Maar dat is wettelijke terrorisme, en oorlog is een verhaal apart.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Onnodige bombardementen door Israël is ook terrorisme.
Een megaclaim tegen iemand indienen omdat die 24 nummers heeft gedownload om een voorbeeld te stellen is ook terrorisme.
Wat heb je soms verstandige teksten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:19 schreef mlg het volgende:
Hoewel ik van de harde maatregelen ben, ben ik wel overtuigd dat mensen overtuigen het beste wapen is. Als mensen niet overtuigt raken, dan wordt het tijd om is na te denken of je gedachtegoed wel deugt.
Dan is bij deze Hamas geen terroristische organisatie meer?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar dat is wettelijke terrorisme, en oorlog is een verhaal apart.
http://www.fbi.gov/stats-(...)002-2005/terror02_05quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:38 schreef Ringo het volgende:
Wat een schandalig slecht onderbouwd cirkeldiagrammetje..
De westerse overheden noemen het een terroristische organisatie, dus ik heb er helaas niks over te zeggen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:22 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan is bij deze Hamas geen terroristische organisatie meer?
Groeiend? Hoezo?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:26 schreef DrMabuse het volgende:
Een ziekelijke verdraaide interpretatie van de Islam door een groeiende gevaarlijke minderheid.
Een eigen oordeel vormen kan altijd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:25 schreef mlg het volgende:
[..]
De westerse overheden noemen het een terroristische organisatie, dus ik heb er helaas niks over te zeggen.
Bron?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:30 schreef DrMabuse het volgende:
Groeiend als in meer begrip , meer aanhang , meer volgelingen , martelaren.
Ah, je bent er zo één. Is ook meteen duidelijk hoe serieus jouw uitspraken genomen moet worden.quote:
Nee, uit zijn duim.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:35 schreef DrMabuse het volgende:
Komen jouw uitspraken dan uit de onderbuik?
Nou nee hoor. Wat een niveautje weer. Tabee jongens, ik heb er wel weer genoeg van voor vandaag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Onnodige bombardementen door Israël is ook terrorisme.
Een megaclaim tegen iemand indienen omdat die 24 nummers heeft gedownload om een voorbeeld te stellen is ook terrorisme.
Gaan we morgen verder. Afwachten of de voetbal afgelast wordt, want dan heb ik alle tijd om te trollen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Wat een niveautje weer. Tabee jongens, ik heb er wel weer genoeg van voor vandaag.
Kwestie van haat en angst in stand houden met zulke Posts.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:34 schreef Sachertorte het volgende:
Kwestie van definitiespelletjes.
Alle grote aanslagen van de afgelopen jaren zijn echter door moslims gepleegd. Ik adviseer je je taqqiya niet op Fok! tentoon te spreiden, dat is zinloos.
Thja, ontkennen irriteert mij ook wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kwestie van haat en angst in stand houden met zulke Posts.
Gelijk strooien met de term taqqiyah irriteert mateloos.
Volgens mij is er een groter gevaar dat je omkomt door een hart-/vaatziekte of een ongelukje in het huis, verkeer etc.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een verschrikkelijk onzintopic. Je kunt niet iedereen 1 etiket op plakken, en niet alle terroristen zijn even gevaarlijk. Veel van die zogenaamde ''extreem linkse'' or ''latino'' groepen zijn simpelweg clubjes die tegen de regering in eigen land strijden, en doen verder niemand wat. Ze zijn niet uit op een wereldwijde oorlog. Ik zie de FARC bijvoorbeeld nog geen aanslagen plegen in Europa.
Daarom denk ik dat religieus terrorisme, met name van moslims, wel degelijk het grootste gevaar is in ''terrorisme-land'', op dit moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |