En welke briljante argumenten had jij ook alweer om dit rapport te verwerpen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:30 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En met dat argument wil je het wel voor waar aannemen?
Ik lig even dubbel van het lachen. De arrogantie...
Fu Yong Hai.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En welke briljante argumenten had jij ook alweer om dit rapport te verwerpen?
Nee, dit is een briljante reactie dan, ik ben er stil vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Fu Yong Hai.
Voor de rest gok je maar wat (en slaat de plank mis). Best wel een trieste poging trouwens.
Laat het rustig op je in werken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, dit is een briljante reactie dan, ik ben er stil van
Ze hebben wel een breed idee van terrorisme...quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:24 schreef Nickolast het volgende:
http://www.fbi.gov/stats-(...)002-2005/terror02_05
onderbouwing van cirkeldiagrammetje
We waren het er al over uit dat dit onderzoek en mooi taartdiagrammetje van het niveau prullenbak was. Dus die bron is waardeloos.quote:
Niet een we bestaande uit jij en ik hoor. Door iets waardeloos te noemen, zonder met alternatieve bronnen en cijfers te komen, houd ik even het lijstje waardevoller dan jouw semi inhoudelijke bezwaren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
We waren het er al over uit dat dit onderzoek en mooi taartdiagrammetje van het niveau prullenbak was. Dus die bron is waardeloos.
Heb je iets beters?
Dus omdat je niks beter hebt houd je waardeloze prul aan als bron.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet een we bestaande uit jij en ik hoor. Door iets waardeloos te noemen, zonder met alternatieve bronnen en cijfers te komen, houd ik even het lijstje waardevoller dan jouw semi inhoudelijke bezwaren.
Moet je bij onderzoekers zijn die het een en ander onderzoeken en claimen, niet mij.
Nee, ik wil best jouw alternatieve bronnen voor waar aan nemen, mits onderbouwd en beschikbaar, niet enkel omdat jij het 'waardeloos' noemt zonder onderbouwing, daar ga ik het niet voor diskwalificeren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:01 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dus omdat je niks beter hebt houd je waardeloze prul aan als bron.
Mijn hemel, zit het zo hoog?
Uhm nee. Niet over Koerden beginnen als je er niets over weet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat ben ik eerlijk gezegd wel met je eens.
[ afbeelding ]
Het zijn waarschijnlijk islamitische latino's
Islamitische communisten
Extreemlinkse islamieten
En onder overige wordt verstaan: Koerdische vrijheidstrijders
In totaal is dan 93% moslim. Lijkt er meer op.
Ik neem het niet voor waar aan. Ik neem niks op voorhand voor waar aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:30 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En met dat argument wil je het wel voor waar aannemen?
Ik lig even dubbel van het lachen. De arrogantie...
Daar waren we het helemaal niet over eens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
We waren het er al over uit dat dit onderzoek en mooi taartdiagrammetje van het niveau prullenbak was. Dus die bron is waardeloos.
Heb je iets beters?
Was een cynische reactie. Ik kon er wel om grijnzen.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:12 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Uhm nee. Niet over Koerden beginnen als je er niets over weet.
Nou, dat was volgens mij geen cynische reactiequote:Op woensdag 17 november 2010 00:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Was een cynische reactie. Ik kon er wel om grijnzen.
De hele post was cynisch. volgens mij.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:48 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Nou, dat was volgens mij geen cynische reactie
Heb jij iets beters?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Heb je iets beters?
Precies. Zeker nog nooit gehoord van taqiyya?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:56 schreef Caesura het volgende:
Nee hoor, alle moslims zijn terroristen.
En sinds wanneer heb jij er dan van gehoord?quote:Op woensdag 17 november 2010 01:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies. Zeker nog nooit gehoord van taqiyya?
Toevallig een week of 2 voor de PVV er mee kwam, via een refo.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En sinds wanneer heb jij er dan van gehoord?
Dus elke moslim die zegt dat ie geen terrorist is liegt?quote:Op woensdag 17 november 2010 01:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies. Zeker nog nooit gehoord van taqiyya?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |