yup.....ik kan kiezenL of iedere dag totaal zeker anderhalf uur reistijd. of verhuizen met verhuisverogoeding. of ontslag nemen en ander werk zoeken....quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf moet je in het vreselijke LWD. Vanwege het werk??
zal je partner leuk vinden!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef Waalwijker het volgende:
Ik ga mijn schoonmoeder helemaal morsdood slaan.
1,5 uur reistijd van Groningen naar LWD? Okay, daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Werk is in deze periode natuurlijk lastig om te vinden of er moet ruimte zijn bij SNT.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
yup.....ik kan kiezenL of iedere dag totaal zeker anderhalf uur reistijd. of verhuizen met verhuisverogoeding. of ontslag nemen en ander werk zoeken....
Goed bezig, kerel!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[ afbeelding ]
Rondje voor het hele topic
Hier droog.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Voornamelijk hagelstenen ipv regen hier ja.
Op de fiets ofzo? De trein doet het in een halfuur...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1,5 uur reistijd van Groningen naar LWD? Okay, daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Werk is in deze periode natuurlijk lastig om te vinden of er moet ruimte zijn bij SNT.
kwart over 7 de deur uit en rond 18u weer thuis....quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1,5 uur reistijd van Groningen naar LWD? Okay, daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Werk is in deze periode natuurlijk lastig om te vinden of er moet ruimte zijn bij SNT.
heen en terug. en je moet ook nog bussen of fietsen....quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Op de fiets ofzo? De trein doet het in een halfuur...
Denk hetquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef alors het volgende:
Op de fiets ofzo? De trein doet het in een halfuur...
Bijna 12 uur ja. Pffff, niet leuk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kwart over 7 de deur uit en rond 18u weer thuis....
fuck you!quote:

En je wilt niet in Lwd wonen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heen en terug. en je moet ook nog bussen of fietsen....
en maar 8uur betaald krijgen....daarom wil ik best naar lwd verhuizen...helaas geen pathe unlimited daar, maar wel een aardige verhuisvergoeding...die opgaat aan bemiddelingskosten om snel iets te verinnen en wat nieuw meubilairquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna 12 uur ja. Pffff, niet leuk.
Wel een gedoe hoor. Jeetje! Vinden van een woning zal ook wel een uitdaging worden, maar misschien valt dat in LWD mee. Sterkte!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
en maar 8uur betaald krijgen....daarom wil ik best naar lwd verhuizen...helaas geen pathe unlimited daar, maar wel een aardige verhuisvergoeding...die opgaat aan bemiddelingskosten om snel iets te verinnen en wat nieuw meubilair
ik heb al ies op het oog.....en als dat doorgaat haal ik hier de kerst niet meer hoop ik....quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een gedoe hoor. Jeetje! Vinden van een woning zal ook wel een uitdaging worden, maar misschien valt dat in LWD mee. Sterkte!
maar wel ferme tetten!quote:
Dat laatste klinkt wel erg dramatisch. Hahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb al ies op het oog.....en als dat doorgaat haal ik hier de kerst niet meer hoop ik....
nee, wij luisteren EW! quitter!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Weet iemand of die Jennifer nog in de VoH zit??
.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
Zoals ik vorige week al zei de veelzijdigheid in dit programma en de uitgebreide muzieksmaak van Stenders is heel erg prettig. Van Don Diablo naar de Stones.
quote:
Ja dat snap ik, maar ik bedoel dan al zo besmet zijn met dat achterlijke kutmuziekvirus dat rond schijnt te gaanquote:
Word alleen maar erger komende jaren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik bedoel dan al zo besmet zijn met dat achterlijke kutmuziekvirus dat rond schijnt te gaan
ik So Fine! van Waltari en Weesje van Moeder Deleriumquote:
Ja oké maar komop, het autotunevirus is toch wel echt iets om zo snel mogelijk uit te roeienquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Elusive het volgende:
jongens jullie klinken wel als m'n opa&oma, die vonden de beatles en de stones ook een virus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |