Nee klopt, dat weet ik ook. En die vrouw weet het ook dondersgoed, ik had het aan haar uitgelegd een keer vroeger.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:48 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dit topic wordt gekker en gekker.
Als je daadwerkelijk een huurcontract hebt, weet je dat ze je er niet uit kan gooien om een paar voedselrestjes of omdat ze je niet mag. Huurrecht. Dus waarom zo moeilijk doen, waar een simpele "whatever" volstaat.

Nou, wat zeg jij ervan, zijnde een van beide partijen in de relatie. Geef jij het veel kans van slagen, gezien het feit dat je haar in dit topic voor van alles en nog wat uitscheldt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee klopt, dat weet ik ook. En die vrouw weet het ook dondersgoed, ik had het aan haar uitgelegd een keer vroeger.
Dat is niet de issue.
Het gaat erom of er nog een klein kansje is deze relatie te redden. Zo niet vertrek ik met de noorderzon over een maand of twee.

Dreigen met weggaan en het dan niet doen is zo................zielig voor je hospitaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee klopt, dat weet ik ook. En die vrouw weet het ook dondersgoed, ik had het aan haar uitgelegd een keer vroeger.
Dat is niet de issue.
Het gaat erom of er nog een klein kansje is deze relatie te redden. Zo niet vertrek ik met de noorderzon over een maand of twee.

Jij zegt dit topic gevolgd te hebben, dan zou jij wel moeten weten dat ik echt alles uit de kast heb gehaald om deze relatie te laten lukken. En dat doe ik nog steeds.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, wat zeg jij ervan, zijnde een van beide partijen in de relatie. Geef jij het veel kans van slagen, gezien het feit dat je haar in dit topic voor van alles en nog wat uitscheldt?
 of mij al langere tijd kent, door zich het recht toe te eigenen aan mijn psychische behandeling deel te nemen.
 of mij al langere tijd kent, door zich het recht toe te eigenen aan mijn psychische behandeling deel te nemen.

Nee ik dreig niet, dat was haar eigen opmerking aan mijn behandelingsteam. Uit haar eigen mond dat ze mij weg wou hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Dreigen met weggaan en het dan niet doen is zo................zielig voor je hospita

Omdat ik tijd nodig heb een geschikte woning te vinden. Woon je wel in Nederland?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef kort het volgende:
Ga gewoon nu. Waarom wil je niet op jezelf wonen

Nee, want dat was het niet. Ze kwam op mij afgelopen met een boos gezicht tijdens de woordenwisseling. Ik maakte toen meer een soort defensieve beweging door mijn handen omhoog te gooien. Die overging in een duwtje. Ik ga me echt niet laten slaan hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Ik heb je nog steeds nergens zien zeggen: 'Ja ik zat fout met het duwen'. Want geef nou toe dat is toch ongehoord. Heb je haar je excuses al gemaakt?
Welke huishoudelijke taken neemt zij voor haar rekening?

En wat versta jij dan onder 'alles uit de kast halen', want daar lees ik toch bar weinig over terug. Ik lees wel het geklaag en gescheld en gedreig van iemand die denkt dat niks aan hem ligt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Jij zegt dit topic gevolgd te hebben, dan zou jij wel moeten weten dat ik echt alles uit de kast heb gehaald om deze relatie te laten lukken. En dat doe ik nog steeds.
Maar alleen voorzover mijn eigen gevoel van zelfrespect niet erop achteruitgaat. En bij deze vrouw weet ik niet of dat mogelijk is. Het is echt een jankerd. Ik scheld haar niet uit, ik noem alleen maar wat ze allemaal heeft uitgehaald.
En dan zich met mij bemoeien door mijn psychiater te gaan aanspreken, zonder mijn toestemming of weten. Ja dan ga je echt té ver.
Ik kende deze vrouw nooit eerder, zij was toen ook een totale onbekende. En ineens doet ze alsof ze mijn familie isof mij al langere tijd kent, door zich het recht toe te eigenen aan mijn psychische behandeling deel te nemen.

Daar je aangeeft dat je hospita via jouw post er pas achter kwam dat je iemand bent met een psychische achtergrond, vind ik het maar een zeer vreemde zaak dat de kliniek jou, met jouw psychische achtergrond, zomaar laat inwonen bij een wildvreemde zonder haar eerst van jouw psychische achtergrond op de hoogte te stellen..........met oog op terugval of erger. Dan had deze hospita ook een eerlijkere kans gehad n.l. ze had op grond van jouw psychische achtergrondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ze hebben een speciale subsidie-programma. Omdat mensen met psychische problemen niet zo makkelijk de eindjes aan elkaar kunnen knopen soms
 m.a.w. hou er eens mee op het zelf te willen blijven proberen te doen....geef gewoon toe dat het jouw ding niet is en dat je daar hulp bij nodig hebt.....hoe moeilijk kan het zijn?
  m.a.w. hou er eens mee op het zelf te willen blijven proberen te doen....geef gewoon toe dat het jouw ding niet is en dat je daar hulp bij nodig hebt.....hoe moeilijk kan het zijn?  

Zie je nou echt niet in dat een vrouw van 50 duwen niet gerechtvaardigd is? En dan had ze je geslagen, alsof dat hard was geweest. Klassiek geval waarin je iemand de andere wang moet toekeren, meneer moraalridder. Dat kan echt niet en ik vind het begrijpelijk dat ze naar je behandelaar is toegegaan als jij zulk gedrag vertoont.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:06 schreef vergezocht het volgende:
Nee, want dat was het niet. Ze kwam op mij afgelopen met een boos gezicht tijdens de woordenwisseling. Ik maakte toen meer een soort defensieve beweging door mijn handen omhoog te gooien. Die overging in een duwtje. Ik ga me echt niet laten slaan hoor.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |