quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:30 schreef Frankii het volgende:
Disaster movie krijgt een 1.7 op IMDB
en omdat hij [spoiler] gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:32 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja, vooral omdat 'ie [spoiler]
Ja, Kristen Stewart speelt er inquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:35 schreef Frankii het volgende:
Gedownload, ik ga em maar meteen kijken dan. Tissues nodig?
Mjaaa.. het valt wel een bietje tegen ja. Ondanks Tom's verschijning.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:36 schreef Gamer_V het volgende:
Klasse lapo Ritse.
Angels & Airwaves kopen is een nee. Had dat gratis album ooit gedownload, snel weer weggegooid, wat een ethervervuiling. Maar goed, ik heb dan ook niks met dat hele genre, het klinkt bijna altijd alsof de zanger een of andere vreemde keelpoliep heeft.
Ik wil niet weten wat er gebeurt als jullie Twilight kijken.quote:
*splesh*?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er gebeurt als jullie Twilight kijken.
Tot de 20e macht?quote:
saaaaiquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef Nebo het volgende:
Into The WildSerieus indrukwekkende film
Gast!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef Frankii het volgende:
Zat helemaal in de film, hier en daar toch wel een traantje weggepinkt.
Alleen stoere mannen geven dat toe
Two disc special book-edition liggen hier, en met trotsquote:
Dat bedoel ik! Ik huil om Grave of the Fireflies maar niet om zo'n trage kutfilm.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Poit huilt niet om drama's. Drama's huilen om Poit!
Ik zeg dat het komt door de drank....quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Ik huil om Grave of the Fireflies maar niet om zo'n trage kutfilm.
Tijd voor dubstep!
QFT! Saaie overrated kutfilm met een nog saaier einde.quote:
Grave of the Fireflies vond ik ook een saaie film. Heb 'm na een half uurtje maar op 1,5 speed gezet omdat het allemaal zo traag ging en zelfs toen was hij nog niet boeiend maar vooral erg saai. Ik kijk liever naar films waarin daadwerkelijk wat gebeurt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Ik huil om Grave of the Fireflies maar niet om zo'n trage kutfilm.
Tijd voor dubstep!
Emotionele zak!quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:12 schreef Fallen het volgende:
Noem me maar een emotionele zak, maar Into the Wild staat bij mij hoog op het lijstje van "beste films".
Anywayz, ik ga slapen. Morgen weer met klein grut op stap....
Bever-hulp-leiding to the rescue!
Dan heeft poeder wel heel erg veel wijn gedronken, als hij je zomaar heeft besprongenquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen dotjes.
* Kuukske slaat de bakpoedersuiker van zich af..
Ik weet van niets!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:33 schreef badboynova het volgende:
Dan heeft poeder wel heel erg veel wijn gedronken, als hij je zomaar heeft besprongen
Lekker. Ik niet, ik heb in tijden niet zo bagger geslapen. Stomme regen, stomme wind en stom onweer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:31 schreef Nebo het volgende:
Ik heb in tijden niet meer zo heerlijk geslapen
Regen, wind, storm, lekker warm in bedquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet van niets!
[..]
Lekker. Ik niet, ik heb in tijden niet zo bagger geslapen. Stomme regen, stomme wind en stom onweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |