quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:30 schreef Frankii het volgende:
Disaster movie krijgt een 1.7 op IMDB
en omdat hij [spoiler] gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:32 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja, vooral omdat 'ie [spoiler]
Ja, Kristen Stewart speelt er inquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:35 schreef Frankii het volgende:
Gedownload, ik ga em maar meteen kijken dan. Tissues nodig?
Mjaaa.. het valt wel een bietje tegen ja. Ondanks Tom's verschijning.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:36 schreef Gamer_V het volgende:
Klasse lapo Ritse.
Angels & Airwaves kopen is een nee. Had dat gratis album ooit gedownload, snel weer weggegooid, wat een ethervervuiling. Maar goed, ik heb dan ook niks met dat hele genre, het klinkt bijna altijd alsof de zanger een of andere vreemde keelpoliep heeft.
Ik wil niet weten wat er gebeurt als jullie Twilight kijken.quote:
*splesh*?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er gebeurt als jullie Twilight kijken.
Tot de 20e macht?quote:
saaaaiquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef Nebo het volgende:
Into The WildSerieus indrukwekkende film
Gast!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef Frankii het volgende:
Zat helemaal in de film, hier en daar toch wel een traantje weggepinkt.
Alleen stoere mannen geven dat toe
Two disc special book-edition liggen hier, en met trotsquote:
Dat bedoel ik! Ik huil om Grave of the Fireflies maar niet om zo'n trage kutfilm.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Poit huilt niet om drama's. Drama's huilen om Poit!
Ik zeg dat het komt door de drank....quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Ik huil om Grave of the Fireflies maar niet om zo'n trage kutfilm.
Tijd voor dubstep!
QFT! Saaie overrated kutfilm met een nog saaier einde.quote:
Grave of the Fireflies vond ik ook een saaie film. Heb 'm na een half uurtje maar op 1,5 speed gezet omdat het allemaal zo traag ging en zelfs toen was hij nog niet boeiend maar vooral erg saai. Ik kijk liever naar films waarin daadwerkelijk wat gebeurt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Ik huil om Grave of the Fireflies maar niet om zo'n trage kutfilm.
Tijd voor dubstep!
Emotionele zak!quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:12 schreef Fallen het volgende:
Noem me maar een emotionele zak, maar Into the Wild staat bij mij hoog op het lijstje van "beste films".
Anywayz, ik ga slapen. Morgen weer met klein grut op stap....
Bever-hulp-leiding to the rescue!
Dan heeft poeder wel heel erg veel wijn gedronken, als hij je zomaar heeft besprongenquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen dotjes.
* Kuukske slaat de bakpoedersuiker van zich af..
Ik weet van niets!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:33 schreef badboynova het volgende:
Dan heeft poeder wel heel erg veel wijn gedronken, als hij je zomaar heeft besprongen
Lekker. Ik niet, ik heb in tijden niet zo bagger geslapen. Stomme regen, stomme wind en stom onweer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:31 schreef Nebo het volgende:
Ik heb in tijden niet meer zo heerlijk geslapen
Regen, wind, storm, lekker warm in bedquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet van niets!
[..]
Lekker. Ik niet, ik heb in tijden niet zo bagger geslapen. Stomme regen, stomme wind en stom onweer.
Ja, onweer zorgt er dan weer voor dat je wakker wordt, da's dan weer wat minderquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Ja, het is wel lekker warm. En zacht enzo, maar het geeft allemaal zo'n herrie.
Ik vind het getik van regen op mijn dak altijd wel prettig eigenlijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet van niets!
[..]
Lekker. Ik niet, ik heb in tijden niet zo bagger geslapen. Stomme regen, stomme wind en stom onweer.
Ik heb er vannacht niks meer van gemerkt, ik viel rond een uur of 1 gewoon in slaap met flink getik op mijn dak, geen idee hoe lang het door is gegaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Het ging wel héél hard tekeer hoor vannacht.
Ik ga zo ook even mijn PS3 lastigvallen. Straks naar de stad, even op zoek naar rode kleding voor een thema-feestje, even meeten met een vriendin, naar huus, eten en in de avond meeten met wat vrienden die ik veel te lang niet gezien hebquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga m'n PS3 lastigvallen denk ik, en euhm.. vanavond komt er wat visite.
En dat was het. Jij?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:02 schreef Frankii het volgende:
Net uit bed.
Dikke herpes op mn bakkes.
QFT! Heerlijk als het buiten stormt en je lekker binnen zit! Ik slaap in een tent ook altijd het lekkerst als het rustig regent. Dat getik op het dak is echt relaxt (tenminste, zolang ik weet dat ik alles droog heb staanquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Regen, wind, storm, lekker warm in bed
Stukje gekeken met doventolk erbij. Op een gegeven moment was er alleen muziek, dus het enige wat die tolk deed was stom dansenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:34 schreef koei het volgende:
[..]
QFT! Heerlijk als het buiten stormt en je lekker binnen zit! Ik slaap in een tent ook altijd het lekkerst als het rustig regent. Dat getik op het dak is echt relaxt (tenminste, zolang ik weet dat ik alles droog heb staan)
Iemand nog de intocht van Sinterklaas gezien? Ik was net te laat thuis
Tja, dat krijg je als doventolk...quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Stukje gekeken met doventolk erbij. Op een gegeven moment was er alleen muziek, dus het enige wat die tolk deed was stom dansen
Die wil ik ook hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:57 schreef Kuukske het volgende:
RB3 gescoord. Alleen is dat keyboardje dus nog nowhere to be found..
Hij's vetquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:37 schreef Kn0x het volgende:
Die wil ik ook hebben
Misschien de Sin t eens lief aankijken.
Heb nog wel een blackBOOK,als je het niet kwijt kan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:41 schreef Frankii het volgende:
Ik ga weer bier drinken enzo. Kijken of ik mijn herpes nog ergens kwijt kan.
Ik ben beter van je gewendquote:
Sowwyquote:
kijk eens op eBayquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als doventolk...
Ik ben op zoek naar een Sonic stickerset voor een Nintendo DSi. Iemand enig idee waar ik zoiets zou kunnen kopen? Ik heb al bij een paar vage Chineze webshops gekeken, maar enkel PandaWill heeft Sonic-stickers voor de DS, maar die passen weer niet over de DSi (want dat is een beetje zonde van de camera, en de knoppen komen niet helemaal overeen)
Een goedkope en bewezen werkende oplossingquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef badboynova het volgende:
2010 en nog steeds gebruikt men zand zakken om water tegen te houden,en dit terwijl er mensen op de maan kunnen lopen.
Heb 2 accounts werkt gewoon,genoeg links met tips over hoe je account aanmaakt in de USA storequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand hier een Amerikaanse Itunes account ofzo? Want ik las dat je in die Nederlandse niet veel kon vinden en dus beter ook zon een Amerikaanse aan kan maken?
Maar werkt dat goed en hoe gaat dat met betalen enzo?
En kun je dat Itunes ook op een ipad zetten ofzo of alleen pc en dan als je iets download het zo via via op die ipad zet?
Ik had 'm binnen 2 dagen binnen hier. Is wel ehh... WENNEN! Als je gewoon met de kleurtjes speelt is het kinderspel maar ga je in normale modus spelen dan is het zelfs op gemakkelijk nog aanpoten (vooral door de zwarte toetsen)..quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:57 schreef Kuukske het volgende:
RB3 gescoord. Alleen is dat keyboardje dus nog nowhere to be found..
Dansgamesquote:Op zondag 14 november 2010 01:24 schreef koei het volgende:
Muziekgames zijn hun beste tijd voorbij. Alleen Rock Band 3 wil ik nog wel als die echte gitaar een normale prijs gaat krijgen, dat lijkt me wel tof. Verder is het enkel nieuwe muziek en dat hoeft van mij niet meer. Ik ga toch geen discs wisselen als ik aan het spelen ben en je bent goedkoper uit als je enkel de toffe liedjes download.
Dansgames, dat is de toekomst! Singstar Dance
Drummen gaat mij wel aardig af maar verlies wel eens het ritme.quote:Op zondag 14 november 2010 01:27 schreef zeebeschuit het volgende:
Heb ook gitaar en GH warriors of rock gekocht maar die klote gitaar strummed niet naar benedenkan dus weer terug
Zitten wel erg vette nummers in.
Oh en dat kramp krijg ik ook heel snel. Vooral bij drummen en gitaar, maar hou de gitaar ook heel gespannen vast. Maar dat zou toch moeten verbeteren als je een tijdje speelt lijkt me.
Drummen blijft het vetste
Ik ben links dus ik speel sowieso anders.quote:Op zondag 14 november 2010 01:36 schreef zeebeschuit het volgende:
En ben ik de enige die rechtshandig is en de knoppen aan de rechterkant heeft en strumt met links? Iedereen verklaart me voor gek als ik zo speel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |