kwart over 7 de deur uit en rond 18u weer thuis....quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1,5 uur reistijd van Groningen naar LWD? Okay, daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Werk is in deze periode natuurlijk lastig om te vinden of er moet ruimte zijn bij SNT.
heen en terug. en je moet ook nog bussen of fietsen....quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Op de fiets ofzo? De trein doet het in een halfuur...
Denk hetquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef alors het volgende:
Op de fiets ofzo? De trein doet het in een halfuur...
Bijna 12 uur ja. Pffff, niet leuk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kwart over 7 de deur uit en rond 18u weer thuis....
fuck you!quote:

En je wilt niet in Lwd wonen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heen en terug. en je moet ook nog bussen of fietsen....
en maar 8uur betaald krijgen....daarom wil ik best naar lwd verhuizen...helaas geen pathe unlimited daar, maar wel een aardige verhuisvergoeding...die opgaat aan bemiddelingskosten om snel iets te verinnen en wat nieuw meubilairquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna 12 uur ja. Pffff, niet leuk.
Wel een gedoe hoor. Jeetje! Vinden van een woning zal ook wel een uitdaging worden, maar misschien valt dat in LWD mee. Sterkte!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
en maar 8uur betaald krijgen....daarom wil ik best naar lwd verhuizen...helaas geen pathe unlimited daar, maar wel een aardige verhuisvergoeding...die opgaat aan bemiddelingskosten om snel iets te verinnen en wat nieuw meubilair
ik heb al ies op het oog.....en als dat doorgaat haal ik hier de kerst niet meer hoop ik....quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een gedoe hoor. Jeetje! Vinden van een woning zal ook wel een uitdaging worden, maar misschien valt dat in LWD mee. Sterkte!
maar wel ferme tetten!quote:
Dat laatste klinkt wel erg dramatisch. Hahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb al ies op het oog.....en als dat doorgaat haal ik hier de kerst niet meer hoop ik....
nee, wij luisteren EW! quitter!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Weet iemand of die Jennifer nog in de VoH zit??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |