Dat doe ik nu wel dus, volgende maand preciesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat je beter echt op jezelf kunt gaan wonen ipv met een huisgenote. En laat die bijdrage van de kliniek ook maar zitten, dat is alleen maar wisselgeld voor meer gezeik.
Je pijnigt jezelf alleen maar door hier te blijven wonen!

Ik heb al 3 maanden lang geprobeerd van die kliniek af te komen. Ik ben trouwens niet verplicht tot die behandeling, en ik wil vooral niet mee doen als de kwaliteit inferieur is. En dat is het wel van laatst, vooral dat gezeik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat je beter echt op jezelf kunt gaan wonen ipv met een huisgenote. En laat die bijdrage van de kliniek ook maar zitten, dat is alleen maar wisselgeld voor meer gezeik.
Je pijnigt jezelf alleen maar door hier te blijven wonen!

Absoluut niet. Ik geef alleen de waargebeurde feiten weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zij heeft alle recht om te klagen over jou bij andere mensen als die betalen om Jou daar te laten wonen. Zij hebben er recht op te weten dat het niet werkt.
Volgens mij lieg je alles bij elkaar

Ik parasiteer helemaal niet. Ik betaal mee aan de kosten, en met dat geld verwerf ik bepaalde rechten als huurder van de woning.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:29 schreef Re het volgende:
dus, en je parasiteert en je gebruikt fysiek geweld en dan is zij de kwaaie pier? knap...

Sorry hoor, maar als ik een onderhuurder zou hebben die zijn fornuis vies achter zou laten na het koken zou ik er ook wat van zeggen. Dat is toch helemaal niet raar? Verder klink je niet echt stabiel. Je kunt het in ieder geval niet verbaal aan want gebruikt meteen geweld en wil haar muren en vloer stiekem bekrassen/vies maken....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef vergezocht het volgende:
*Topic-kick, en niet zonder rede,
Er is inmiddels wel wat gebeurd tussen mij en de hospita de laatste tijd, pakweg 2 maanden. Ik geef hierbij een update.
December en merendeel van Januari gingen rustig en snel door, we voelden meer een band met elkaar en probeerden samen in de woning de winter door te maken.
Dingen gaan echter de laatste 2 weken weer mis, alsof alles vrij snel uiteen is geklapt.
Zo kreeg ze de laatste tijd een grote mond, en zeurde en zeikte dat ik de kookfornuis vies had achtergelaten. Ik had dat misschien wel gedaan, maar het was niet bijzonder vies, alleen een paar voedselrestanten zoals je dat bij een normale kookbeurt hebt.
Maar wat ik het meest hypocriet van haar vind is dat ik altijd telkens voor haar dingen op moet ruimen. Ze laat haar vieze vaat in de gootsteen achter, ze laat haar spullen op de sofabank en ontbijttafel liggen, en het meest irriterend van alles nog, ze loopt met d'r schoenen gewoon overal rond. En dat had ze mij expres verboden bij het begin van alles.
Dus weigerde ik op grond hiervan die ruimte schoon te maken, waarom moet ik trouwens haar schoonmaakslaaf worden als ze de gunst niet terugbetaalt?
Zonder mijn weten ging ze bijna direct in gesprek met een psycholoog van wie ik behandeling krijg (het is toch mijn persoonlijke affaire) en heeft hem proberen te overtuigen van alles wat er mis is met mij. Ze maakte allerlei kwade beschuldigingen e.d. en zei tegen hem dat ze mij uit wil zetten van de woning.
Ik ben dit kutwijf meer als ZAT zeg!
Paar dagen geleden kwam ze mij opfokken door weer een grote mond op te stellen, ik gaf haar lichtjes een duwtje omdat ik boos was, en niet zo helder-denkend, ze viel achterover tegen de muur waarbij een potje met een plant in stukken brak. Ze raakte niet ernstig gewond, want ik had haar niet geslagen.
Hiervan had ze de psycholoog ook op de hoogte gesteld.
Dus komt mijn begeleider van de kliniek mij om verantwoording vragen. Zij maken een kleine financiële contributie aan de huur, en nu willen ze dat stopzetten. En dat ze me weg wil etc etc
Ik vertelde hem gisteren dat ik ook met d'r klaar ben, en serieus ga overwegen om over een maand te verkassen.
Klote wijf heeft nu niet alleen een grote bek tegen mij, maar maakt mij ook zwart aan andere mensen achter mijn rug om!
Ik zei tegen haar, waarom zoek je dan ruzie met mij altijd? Je kan toch niet altijd naar de psycholoog rennen om je beklag te gaan doen nadat je expres een confrontatie met mij gezocht hebt.
*****Tot dusver, de update**************
Mods permitteer mij om een tweede deel te openen mocht dat evt. nodig zijn.

Dat en je bent 31 , dan zou je toch eigenlijk beter moeten weten . Je lijkt wel een puber die rebelleert tegen zijn moeder.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik een onderhuurder zou hebben die zijn fornuis vies achter zou laten na het koken zou ik er ook wat van zeggen. Dat is toch helemaal niet raar? Verder klink je niet echt stabiel. Je kunt het in ieder geval niet verbaal aan want gebruikt meteen geweld en wil haar muren en vloer stiekem bekrassen/vies maken....

Nee zo ben ik niet. Ik woon met d'r al ruim 3 maanden en dit is de eerste keer. En dat ook niet zomaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik een onderhuurder zou hebben die zijn fornuis vies achter zou laten na het koken zou ik er ook wat van zeggen. Dat is toch helemaal niet raar? Verder klink je niet echt stabiel. Je kunt het in ieder geval niet verbaal aan want gebruikt meteen geweld en wil haar muren en vloer stiekem bekrassen/vies maken....

Wat moet ik beter weten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat en je bent 31 , dan zou je toch eigenlijk beter moeten weten . Je lijkt wel een puber die rebelleert tegen zijn moeder.

Ze hebben een speciale subsidie-programma. Omdat mensen met psychische problemen niet zo makkelijk de eindjes aan elkaar kunnen knopen somsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef Lienekien het volgende:
Waarom betaalt die kliniek mee aan jouw huur?

Nou, dat was ook niet echt geweld hoor. Lichte duwtje, meer niet. En gewoon als waarschuwing.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
Geweld gebruiken als teken dat je agressie niet tolereertlogisch.

Maar werk je wel gewoon? Dan zou ik zeggen weg met die kliniek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik heb al 3 maanden lang geprobeerd van die kliniek af te komen. Ik ben trouwens niet verplicht tot die behandeling, en ik wil vooral niet mee doen als de kwaliteit inferieur is. En dat is het wel van laatst, vooral dat gezeik.
Maar elke keer komen ze weer met mooie beloftes, smoesjes, of zoetekoek.
En wat extra geld erbij zeg je niet zo makkelijk NEE tegen

Ik werk wel deeltijds, maar dat is niet gegarandeerde werk. Inkomen kan dan ook onzeker zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar werk je wel gewoon? Dan zou ik zeggen weg met die kliniek.

Het was niet gewenst lichamelijk contact, waarmee je haar probeerde te intimideren -> geweld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nou, dat was ook niet echt geweld hoor. Lichte duwtje, meer niet. En gewoon als waarschuwing.

Maar het modder dat ze binnen sleept op de onderkant van haar schoenen? Nee das toch niet vies. Dat ik dagelijks moet even dweilen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Het was niet gewenst lichamelijk contact, waarmee je haar probeerde te intimideren -> geweld.
Ik snap dat je alles recht wil praten wat krom is, maar soms moet je toegeven dat je zelf ook fouten maakt.
Jij huurt die kamer en mag gebruik maken van de faciliteiten van het huis, als je die faciliteiten gebruikt en jij laat ze vies achter dan heeft zij terecht een reden om te klagen (voedselresten na het koken).

Ik heb je nog steeds nergens zien zeggen: 'Ja ik zat fout met het duwen'. Want geef nou toe dat is toch ongehoord. Heb je haar je excuses al gemaakt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar het modder dat ze binnen sleept op de onderkant van haar schoenen? Nee das toch niet vies. Dat ik dagelijks moet even dweilen.

Zelfreflectie is niet zijn sterkste punt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Ik heb je nog steeds nergens zien zeggen: 'Ja ik zat fout met het duwen'. Want geef nou toe dat is toch ongehoord. Heb je haar je excuses al gemaakt?
Welke huishoudelijke taken neemt zij voor haar rekening?

Joh!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef vergezocht het volgende:
Ik woon sinds anderhalve week samen met een vrouwelijke huisgenote.

Dus jouw probleem (je hebt geen geld om de huur te betalen of kan het niet overmaken oid) maak je jouw probleem door haar te pushen je in de auto weg te brengen naar de band? Je vindt het raar dat ze daar chagrijnig van wordt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet. Ik woon met d'r al ruim 3 maanden en dit is de eerste keer. En dat ook niet zomaar.
Kijk, vroeger die dag waren wij samen in de auto een eindje gaan rijden naar de bank zodat ik mijn huurgeld op kon nemen. Ze vond het niet leuk dat ze mij een ritje moest geven, en liet dat dan ook duidelijk weten.
Tijdens de rit reed ze als een gek. Ze zwenkten, remden, en accelereerde hard overal op de weg heen, en ik dacht meerdere keer dat ze van plan was ons beide af te maken.
Ze zei dat ze alleen wat haast had
Ik voelde mij behoorlijk verontrust, en voelde alsof ze mijn leven in het gevaar had gebracht.
Die nacht toen ze terugkeerde van het werk, pas dan ging ik haar hierop aanspreken. En dat geweld als een teken dat ik zulke aggressief gedrag niet tolereer.

Waarom krijg ik hier nu sterk het gevoel dat dit wel een heel eenzijdig verhaal is en best wel eens niet de hele waarheid zou kunnen zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef vergezocht het volgende:
Zonder mijn weten ging ze bijna direct in gesprek met een psycholoog van wie ik behandeling krijg (het is toch mijn persoonlijke affaire) en heeft hem proberen te overtuigen van alles wat er mis is met mij. Ze maakte allerlei kwade beschuldigingen e.d. en zei tegen hem dat ze mij uit wil zetten van de woning.
Paar dagen geleden kwam ze mij opfokken door weer een grote mond op te stellen, ik gaf haar lichtjes een duwtje omdat ik boos was, en niet zo helder-denkend, ze viel achterover tegen de muur waarbij een potje met een plant in stukken brak. Ze raakte niet ernstig gewond, want ik had haar niet geslagen.
Hiervan had ze de psycholoog ook op de hoogte gesteld.
Dus komt mijn begeleider van de kliniek mij om verantwoording vragen. Zij maken een kleine financiële contributie aan de huur, en nu willen ze dat stopzetten. En dat ze me weg wil etc etc

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |