abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93645069
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef Lienekien het volgende:
Nou, zo erg is het nou ook weer niet met vergezocht.
Hoe weet je dat? Ken je hem persoonlijk? Of ga je uit van zijn eenzijdige verhaal :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93645289
quote:
Als je een stukje teruglas bleek dat zijn hospita met zijn psycholoog had gepraat en dat is meestal al een teken dat het niet echt goed zit met de thuissituatie.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:14:25 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93648641
Ik vond vergezocht in november al een rare snoeshaan. Maar voor gedwongen opname moet het nog wel een paar graadjes verergeren.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:06 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als je een stukje teruglas bleek dat zijn hospita met zijn psycholoog had gepraat en dat is meestal al een teken dat het niet echt goed zit met de thuissituatie.
Als je een stukje terugleest, zie je dat ik in november ook al zo mijn bedenkingen had bij TS. Maar van ' niet echt goed met de thuissituatie' naar gedwongen opname is wel een beetje rap.

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Idioot.
:D
The love you take is equal to the love you make.
pi_93648827
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef kort het volgende:
TS is 31 en woont bij een 50+er? WTF? :D
Wat is er nou zo vreemd aan? :{ Het is een huisgenote, huurder/verhuurder situatie.
Niet mij geliefde of zo.
pi_93648846
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef kort het volgende:
Overigens hoort TS in een gesticht thuis nu ik dit allemaal lees.
Weer zo'n waardeloze een regel opmerking.
pi_93648898
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Die huisgenote trekt zich, volgens mij dan, ondertussen de haren uit het hoofd omdat ze uit barmhartigheid een psychiatrisch patient heeft opgenomen en nu met de gebakken peren zit. Ik zou graag haar kant van het verhaal willen horen.
Ik ben geen patient, ik krijg vrijwillige behandeling voor een angststoornis.
En wat heeft dat nou weer iets mee te maken, nu willen mensen zich bemoeien met mijn persoonlijke zaken.
pi_93648933
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Denk als ik zijn eerdere verhaaltje lees en als die zo doorgaat, de hospita of hoe je het ook noemt hem via zijn psycholoog even een enkeltje naar gedwongen opname laat gaan en mijn zegen heeft ze.
Daartoe is ze niet in staat. En ook niet aan haar te bepalen. Als ze zoiets probeert gaat ze er wel zelf in vanwegen haar "vrees" en hysterie denk ik.
pi_93648953
quote:
Dank je wel hoor. Ik wist dat er iemand het in kon zien zoals ik.
pi_93649036
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Ken je hem persoonlijk? Of ga je uit van zijn eenzijdige verhaal :')
Niks eenzijdigs. Dat ik er over klaag laat zien dat ik bereid ben om het probleem op te lossen. En naar suggesties te kijken, dat ik open ben tot meningen.

Die vrouw is volgens mij de arrogante omdat ze gewoon gaat zwartepieten om het even.
pi_93649055
Mensen als jij zijn echt aids voor de maatschapij :')

31 zijn geen baan, geen leve, geen eigen huis, heb je nooit de behoefte om zelfmoord te plegen?
pi_93649070
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:06 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Klopt maar waarom ik 100% de schuld voor krijgen weet ik niet. Misschien kan jij dat uitleggen.

Relaties liggen trouwens aan een combinatie van beide personen.
pi_93649135
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Mensen als jij zijn echt aids voor de maatschapij :')

31 zijn geen baan, geen leve, geen eigen huis, heb je nooit de behoefte om zelfmoord te plegen?
Goede R&P reactie, elkaar lekker aansporen tot zelfmoord op een psychologie forum.
pi_93649162
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:24 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Niks eenzijdigs. Dat ik er over klaag laat zien dat ik bereid ben om het probleem op te lossen. En naar suggesties te kijken, dat ik open ben tot meningen.

Die vrouw is volgens mij de arrogante omdat ze gewoon gaat zwartepieten om het even.
Als je open staat voor haar mening laat je haar dit lezen en laat je haar haar zijde vertellen. Ik denk dat we dan een veel gekleurder beeld krijgen van de situatie :D
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93649214
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Goede R&P reactie, elkaar lekker aansporen tot zelfmoord op een psychologie forum.
Ik verkoop ook scheermesjes *)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:39:31 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93649615
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:22 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Dank je wel hoor. Ik wist dat er iemand het in kon zien zoals ik.
Ik vind je nog steeds vrij idioot, maar nog niet rijp voor het gesticht.
pi_93649761
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Het is wel zo, 31, geen baan? Geen partner, geen eigen huis. Geen opleiding? En dan nog fysiek en mentaal geweld gebruiken tegen een 50+er!
pi_93649872
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als je open staat voor haar mening laat je haar dit lezen en laat je haar haar zijde vertellen. Ik denk dat we dan een veel gekleurder beeld krijgen van de situatie :D
Nee gaat niet gebeuren. Dat stelt de heleboel op stelten thuis, en daaraan wil ik niet beginnen.

Dit is mijn kanaal om mijn hart te luchten, ze kan vast haar eigen forumpje ergens opzoeken. Niet dat ze een grote internetgebruiker is overigens.
pi_93649958
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind je nog steeds vrij idioot, maar nog niet rijp voor het gesticht.
Leg dan eens uit waarom. Ik maak een poging uit "goede trouw" om deze relatie te laten kloppen. Maar volgens mij gaat dat niet.

Dus alsnog mij de schuld geven??, lekker makkelijk vinger wijzen van jullie. :N
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:48:38 #199
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_93650010
Dit topic wordt gekker en gekker.

Als je daadwerkelijk een huurcontract hebt, weet je dat ze je er niet uit kan gooien om een paar voedselrestjes of omdat ze je niet mag. Huurrecht. Dus waarom zo moeilijk doen, waar een simpele "whatever" volstaat.
451 °F
pi_93650052
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef kort het volgende:

[..]

Het is wel zo, 31, geen baan? Geen partner, geen eigen huis. Geen opleiding? En dan nog fysiek en mentaal geweld gebruiken tegen een 50+er!
Wat doet dat allemaal ertoe?? :{ :? Zelfs die vrouw heeft het niet erover had, tijdens al haar tierelieren. Ach je bent erop uit mij persoonlijk te beoordelen en je schuwt echt niets om dit te kunnen doen.
pi_93650175
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:48 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dit topic wordt gekker en gekker.

Als je daadwerkelijk een huurcontract hebt, weet je dat ze je er niet uit kan gooien om een paar voedselrestjes of omdat ze je niet mag. Huurrecht. Dus waarom zo moeilijk doen, waar een simpele "whatever" volstaat.
Nee klopt, dat weet ik ook. En die vrouw weet het ook dondersgoed, ik had het aan haar uitgelegd een keer vroeger.
Dat is niet de issue.

Het gaat erom of er nog een klein kansje is deze relatie te redden. Zo niet vertrek ik met de noorderzon over een maand of twee.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:14:30 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93653813
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Nee klopt, dat weet ik ook. En die vrouw weet het ook dondersgoed, ik had het aan haar uitgelegd een keer vroeger.
Dat is niet de issue.

Het gaat erom of er nog een klein kansje is deze relatie te redden. Zo niet vertrek ik met de noorderzon over een maand of twee.
Nou, wat zeg jij ervan, zijnde een van beide partijen in de relatie. Geef jij het veel kans van slagen, gezien het feit dat je haar in dit topic voor van alles en nog wat uitscheldt?
pi_93655213
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Dat is niet de issue.

Dreigen met weggaan en het dan niet doen is zo................zielig voor je hospita :'(
pi_93655232
Ga gewoon nu. Waarom wil je niet op jezelf wonen :?
pi_93655349
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, wat zeg jij ervan, zijnde een van beide partijen in de relatie. Geef jij het veel kans van slagen, gezien het feit dat je haar in dit topic voor van alles en nog wat uitscheldt?
Jij zegt dit topic gevolgd te hebben, dan zou jij wel moeten weten dat ik echt alles uit de kast heb gehaald om deze relatie te laten lukken. En dat doe ik nog steeds.

Maar alleen voorzover mijn eigen gevoel van zelfrespect niet erop achteruitgaat. En bij deze vrouw weet ik niet of dat mogelijk is. Het is echt een jankerd. Ik scheld haar niet uit, ik noem alleen maar wat ze allemaal heeft uitgehaald.

En dan zich met mij bemoeien door mijn psychiater te gaan aanspreken, zonder mijn toestemming of weten. Ja dan ga je echt té ver.

Ik kende deze vrouw nooit eerder, zij was toen ook een totale onbekende. En ineens doet ze alsof ze mijn familie is :') of mij al langere tijd kent, door zich het recht toe te eigenen aan mijn psychische behandeling deel te nemen.
pi_93655441
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Dreigen met weggaan en het dan niet doen is zo................zielig voor je hospita :'(
Nee ik dreig niet, dat was haar eigen opmerking aan mijn behandelingsteam. Uit haar eigen mond dat ze mij weg wou hebben.

Dus wat doe je dan? :/
pi_93655469
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef kort het volgende:
Ga gewoon nu. Waarom wil je niet op jezelf wonen :?
Omdat ik tijd nodig heb een geschikte woning te vinden. Woon je wel in Nederland?
pi_93656696
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Ik heb je nog steeds nergens zien zeggen: 'Ja ik zat fout met het duwen'. Want geef nou toe dat is toch ongehoord. Heb je haar je excuses al gemaakt?

Welke huishoudelijke taken neemt zij voor haar rekening?
Nee, want dat was het niet. Ze kwam op mij afgelopen met een boos gezicht tijdens de woordenwisseling. Ik maakte toen meer een soort defensieve beweging door mijn handen omhoog te gooien. Die overging in een duwtje. Ik ga me echt niet laten slaan hoor.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:30:40 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93658223
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Jij zegt dit topic gevolgd te hebben, dan zou jij wel moeten weten dat ik echt alles uit de kast heb gehaald om deze relatie te laten lukken. En dat doe ik nog steeds.

Maar alleen voorzover mijn eigen gevoel van zelfrespect niet erop achteruitgaat. En bij deze vrouw weet ik niet of dat mogelijk is. Het is echt een jankerd. Ik scheld haar niet uit, ik noem alleen maar wat ze allemaal heeft uitgehaald.

En dan zich met mij bemoeien door mijn psychiater te gaan aanspreken, zonder mijn toestemming of weten. Ja dan ga je echt té ver.

Ik kende deze vrouw nooit eerder, zij was toen ook een totale onbekende. En ineens doet ze alsof ze mijn familie is :') of mij al langere tijd kent, door zich het recht toe te eigenen aan mijn psychische behandeling deel te nemen.
En wat versta jij dan onder 'alles uit de kast halen', want daar lees ik toch bar weinig over terug. Ik lees wel het geklaag en gescheld en gedreig van iemand die denkt dat niks aan hem ligt.
pi_93658387
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ze hebben een speciale subsidie-programma. Omdat mensen met psychische problemen niet zo makkelijk de eindjes aan elkaar kunnen knopen soms
Daar je aangeeft dat je hospita via jouw post er pas achter kwam dat je iemand bent met een psychische achtergrond, vind ik het maar een zeer vreemde zaak dat de kliniek jou, met jouw psychische achtergrond, zomaar laat inwonen bij een wildvreemde zonder haar eerst van jouw psychische achtergrond op de hoogte te stellen..........met oog op terugval of erger. Dan had deze hospita ook een eerlijkere kans gehad n.l. ze had op grond van jouw psychische achtergrond
een andere keus kunnen maken om jou wel of niet toe te laten als huurder.

Maar hoe dan ook, vraag je begeleider eens naar het wonen in een RIBW instelling, het zal je meevallen :) m.a.w. hou er eens mee op het zelf te willen blijven proberen te doen....geef gewoon toe dat het jouw ding niet is en dat je daar hulp bij nodig hebt.....hoe moeilijk kan het zijn?
Hoe is het je eigenlijk voor deze "help ik verhuur een kamer" reeks met jouw leven gelopen?
Als ik zo vrij mag zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')