Die huisgenote trekt zich, volgens mij dan, ondertussen de haren uit het hoofd omdat ze uit barmhartigheid een psychiatrisch patient heeft opgenomen en nu met de gebakken peren zit. Ik zou graag haar kant van het verhaal willen horen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef kort het volgende:
Overigens hoort TS in een gesticht thuis nu ik dit allemaal lees.

Denk als ik zijn eerdere verhaaltje lees en als die zo doorgaat, de hospita of hoe je het ook noemt hem via zijn psycholoog even een enkeltje naar gedwongen opname laat gaan en mijn zegen heeft ze.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef kort het volgende:

Hoe weet je dat? Ken je hem persoonlijk? Of ga je uit van zijn eenzijdige verhaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef Lienekien het volgende:
Nou, zo erg is het nou ook weer niet met vergezocht.

Als je een stukje teruglas bleek dat zijn hospita met zijn psycholoog had gepraat en dat is meestal al een teken dat het niet echt goed zit met de thuissituatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef Lienekien het volgende:

Als je een stukje terugleest, zie je dat ik in november ook al zo mijn bedenkingen had bij TS. Maar van ' niet echt goed met de thuissituatie' naar gedwongen opname is wel een beetje rap.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je een stukje teruglas bleek dat zijn hospita met zijn psycholoog had gepraat en dat is meestal al een teken dat het niet echt goed zit met de thuissituatie.
quote:

Wat is er nou zo vreemd aan?quote:
 Het is een huisgenote, huurder/verhuurder situatie.
  Het is een huisgenote, huurder/verhuurder situatie. 

Weer zo'n waardeloze een regel opmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef kort het volgende:

Ik ben geen patient, ik krijg vrijwillige behandeling voor een angststoornis.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die huisgenote trekt zich, volgens mij dan, ondertussen de haren uit het hoofd omdat ze uit barmhartigheid een psychiatrisch patient heeft opgenomen en nu met de gebakken peren zit. Ik zou graag haar kant van het verhaal willen horen.

Daartoe is ze niet in staat. En ook niet aan haar te bepalen. Als ze zoiets probeert gaat ze er wel zelf in vanwegen haar "vrees" en hysterie denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Denk als ik zijn eerdere verhaaltje lees en als die zo doorgaat, de hospita of hoe je het ook noemt hem via zijn psycholoog even een enkeltje naar gedwongen opname laat gaan en mijn zegen heeft ze.

Dank je wel hoor. Ik wist dat er iemand het in kon zien zoals ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef Lienekien het volgende:

Niks eenzijdigs. Dat ik er over klaag laat zien dat ik bereid ben om het probleem op te lossen. En naar suggesties te kijken, dat ik open ben tot meningen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ken je hem persoonlijk? Of ga je uit van zijn eenzijdige verhaal

Klopt maar waarom ik 100% de schuld voor krijgen weet ik niet. Misschien kan jij dat uitleggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je een stukje teruglas bleek dat zijn hospita met zijn psycholoog had gepraat en dat is meestal al een teken dat het niet echt goed zit met de thuissituatie.

Goede R&P reactie, elkaar lekker aansporen tot zelfmoord op een psychologie forum.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Mensen als jij zijn echt aids voor de maatschapij
31 zijn geen baan, geen leve, geen eigen huis, heb je nooit de behoefte om zelfmoord te plegen?

Als je open staat voor haar mening laat je haar dit lezen en laat je haar haar zijde vertellen. Ik denk dat we dan een veel gekleurder beeld krijgen van de situatiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:24 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Niks eenzijdigs. Dat ik er over klaag laat zien dat ik bereid ben om het probleem op te lossen. En naar suggesties te kijken, dat ik open ben tot meningen.
Die vrouw is volgens mij de arrogante omdat ze gewoon gaat zwartepieten om het even.

Ik verkoop ook scheermesjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Goede R&P reactie, elkaar lekker aansporen tot zelfmoord op een psychologie forum.

Ik vind je nog steeds vrij idioot, maar nog niet rijp voor het gesticht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:22 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dank je wel hoor. Ik wist dat er iemand het in kon zien zoals ik.

Het is wel zo, 31, geen baan? Geen partner, geen eigen huis. Geen opleiding? En dan nog fysiek en mentaal geweld gebruiken tegen een 50+er!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Goede R&P reactie, elkaar lekker aansporen tot zelfmoord op een psychologie forum.

Nee gaat niet gebeuren. Dat stelt de heleboel op stelten thuis, en daaraan wil ik niet beginnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als je open staat voor haar mening laat je haar dit lezen en laat je haar haar zijde vertellen. Ik denk dat we dan een veel gekleurder beeld krijgen van de situatie

Leg dan eens uit waarom. Ik maak een poging uit "goede trouw" om deze relatie te laten kloppen. Maar volgens mij gaat dat niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds vrij idioot, maar nog niet rijp voor het gesticht.

Wat doet dat allemaal ertoe??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef kort het volgende:
[..]
Het is wel zo, 31, geen baan? Geen partner, geen eigen huis. Geen opleiding? En dan nog fysiek en mentaal geweld gebruiken tegen een 50+er!

Zelfs die vrouw heeft het niet erover had, tijdens al haar tierelieren. Ach je bent erop uit mij persoonlijk te beoordelen en je schuwt echt niets om dit te kunnen doen.
  Zelfs die vrouw heeft het niet erover had, tijdens al haar tierelieren. Ach je bent erop uit mij persoonlijk te beoordelen en je schuwt echt niets om dit te kunnen doen.
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |