Linkjeequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:08 schreef x3ro het volgende:
Ook op 4chan staan nogal wat van die chatroulette gifjes, zitten leuke tussen
FFFUUUUUquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:08 schreef RenRen- het volgende:
Met betrekking tot de TT. Niet mijn knoppen.
"I think my blackness is interfering with the computer's ability to follow me''quote:
Gezien t een messageboard is en er geen 'topique' over is gaat dat niet lukkenquote:
Link!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:13 schreef Hyman het volgende:
Dr is een pedofielenhandleiding op amazon tekoop, die gaan we kopen voor Sjoerd zn verjaardag
Je moet lief doen voor Sjoerdjequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:13 schreef Hyman het volgende:
Dr is een pedofielenhandleiding op amazon tekoop, die gaan we kopen voor Sjoerd zn verjaardag
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:13 schreef Hyman het volgende:
Gelukkig niet zo'n zwart-wit mentaliteit daarquote:
quote:
Ik dacht dat jij blut wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallow over een halfuur heb ik een piercing
ze ging haar spaarrekening plunderen.quote:
Oh joh!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze ging haar spaarrekening plunderen.
Waar?!?!quote:
In de TT. Maar tis er maar een zie ik nu.quote:
hoiquote:
welk balletje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil de hele tijd aan dat balletje rdaaien maar da's niejgoei
Schattigggg!quote:
Wat voor?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:47 schreef TripleP het volgende:
Ik ga er binnekort een in m'n oorschelp laten zetten.
And again blijven sommige mensen mij verbazenquote:
waar is toch die schattige anne van die meet in utreg... twee biertjes en je begon te lallen als vladjequote:
Ik ging laatst naar een snackbar maar toen zag ik gelukkig voordat ik er binnenliep dat het een coffeeshop was.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:05 schreef TripleP het volgende:
Ik ga lekker naar de coffeeshop en daarna nog even een ander grammetje scoren en op naar schoolfeest + afterparty 1 und 2.
Huh, 2 wodka-fristi was het toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waar is toch die schattige anne van die meet in utreg... twee biertjes en je begon te lallen als vladje
en ff neuken/quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens als er een meet komt wil ik daar voor het eerst tequila drinken.
kan ook twee nachten...quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik doe alleen aan onenightstands in de vakantie.
GA JE NOU WEL OF NIETquote:
geen breezersletje/quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waar is toch die schattige anne van die meet in utreg... twee biertjes en je begon te lallen als vladje
QFTquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo leuk zijn onenightstands niet trouwens.
Heb je naar buiten gekeken?quote:
Bron?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wist niet dat er Nederlanders waren met zo'n achterlijke Amerikanenmentaliteit.
Tsja. Ik leef toevallig bijna ook zo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wist niet dat er Nederlanders waren met zo'n achterlijke Amerikanenmentaliteit.
Je mist mijn punt compléét. Lees mijn eerste reactie in het topic eens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tsja. Ik leef toevallig bijna ook zo.Ik heb verder niets tegen softdrugs, hoef het niet te gebruiken of een partner die het gebruikt. Maar harddrugs ben ik geen voorstander van.
quote:
Ik ga ook niet in op je punt, ik ga in op mijn puntquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je mist mijn punt compléét. Lees mijn eerste reactie in het topic eens.
Hij is prachtig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
hij is mooi he. Wil wel zo snel mogelijk een glimmer er in maar dat duurt nog wel 3 maandjes denk ik.
Maaruh. Jouw standpunt komt niet echt naar voren bij je eerste post. Mijn beste vriendin rookt en drinkt niet. En ik soms. En ik eet geen vlees.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je mist mijn punt compléét. Lees mijn eerste reactie in het topic eens.
Vlees - checkquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maaruh. Jouw standpunt komt niet echt naar voren bij je eerste post. Mijn beste vriendin rookt en drinkt niet. En ik soms. En ik eet geen vlees.Even verder lezen
Vleesquote:
Oh ik dacht dat je inging op mijn punt dat ik Amerikaans gedachtengoed haat en dat soort mensen wil afschieten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in op je punt, ik ga in op mijn punt
Mag ik vlees eten van jou?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
VleesCola light
. Ik doe niet aan drugs, nooit gedaan, alcohol eigenlijk ook niet, misschien 3 drankjes in een jaar. Weinig behoefte aan ook.
Neuhhh, dat niet. Ik voel me niet echt Amerikaans wat dat betreftquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je inging op mijn punt dat ik Amerikaans gedachtengoed haat en dat soort mensen wil afschieten.Dat je je aangevallen voelde zegmaar. Maar ik heb niets tegen mensen die niet drinken of iets dergelijks, ik ehb alleen iets tegen mensen die lopen te janken dat ik het ook niet moet doen omdat het niemand goed doet.
Nee jij niet. Je mag niet genieten van vlees.quote:
Hamburger, biefstuk, döner, rundvlees, steak, aardappelboor, appelstamper,quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuhhh, dat niet. Ik voel me niet echt Amerikaans wat dat betreft![]()
Die gast wil trouwens terug in de tijd, en maar het uitvinden van bepaalde drugs voorkomen.
[..]
Nee jij niet. Je mag niet genieten van vlees.
Banbanban.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hamburger, biefstuk, döner, rundvlees, steak, aardappelboor, appelstamper,
Cafeïne bij mij alleen maar in de vorm van cola light. En dat is denk ik ook omdat water na een week enorm verveelt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik rook ook niet en gebruik geen drugs. Ik drink soms alcohol, drie keer in het jaar. Ik eet wel vlees, maar ik hoef het niet per se te hebben. Cafeïne is ook geen vereiste.
Net alsof Neanderthalers niet al op opiumbladen kauwdenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuhhh, dat niet. Ik voel me niet echt Amerikaans wat dat betreft![]()
Die gast wil trouwens terug in de tijd, en maar het uitvinden van bepaalde drugs voorkomen.
Zó ver moet hij dus terug!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Net alsof Neanderthalers niet al op opiumbladen kauwden
Ik lust dus gewoon écht geen koffiequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
KoffieSoms kan i kzonder koffie echt niet functioneren
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef blckbb het volgende:
IJsthee, da's pas lekker (en goedkoop)
Die van de AH is té zoet, die van de ALDI is echt lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
inderdaad.
Behalve die van de AHgadverdamme.
Ik vind dus echt alleen maar 5 soorten thee, water en cola light lekker. Wat we in huis hebben dan. Fanta light is ook wel te zuipen. (Krijg dorst van suikerhoudende drankjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef blckbb het volgende:
IJsthee, da's pas lekker (en goedkoop)
45 cent per pak is duur?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
IJsthee is heelmaal niet zo goedkoop!
Het is de allerallerallergoedkoopste frisdank die ze hebben bij de C1000.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Van Lipton niet, huismerk wel!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fanta light is echt zum kotzenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind dus echt alleen maar 5 soorten thee, water en cola light lekker. Wat we in huis hebben dan. Fanta light is ook wel te zuipen. (Krijg dorst van suikerhoudende drankjes)
Aldi/lidl is prima inderdaad. C1000 basis ook. Dat is rebranded clinton.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die van de AH is té zoet, die van de ALDI is echt lekkeren zo'n goedkoop merk bij de CO-OP / Em Té.
Ik lust bijna ieder drankje, ben alleen niet zo dol op sinasappelsap en koffiequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind dus echt alleen maar 5 soorten thee, water en cola light lekker. Wat we in huis hebben dan. Fanta light is ook wel te zuipen. (Krijg dorst van suikerhoudende drankjes)
Ja maar aanmaak is minder lekkerderquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
1,72 voor aanmaaklimonade is goedkoper awnt daar haal ik 20 liter uit ofzo.
Ik kom nooit bij C1000quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aldi/lidl is prima inderdaad. C1000 basis ook. Dat is rebranded clinton.
Ik had wel eens uitgerekend dat ijsthee goedkoper was dan aanmaaklimonade, als je het nominaal aanmaakt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
1,72 voor aanmaaklimonade is goedkoper awnt daar haal ik 20 liter uit ofzo.
Ik vind het dus wel lekker! Maar ja, ik krijg dus al mijn hele leven lightdranken, dus dan wen je eraan denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fanta light is echt zum kotzen
I want to be like you.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik lust bijna ieder drankje, ben alleen niet zo dol op sinasappelsap en koffie
Maar die limonade die ik altijd heb is alleen lekker als je het 1 op 12 doet ofzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had wel eens uitgerekend dat ijsthee goedkoper was dan aanmaaklimonade, als je het nominaal aanmaakt.
Ik hou niet zo van warme drankenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar die limonade die ik altijd heb is alleen lekker als je het 1 op 12 doet ofzoMegachill. En i kdrink heeeeel veel thee maar dat komt omdat ik toen zo'n aanbieding had en daar ben ik nog steeds niet doorheen.
Light frisdrankenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fanta![]()
maar wel light alle frisdranken anders krijg je zo'n slijmoverschot in je bek
Ja, dat, en ik krijg er gewoon gigantische dorst van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fanta![]()
Als je cheapass thee wilt, moet je naar zo'n kruidenwinkeltje die het gewoon per kilo verkoopt! Heb je godselekkere thee voor bijna niets.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar die limonade die ik altijd heb is alleen lekker als je het 1 op 12 doet ofzoMegachill. En i kdrink heeeeel veel thee maar dat komt omdat ik toen zo'n aanbieding had en daar ben ik nog steeds niet doorheen.
Ik vind die aspartaamsmaak altijd zo ranzig. Met cola kan het nog wel. Maar in combinatie met sinas vind ik het echt ranzig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fanta![]()
Eén theezakje kun je ook wel meerdere keren gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind die aspartaamsmaak altijd zo ranzig. Met cola kan het nog wel. Maar in combinatie met sinas vind ik het echt ranzig.
Die wou ik quotenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je cheapass thee wilt, moet je naar zo'n kruidenwinkeltje die het gewoon per kilo verkoopt! Heb je godselekkere thee voor bijna niets.
Cola Light / Pepsi Max is best te zuipen idd, maar ik vind gewoon te veel verschil zitten tussen Fanta en Fanta Light. Dan maar wat extra calorietjes hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind die aspartaamsmaak altijd zo ranzig. Met cola kan het nog wel. Maar in combinatie met sinas vind ik het echt ranzig.
Proef ik dus geen FUCK van. Ik moet zeggen dat ik op mij noude oude rwerk alleen maar gewone cola dronk en toen cola light hee lgoor vond, maar me eroverheen gezet en nu vind ik ligth weer 100 keer lekkerder. Gewoon veel minder zoet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Verschil maakt me niet uit. Het mag best anders smaken, als het maar niet ranzig smaakt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Cola Light / Pepsi Max is best te zuipen idd, maar ik vind gewoon te veel verschil zitten tussen Fanta en Fanta Light. Dan maar wat extra calorietjes hoor
Dat bedoelde ik dus met het verschil tussen Fanta en Fanta Light ::Pquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Verschil maakt me niet uit. Het mag best anders smaken, als het maar niet ranzig smaakt.
Doe ik oo katlijd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eén theezakje kun je ook wel meerdere keren gebruiken hoor.
Je neemt je accu mee naar bed zodat je hem morgen kan gebruiken in de treinquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
FIJN MAN ik speciaal mijn accu meenemen m'n bed in zodat ik mijn laptop gewoon kan gebruiken morgen in de trein. Heb i kdat ding er per ongeluk uit getrokken
Het gaat me echt niet om de kcalquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Cola Light / Pepsi Max is best te zuipen idd, maar ik vind gewoon te veel verschil zitten tussen Fanta en Fanta Light. Dan maar wat extra calorietjes hoor
Ja. Met control.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jammer dat de quick-edit niet meer zoals vroeger werkt huh
Die mis ik ook ff inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je neemt je accu mee naar bed zodat je hem morgen kan gebruiken in de trein
opladerding voor m'n laptop waar i knu op zit zodattie niet leeg ging. Nou ikga even mijn bloemkoolresten weggooien want ze stinken en dan slapen. Doeiiquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je neemt je accu mee naar bed zodat je hem morgen kan gebruiken in de trein
Ik mieter altijd alles gelijk weg. Maar ja, ik hoef het niet te betalen en mijn moeder doet het ookquote:
Hetzelfdequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
typfouten hebben nietsmet abn te maken en ik laptop liggend dus boeienddd
Ja! Maar die control mis ik nog wel het meeste.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
en met makkelijk quotes editten.
Och met max 3 uur is'ie opgeladen. Die is dus lang en breed weer vol morgenochtend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
opladerding voor m'n laptop waar i knu op zit zodattie niet leeg ging. Nou ikga even mijn bloemkoolresten weggooien want ze stinken en dan slapen. Doeii
Ik moest lachen :")quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:21 schreef Bravebart het volgende:
Daar dacht je moeder vannacht anders heel anders over...................
Ik editte ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG die pieten verschenen eerst niet bij mijWat ee nheldensmiley
Nee gij.quote:
Ik heb Sinterklaas op msnquote:
Wil je Paul op msn dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
WOW MAG IK ZIJN MSNADRES HEBBEN?!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
oh everybody's starry-eyed
And everybody knows!
hij sprak mij aan.quote:
Mij niet!quote:
quote:In #Harderwijk is een verwarde 700-jarige man opgepakt met een dubbel paspoort. Hij zal 6 dec het land worden uitgezet. #sinterklaas
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ afbeelding ] DJPAUL! DJPAUL!!! [ afbeelding ]
Ik had twee maanden geleden al pepernoten in mijn schoen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
interklaas
*SINTERKLAAS IS IN HET LAND
Sinterklaas
*EN EENENENE
SinterklaasE BEWSEGEWGENDE ZAK
Sinterklaas
*EENEN EEN IK GA VANVAOND MN SCHOEN ZETTEN
Je kijkt zoals je typtquote:
quote:
Welkom.quote:
Zal ik nu zo meespelen dat ik denk dat je naar Mexicaantje. toe gaat en dat je dan vanavond een boos smsje van haar krijgt wat je komt doen?quote:
Crap zeg, ff laden dan maarquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef Bravebart het volgende:
Nero Essential Mix PPP, niet luisteren in een geluidsdichte kamer, want hij snoeit je compleet kaal!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef Bravebart het volgende:
Nero Essential Mix PPP, niet luisteren in een geluidsdichte kamer, want hij snoeit je compleet kaal!
Ga even naar buiten, rechtsaf, rechtsaf, rechtsaf, en post hier dan waarom je denkt dat het zo lang duurt.quote:Op zondag 14 november 2010 02:18 schreef blckbb het volgende:
hoe kan t nou dat een pub sc zo lang udur tegenwoordig
Hij! Dat vinden wij allen zo ....quote:
lullig en sneu, en daaromquote:Op zondag 14 november 2010 02:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij! Dat vinden wij allen zo ....
Nu niet dankjequote:Op zondag 14 november 2010 02:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga even naar buiten, rechtsaf, rechtsaf, rechtsaf, en post hier dan waarom je denkt dat het zo lang duurt.
Gefeliciteerd!quote:
Dankje, ik ga ook slapenquote:Op zondag 14 november 2010 02:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En nu ga ik slapen.
Goeiequote:Op zondag 14 november 2010 06:00 schreef TripleP het volgende:
Ik loop zo naar buiten..
Gast: "Hoe oud ben je?"
Ik: "18! Hoezo?"
Gast: "Zoooooo. Ik ben 26 en heb naar je lopen kijken!"
Ik: "euhm euh ja ok.. dankje [ afbeelding ]"
GEFELICITEERD OUWE BEFTEKKEL!quote:
Uuh, omdat als iedereen dat zou doen er niemand ooit meer thuis zou komen?quote:Op zondag 14 november 2010 02:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga even naar buiten, rechtsaf, rechtsaf, rechtsaf, en post hier dan waarom je denkt dat het zo lang duurt.
Ja.quote:Op zondag 14 november 2010 10:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, omdat als iedereen dat zou doen er niemand ooit meer thuis zou komen?
was het een nerd / ;dquote:Op zondag 14 november 2010 06:00 schreef TripleP het volgende:
Ik loop zo naar buiten..
Gast: "Hoe oud ben je?"
Ik: "18! Hoezo?"
Gast: "Zoooooo. Ik ben 26 en heb naar je lopen kijken!"
Ik: "euhm euh ja ok.. dankje [ afbeelding ]"
Ik gok gewoon bezopenquote:
Waarom zoveel geld? Kon je ook een nieuwe volvo van kopenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:33 schreef Hyman het volgende:
Ik heb even snel berekend hoeveel ik deze week heb uitgegeven aan mn auto.
680€
Au, mijn rib.
Half Nederland is toch zoquote:
maar om dat nou als pickup line te gebruiken...quote:Op zondag 14 november 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Half Nederland is toch zoHet zou maffer zijn als het andersom was.
Welk feest?quote:Op zondag 14 november 2010 05:59 schreef TripleP het volgende:
Ik heb kankerveel zelfvertrouwen van dat feest gekregen.Supervaak sjans gehad, terwijl ik er als een mongol uitzag.
Je moet wat als je 26 bent en zo bentquote:Op zondag 14 november 2010 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar om dat nou als pickup line te gebruiken...
you tried / ;dquote:Op zondag 14 november 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet wat als je 26 bent en zo bent![]()
Tegen meisjes van 14 hoef je je bek niet eens meer open te trekken tegenwoordig.
Jaquote:
quote:
Als je met 26 zo bent ben je gewoon sadquote:Op zondag 14 november 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet wat als je 26 bent en zo bent![]()
Tegen meisjes van 14 hoef je je bek niet eens meer open te trekken tegenwoordig.
Nee!quote:
Dikke nerdjes.quote:
En hoe zag de rest van z'n familie eruit?quote:Op zondag 14 november 2010 14:22 schreef TripleP het volgende:
Het was een 26-jarige Nederlandse-Turk die er eigenlijk helemaal niet slecht uitzag.
Harig en crimineelquote:Op zondag 14 november 2010 14:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En hoe zag de rest van z'n familie eruit?
Naja, is ook belangrijk, want daar moet je het ook allemaal mee doen natuurlijk!quote:
nummertjes trekken.quote:Op zondag 14 november 2010 14:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, is ook belangrijk, want daar moet je het ook allemaal mee doen natuurlijk!
-edit- Oei, typte ik 'oom' ipv 'ook' [ afbeelding ]
Fepfep.quote:
jwtz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |