelegen is om Ajax aan de titel te helpen.
Kijk nou maar eens een keer op telegraaf.nl, Met name als ajax morgen weer eens wint. Je ligt echt in een deuk, of je valt van je stoel van verbazing. Of je gaat met ze meedoen.
Volgens mij gaat 'ie bij beide tegentreffers behoorlijk in de foutquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:38 schreef Rucebo het volgende:
Wat is het toch heerlijk dat Bouma weer terug is bij PSV, daar kan ik echt van genieten. Een duidelijke meerwaarde.
Inderdaad, vooral bij de eerste goal ging hij flink in de fout. Dat moet volgende week beter, scherper. Maar dat was wel typerend voor hoe PSV startte de eerste 10 minuten. Ongeconcentreerd en slap. Dat hij er in de tweede helft in een sprintduel met Fernandez uitgelopen wordt, kan gebeuren. 90% van de verdedigers in de eredivisie wordt er één op één tegen Fernandez uitgelopen. Daar had Isaksson beter moeten anticiperen en 10 seconden eerder uit moeten komen.quote:Op zondag 14 november 2010 09:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Volgens mij gaat 'ie bij beide tegentreffers behoorlijk in de fout
Jij weet echt niet waar je over spreektquote:Op zondag 14 november 2010 02:51 schreef Bayswater het volgende:
Hoor ze lullen, de neuzen van het zuiden. Doe mij maar Breda of Tilburg, de echte fans.
Ik teken ervoorquote:Op zondag 14 november 2010 03:14 schreef Rbhp het volgende:
Ajax vandaag punten verliezen, daarna volgende week verliezen, 9 punten.
quote:Op zondag 14 november 2010 02:51 schreef Bayswater het volgende:
Hoor ze lullen, de neuzen van het zuiden. Doe mij maar Breda of Tilburg, de echte fans.
lol.... En al dat Ajax gezeik, word eens tijd dat ze door hebben hoe lang ze al niet meer de top staan, arrogantie ten top.. En ondertussen rommelt het behoorlijk in Amsterdamquote:Op zondag 14 november 2010 02:51 schreef Bayswater het volgende:
Omdat we weer bovenaan staanquote:Op zondag 14 november 2010 12:17 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoezo reageren er hier ineens weer een stel niet-PSVers?
quote:Op zondag 14 november 2010 12:23 schreef ganzenherder het volgende:
Normaal wordt er hier alleen getrolld na een verliespartij
De frustraties worden schijnbaar steeds groterquote:Op zondag 14 november 2010 12:23 schreef ganzenherder het volgende:
Normaal wordt er hier alleen getrolld na een verliespartij
Dat is dan ook het gedeelte van Ajax waar ik me de meeste zorgen om maak komende week...quote:Op zondag 14 november 2010 13:09 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De frustraties worden schijnbaar steeds groter.
Ik maak me niet zo'n zorgen over de defensie. Op Twente na hebben we de minste tegengoals. In de beker nog geen tegengoals (ook geen geweldige tegenstanders gehad natuurlijk) en Europees houden we het ook goed dicht. Waarschijnlijk gebrek aan concentratie/scherpte tegen minder tegenstanders. Wat niet wil zeggen dat ik denk dat Ajax niet scoort, want ze hebben voorin met Suarez en El Hamdaoui veel scorend vermogen natuurlijk.
Stuk beter weer daar dan hier in de winterquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:03 schreef Sj0rSz het volgende:
Ibi zal in de winter idd wel naar Catalonië verhuizen. Hij kan daar, volgens geruchten, voor vijf jaar tekenen
1-0 AZquote:Op zondag 14 november 2010 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
We kunnen volgende week Ajax 9 punten achter ons zetten
Was al 1 minuut 2-0 toen ik poste hoorquote:Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
1-0 AZ![]()
Maar is nog niet afgelopen heEn Ajax is ook nog niet gewonnen natuurlijk.
Dan liep de Eredivisie site achter, want ik klikte daarna nog op uitslagen en stond 1-0quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was al 1 minuut 2-0 toen ik poste hoor
Herinner jij je de 2e helft van vorig seizoen nog?quote:Op zondag 14 november 2010 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week winnen en we hebben 1 concurrent minder..
Ik geloof niet dat de achterstand toen 9 punten + een veel minder doelsalso was.quote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Herinner jij je de 2e helft van vorig seizoen nog?
Alsof dat weer gaat gebeuren..quote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Herinner jij je de 2e helft van vorig seizoen nog?
Wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof dat weer gaat gebeuren..![]()
Suarez is niet meer in vorm..
Ik vind het wel jammer.quote:
Gewoon 90 minuten laten staanquote:Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ook wel, hij had best rood mogen pakken tegen PSV
Gelukkig gebeurt dat niet, straks trapt ie Ibi kapot..quote:Op zondag 14 november 2010 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou, dalijk schopt hij een speler van ons kapot...
Volgens mij speel je ze daar alleen maar mee in de kaart en lijkt me dat niet de tactiek voor as zaterdag.quote:Op zondag 14 november 2010 16:25 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon keihard druk zetten and whe have 3 points..
Kut dat had ik nog willen zienquote:Op zondag 14 november 2010 16:25 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat een geniale middagAjax onderuit en Vettel wereldkampioen!
Dan zijn we al kampioen als Ibi weggaat..quote:Op zondag 14 november 2010 16:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht. Kan alleen maar mooier worden.
En ook nog tegen Toerkije..quote:Op zondag 14 november 2010 16:32 schreef Frey het volgende:
Toch niet in die interland mag ik hopen.
Wie verzint dat trouwens, een oefeninterland midden in een competitieweek met een topper voor de boeg?
quote:Op zondag 14 november 2010 16:30 schreef Buitendam het volgende:
Een betrouwbare bron heeft mij gemeld dat door de uitslag van vandaag Fred erover denkt om met 7 i.p.v 8 verdedigers te spelen, in de ArenA.
Omdat dit ajax dan goed te pakken isquote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Doublepain het volgende:
Rutten moet nu ballen hebben en vol op de aanval gaan.. Gewoon een instelling hebben om die record weer te verbreken met 0-11 ofzo.. Niet dat dat gaat lukken ofzo
Iets met achterin ook een beetje Suarez en Hamdaoui in de gaten houden...quote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Doublepain het volgende:
Rutten moet nu ballen hebben en vol op de aanval gaan.. Gewoon een instelling hebben om die record weer te verbreken met 0-11 ofzo.. Niet dat dat gaat lukken ofzo
Je blaast wel erg hoog van de toren in ieder topic.quote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Doublepain het volgende:
Daar hoeven we geen zorgen over te maken, beide willen scoren en niet elkaar laten scoren..quote:Op zondag 14 november 2010 16:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Iets met achterin ook een beetje Suarez en Hamdaoui in de gaten houden...
Ibi moet gewoon een mooie afscheid krijgen..quote:Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je blaast wel erg hoog van de toren in ieder topic.
De laatste keer dat ik de topscorerlijst bekeek stond Hamdaoui nog hoger dan onze topscorer, en die van ons is niet eens meer in vorm...quote:Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar hoeven we geen zorgen over te maken, beide willen scoren en niet elkaar laten scoren..
Toivonen hadden we toen moeten verkopen.. Ik vind hem zelf niks toevoegen..quote:Op zondag 14 november 2010 16:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik de topscorerlijst bekeek stond Hamdaoui nog hoger dan onze topscorer, en die van ons is niet eens meer in vorm...
Op dit moment niet veel meer nee, hij wint alleen veel kopduels, verder komt er niet veel uit. Begin van het seizoen was hij een held, zo snel kan het gaanquote:Op zondag 14 november 2010 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen hadden we toen moeten verkopen.. Ik vind hem zelf niks toevoegen..
Niet nodig, Reis zal weer spelen en heeft vast extra veel zin omdat hij 2 wedstrijden niet mocht.quote:Op zondag 14 november 2010 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als Rutten met Berg start tegen Ajax.. ga ik huilen.
Dat zou wel geniaal zijn... Reis met een hattrickquote:Op zondag 14 november 2010 16:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet nodig, Reis zal weer spelen en heeft vast extra veel zin omdat hij 2 wedstrijden niet mocht.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn... Reis met een hattrick
Ik teken ervoorquote:Op zondag 14 november 2010 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn... Reis met een hattrick
Inddquote:Op zondag 14 november 2010 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo liet ook ff zien hoe je scoort..
Berg![]()
Hij maakte hem wel mooi af zeg, jezus!quote:Op zondag 14 november 2010 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo liet ook ff zien hoe je scoort..
Berg![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 17:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij maakte hem wel mooi af zeg, jezus! Marcelo
quote:Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens zou winst van Heracles ons het beste uitkomen
En Feyenoord ook weer achter.quote:
ik hoop hetquote:Op zondag 14 november 2010 18:25 schreef Gorill0r het volgende:
Nu ajax ruim achter staat op psv geeft het psv hopelijk wat meer ruimte geven om te kunnen ademen volgend weekend. Dan staat er gelukkig minder druk op een toch al beladen wedstrijd en kan psv naar huis met een mooie 0-3
quote:Op zondag 14 november 2010 19:57 schreef ganzenherder het volgende:
dat PSV het tegen de betere tegenstanders dit seizoen het meerdere malen heeft laten afweten.
quote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Rekening houden met clubs als Groningen
Als het goed is, speelt Dzsudzsak altijd goed in de Arenaquote:Op zondag 14 november 2010 19:57 schreef ganzenherder het volgende:
Dat overdreven vertrouwen hier staat me echt niks aan. Ik wil jullie eraan helpen herinneren dat PSV het tegen de betere tegenstanders dit seizoen het meerdere malen heeft laten afweten. Dus zelfs tegen een Ajax uit vorm zal het moeilijk gaan worden denk ik....
En een bekend voetbalcliche: toppers blijven wedstrijden op zich natuurlijk
Dus ik mag niet vinden dat Groningen geen concurrent is en tegelijkertijd beweren dat PSV moeilijk heeft met sterkere tegenstanders?quote:
ik ga niet.. misschien maar goed ook.. ben 2x naar Ajax-PSV geweest, en beide keren werd het 4-1quote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Als koploper naar de Arena
Ajax in zaadvorm(al is het altijd een wedstrijd op zich).
Hopelijkt toont Fredje lef qua speelwijze
Uitvak uitverkocht
Nog meer Fokkers mee zaterdag?
Zeker weten dat je in trein 1 moet zitten, zeker als je met een man of 3,4 gaat.quote:Op zondag 14 november 2010 20:38 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zaterdag van de partij tegen Ajax, het maakt toch niet uit welke trein je pakt, wie het eerst komt wie het eerste maalt toch?
?quote:Op zondag 14 november 2010 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker weten dat je in trein 1 moet zitten, zeker als je met een man of 3,4 gaat.
Kan je dit eens uitleggen, meerdere malen naar Ajax uit geweest en volgens mij nog maar 1 keer in trein 1 gezeten.quote:Op zondag 14 november 2010 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker weten dat je in trein 1 moet zitten, zeker als je met een man of 3,4 gaat.
Mooi toch, nu is hij van onsquote:Op maandag 15 november 2010 07:57 schreef Doublepain het volgende:
Ajax vond Doedelzak niet goed genoeg..
Voor zover ik weet is er nog niets zeker, alleen dat Barca zeer geïnteresseerd is.quote:Op zondag 14 november 2010 23:21 schreef Silv het volgende:
Is het al zeker dat Afellay naar Barca gaat, en voor hoeveel?
Als jij met 3 anderen in trein 2 zit en je wil 4 plaatsen naast elkaar heb je de kutste plaatsen ooit.quote:
Ik vrees dat het gebrek aan creativiteit op het middenveld nog wel eens doorslaggevend kunnen zijn voor de titel dan. PSV heeft nu al vrij veel moeite te scoren tegen ploegen die voor de goal gaan hangen...quote:Op maandag 15 november 2010 09:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is PSV eigenlijk wel zo afhankelijk van Ibi zoals Ajax bijvoorbeeld van suarez? Ik denk dat wij zijn vertrek wel aardig aankunnen hoor
Ok, fak negativiteit het is bekend mensen. PSV GAAT WINNEN!!!!!quote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef MMUFC het volgende:
[..]
ik ga niet.. misschien maar goed ook.. ben 2x naar Ajax-PSV geweest, en beide keren werd het 4-1
Alleen al om het opruimen van de troep die Engelaar maakt is Afellay cruciaal bij PSV. We hebben vorig jaar het kampioenschap verkocht met Lanzovic, niet nog een keer die fout.quote:Op maandag 15 november 2010 09:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is PSV eigenlijk wel zo afhankelijk van Ibi zoals Ajax bijvoorbeeld van suarez? Ik denk dat wij zijn vertrek wel aardig aankunnen hoor
PSV vond Litmanen niet goed genoeg..quote:Op maandag 15 november 2010 07:57 schreef Doublepain het volgende:
Ajax vond Doedelzak niet goed genoeg..
Nou vind ik Engelaar ook niet geweldig, maar zonder hem speelt PSV toch een stuk minder.quote:Op maandag 15 november 2010 11:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen al om het opruimen van de troep die Engelaar maakt is Afellay cruciaal bij PSV. We hebben vorig jaar het kampioenschap verkocht met Lanzovic, niet nog een keer die fout.
Alsof die nog wat klaar speeltquote:Op maandag 15 november 2010 14:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
PSV vond Litmanen niet goed genoeg..
Ajax vond Messi niet goed genoeg.quote:Op maandag 15 november 2010 14:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
PSV vond Litmanen niet goed genoeg..
en Feyenoord vond Bastos niet goed genoeg.quote:Op maandag 15 november 2010 17:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ajax vond Messi niet goed genoeg.
Goed geregeld! Ben jaloers, heb je niet nog een plekje vrij naast je?quote:Op maandag 15 november 2010 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zaterdag zit ik op de VIP tribune
Wat een kansloos persoon die dat staat te filmenquote:
Nee, maar ik zal schreeuwen namens het hele topicquote:Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Goed geregeld! Ben jaloers, heb je niet nog een plekje vrij naast je?
Altijd fijn om te weten dat andere grote clubs onze spelers goed vinden presteren, zolang Rutten Doedel niet verkooptquote:Op maandag 15 november 2010 20:07 schreef BeamofLight het volgende:
Juve vindt Doedel wel goed genoeg. Ze beginnen te trekken aan onze spelers. Goed of niet goed?
Ooijer trouwens akkoord met 2 wedstrijden schorsing, hij had het ook aan kunnen vechten zodat hij de wedstrijd van PSV mee zou kunnen spelen toch?quote:Van Marwijk: "Afellay kan niveau Barcelona aan"
Jupquote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ooijer trouwens akkoord met 2 wedstrijden schorsing, hij had het ook aan kunnen vechten zodat hij de wedstrijd van PSV mee zou kunnen spelen toch?
Ach, de wereld vergaat niet ofzoquote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef ganzenherder het volgende:
Zonder vervanger zie ik het ook een zeer zware 2e competitiehelft worden ja
Geen troll, de waarheid. Jullie hebben vooralsnog geluk dat Ajax zo belabberd presteert, anders had deze transfer jullie op zeker CL-voetbal gekost. Nu maken jullie nog kans.quote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wachten was al op de bashers/trollers natuurlijk.
3 miljoen, en niet de waarheid want niemand hier heeft een glazen bol die de toekomst voorspelt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Geen troll, de waarheid. Jullie hebben vooralsnog geluk dat Ajax zo belabberd presteert, anders had deze transfer jullie op zeker CL-voetbal gekost. Nu maken jullie nog kans.
Wat is de geschatte transfersom?
Juist. Nu gaat er een andere speler opstaan, ben ik van overtuigdquote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
3 miljoen, en niet de waarheid want niemand hier heeft een glazen bol die de toekomst voorspelt.
Was dat maar mogelijkquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef StijnDa het volgende:
Ik zie Van Bommel graag terugkomen om op Ibi's plek te spelen
Hij komt terugquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef StijnDa het volgende:
Ik zie Van Bommel graag terugkomen om op Ibi's plek te spelen
Voor de club is het ook moeilijk, blijft een speler gemotiveerd als je de deal tegen werkt? Als hij niet gemotiveerd is heb je er ook weinig aan..quote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben vanaf dag 1 fan van Brands, alle vertrouwen in de beste man, maar ik hoop dat ie met deze transfer weet wat 'ie doet...
En velen blijven maar dromen, halen het nooit.quote:Op maandag 15 november 2010 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Barça is de top van de top.. Ibi maakt een hele grote stap.. Samen spelen met Xavi en Messi.. Die droomt vanavond heel lekker..
Ik zie hem niet meer terug komen hoor, 35 hoeft ook niet :/quote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij komt terugOoit
![]()
Mark sluit zijn carrière af bij PSV, en de beste man is al 33 ondertussen.
Als Afellay een langer contract had gehad, had Barca hem zeker niet gekocht. Nu niet, en ook in de zomer niet. Hij is nu interessant voor ze omdat hij goedkoop is en er toch behoorlijk wat potentie inzit. Als ze de hoofdprijs hadden moeten betalen had ze 'm echt niet genomen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Voor de club is het ook moeilijk, blijft een speler gemotiveerd als je de deal tegen werkt? Als hij niet gemotiveerd is heb je er ook weinig aan..
Ik vind het jammer dat Affelay niet gewoon 2 jaar heeft bij getekend en afgesproken met PSV zodra er een club komt ben ik weg maar krijgen jullie de hoofdprijs.
Maargoed.
Nog 1 keer knallen; hattrickquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ben benieuwd hoe ie nu gaat spelen zaterdag :/
Zoals Derksenquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:35 schreef Zwansen het volgende:
Ik gun het hem wel.
Ook leuk voor al die haters die zeiden dat ie nooit bij een topclub zou komen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Eric Addo terughalen! Alleskunner!!1!1!1!11
Die zit bij Jong PSV hé. Die jongen heeft net als Reis potentiequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vraag me af wat er met die man gebeurt tegenwoordig
Neuh... voor dat geld liever de optie Theo Janssen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vindt behalve ik niemand het een goed idee eens de optie Overtoom te bekijken?
Maar die laten ze nu echt niet gaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:03 schreef Noedie7 het volgende:
[..]
Neuh... voor dat geld liever de optie Theo Janssen.
Ze willen er juist vanaf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar die laten ze nu echt niet gaan
wtfquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoor die naam de laatste tijd wel vaker vallen. Ik kijk te weinig Heracles (daar speelt hij toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tuut tuut das snelquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Inkomsten Europees voetbal afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef Noedie7 het volgende:
Wat is dat laatste tabelletje voor een overzicht? Gaat dat over een specifiek jaar? Of...?
Don't do drugs.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Totaal niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als we Dzsudzsák ook weg doen, dan is het kampioenschap wel verkocht, want dan zijn Lens en Reis de enige spelers met creativiteit...quote:PSV raakt mogelijk ook Dzsudzsák kwijt
Naast het vertrek van Ibrahim Afellay richting een grote Europese competitie, lijkt PSV ook Balázs Dzsudzsák kwijt te raken. De Hongaar staat in de belangstelling van onder meer Juventus, Liverpool en Arsenal.
Zaakwaarnemer Jozsef Vorosbaranyi bevestigde tegenover Sky Sports dat de international in de belangstelling staat van diverse club. De Hongaar heeft zelfs al contact gehad met Juventus. "Nu het in de pers verschenen is, kan ik toegeven dat er al een paar maanden contact is met Juventus. Het is niet alleen nieuwsgierigheid, maar het is belangrijk te weten dat hij bij PSV onder contract staat en dat wij niet met andere clubs mogen praten tot de club ons toestemming geeft."
"Het heeft dan ook geen zin om te raden wat er zal gebeuren", vervolgt Vorosbaranyi zijn verhaal. De wensen Dzsudzsák zijn in ieder geval wel duidelijk bij zijn zaakwaarnemer. "Ik weet dat hij graag naar Spanje wil, maar het zal moeilijk zijn om een aanbieding van Juventus af te wijzen. Balázs houdt ook van de sfeer en de hoge toeschouwersaantallen in de Bundesliga en hij zou ook geen 'nee' zeggen tegen een goede club uit de Premier League."
De buitenspeler zelf is trots op de belangstelling van De Oude Dame. "Ik ben de laatste tijd in verband gebracht met veel clubs, maar ik wil daar niets over zeggen zolang er geen nieuws is. Maar het is natuurlijk fijn om te horen dat een club als Juventus belangstelling heeft."
2012quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef msnk het volgende:
Tot wanneer staat doedelzak eigenlijk onder contract, weet iemand dat?
Mjaquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Totaal niet.
[..]
Als we Dzsudzsák ook weg doen, dan is het kampioenschap wel verkocht, want dan zijn Lens en Reis de enige spelers met creativiteit...
Ik ga er toch vanuit dat PSV maar één dragende kracht gaat verkopen in de winterstop. En dan ook alleen vanwege de speciale omstandigheden (einde contract). Mocht Dzsudzsak in de zomer vertrekken, dan is dat inderdaad geen verrassing. Maar dan staat er ook een mooie zak met geld tegenover waar rustig een waardige vervanger voor gehaald kan worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Totaal niet.
[..]
Als we Dzsudzsák ook weg doen, dan is het kampioenschap wel verkocht, want dan zijn Lens en Reis de enige spelers met creativiteit...
Willy Overtoomquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie zou naar PSV moeten komen als vervanger dan? Voor balazs dus.
Dries Mertensquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie zou naar PSV moeten komen als vervanger dan? Voor balazs dus.
Precies, met nog 1,5 jaar te gaan is dit de tijd om te verkopen of verlengen. Als je langer wacht krijg je hetzelfde als met Ibi. Nu krijg je nog de prijs die Balazs waard is. Verlengen zou mooier zijn, maar de vraag is natuurlijk of hij dat wil...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:25 schreef Zwansen het volgende:
Een contract tot 2012, dat is dus nog 1.5 jaar... Dan mag je ook heel erg blij zijn dat je nog 10 miljoen krijgt lijkt me?
Dat vind ik het niet waard eigenlijk.
PSV houdt verrichtingen Castaignos en Wijnaldum in de gatenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Precies, met nog 1,5 jaar te gaan is dit de tijd om te verkopen of verlengen. Als je langer wacht krijg je hetzelfde als met Ibi. Nu krijg je nog de prijs die Balazs waard is. Verlengen zou mooier zijn, maar de vraag is natuurlijk of hij dat wil...
Áls hij verkocht wordt, moet er wel een serieuze vervanger gehaald worden, anders wordt het wel erg moeilijk om nog kampioen te wordenNiet weer zo'n talentje dat binnen nu en 5 jaar misschien de basis haalt.
Mooiquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef msnk het volgende:
[..]
PSV houdt verrichtingen Castaignos en Wijnaldum in de gaten
Wat een druk hier weer om die jongen maar meteen naar de basis te willen lanceren, hij is enorm jong. Geef hem ajb tijd zeg en Rutten ook de ruimte om die jongen rustig te brengenquote:
2013 volgens mijquote:
Prima, bij Feyenoord loopt genoeg talent op wat relatief goedkoop op te pikken isquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef msnk het volgende:
[..]
PSV houdt verrichtingen Castaignos en Wijnaldum in de gaten
Uit een stukje van begin dit jaar uit spitsnieuws.quote:Dzsudzsak heeft nog wel een contract tot 2013 bij PSV.
op zeker, dus je kan komende zomer gewoon de hoofdprijs vragenquote:
Dat zou ik nou echt een goede aankoop vinden voor PSV. Jammer alleen dat hij waarschijnlijk veel te duur isquote:
Inderdaad, maar als Dzudszak mocht vertrekken komt er wel aardig wat geld in het laatjequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat zou ik nou echt een goede aankoop vinden voor PSV. Jammer alleen dat hij waarschijnlijk veel te duur is
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanaf 4.10 Reis met een geweldige actie.. Zat ie toen nog aan de cocaine??
Amrabat is je manquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik verwacht niet dat zowel de Feyenoord spelers als Dries Mertens haalbaar zijn. Tenzij men een constructie ala Marcellis < > Lens toepassen.
Sorry hoorquote:
Ik ga er wel vanuit dat er komende zomer minimaal één speler voor dik geld zal vertrekken en als we CL halen dan kan dat geld gewoon geïnvesteerd worden. Je raakt zeker voor 4 miljoen aan salarisposten kwijt, dat gaat ook lucht geven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik verwacht niet dat zowel de Feyenoord spelers als Dries Mertens haalbaar zijn. Tenzij men een constructie ala Marcellis < > Lens toepassen.
tja dat is altijd de vraag of die stap gemaakt kan worden. Cocu en Van Bommel konden hem wel. Van der Weerden en Amrabat niet. Om zo maar eens wat uit de losse pols te noemen. Is moeilijk in te schatten vind ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Buitendam het volgende:
Ik vraag het me af met Mertens. Die jongens zijn heel goed bij hun huidige club, maar kakken grandioos in zodra een topclub hen haalt. De Amrabat van VVV als voorbeeld.
Ja, precies. Maar het grote verschil zit hem in de prijs. Amrabat is voor 2,5 miljoen gekomen van VVV, als ik me niet vergis. En wat te denken van Mertens. Ik zou mijn wenkbrauwen niet optrekken van een miljoen of 5 als vraagprijs.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja dat is altijd de vraag of die stap gemaakt kan worden. Cocu en Van Bommel konden hem wel. Van der Weerden en Amrabat niet. Om zo maar eens wat uit de losse pols te noemen. Is moeilijk in te schatten vind ik.
Volgens mij is Amrabat voor het dubbele gekomen, eens kijken of ik het kan vindenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar het grote verschil zit hem in de prijs. Amrabat is voor 2,5 miljoen gekomen van VVV, als ik me niet vergis. En wat te denken van Mertens. Ik zou mijn wenkbrauwen niet optrekken van een miljoen of 5 als vraagprijs.
herstel, je had het goedquote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij is Amrabat voor het dubbele gekomen, eens kijken of ik het kan vinden
chadli...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef rubbereend het volgende:
JA zulke spelers moet je eigenlijk voor een laag bedrag kunnen halen. Maarja Amrabat kwam van VVV, die kunnen minder vragen dan Utrecht, waar Mertens zich op een hoger niveau laat zien
Laat het ons hopenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Afellay heeft zijn doelpunten/assists in de Arena bewaard voor aanstaande zaterdag.
JA, maar wij hebben de vleugels al bezet. Bovendien slagen eerste divisie spelers zelden bij topclubs. Ze hebben vrijwel altijd een tussenstap in de middenmoot nodig.quote:
Sanders zou binnenkort met een grote nieuwe sponsor komen en hij was ook met Philips in de slag. Vind reclame op de rug alleen erg lelijkquote:Op woensdag 17 november 2010 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
't Schijnt dat Amrabat mag vertrekken (alleen koop, geen huur) wanneer zijn concurrenten fit blijven. En Sanders op zoek mag naar een co-sponsor van Philips, wat waarschijnlijk zal leiden tot reclame op de rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |