quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef fratsman het volgende:
Ik heb net even op Youtube gekeken, maar ik zou absoluut niet weten waar ik dit bandje van moet kennen...
Het kan nog, als je benny lief aankijktquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Jammer, had iets van 'Wijvennijd ftw' in de TT gewild.
Ik ooooook! De wijven zijn nijdig!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Jammer, had iets van 'Wijvennijd ftw' in de TT gewild.
dat is wel een mooi nrquote:
True, hier hebben we geen Albert Cuypquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee. nee wijvennijd! Denk aan het jurkje van Raffa! Ook jaloezie!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Ik vind The Script leuk.
Maar ook alleen maar omdat het niet-wijven zijn.
Iemand moet mij nog eens uitleggen waarom zoute popcorn bestaat. Dat is toch ranzig? Zoete popcorn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een grote zak popcorn op, ik ga straks denk ik dood aan een zout-OD.
Dat is niet erg, denk aan de suiker-OD van Jenniferquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een grote zak popcorn op, ik ga straks denk ik dood aan een zout-OD.
Ben ook jaloers op de Marloes Dekkers beha van Raffaquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ooooook! De wijven zijn nijdig!
ik heb helaas absoluut gehoor en dat was in dit geval een straf...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Zehra het volgende:
[..]
LOL... dat is JOUW mening. De jury dacht er héél anders over en hun mening schat ik net even wat hoger in dan die van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |