ja hoor. drop itquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef xSTIJNx het volgende:
Net aangemeld op deze site.
Vraag me af of er mensen zijn die mijn drug free-visie delen?
Zit wat in, alhoewel er voor mensen met mijn idealen ook wel uitgaansgelegenheden zijn hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:02 schreef Chowi het volgende:
Ik raad je aan niet in UVT te gaan posten, dan.
Uiteraard, maar de meerderheid van de mensen die in UVT post is, nah, niet erg straight edge. Dus ik denk niet dat het dan jouw type mensen zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Zit wat in, alhoewel er voor mensen met mijn idealen ook wel uitgaansgelegenheden zijn hoor.
Hoe weet jij nou dat hij in zijn puberteit zit?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef HunterSThompson het volgende:
Let op mijn woorden. Iedereen gaat in zijn puberteit door een bepaalde fase dat je je extreem identificeert met een bepaalde groep. Over 10 jaar kijk je zelf ook vertederd terug op je "Straight edge" periode.
Vandaag is vandaag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef HunterSThompson het volgende:
Let op mijn woorden. Iedereen gaat in zijn puberteit door een bepaalde fase dat je je extreem identificeert met een bepaalde groep. Over 10 jaar kijk je zelf ook vertederd terug op je "Straight edge" periode.
waarom geen vlees?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Mijn visie is simpel, geen drugs, geen alcohol, geen sigaretten. Ook consumeer ik geen vlees.
Alcohol is de grootste boosdoener.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind met name het niet drinken, niet roken en geen drugs gebruiken wel verfrissend. De trend is tegenwoordig helaas dat jongeren zich steeds vaker helemaal klemzuipen. Zorgelijk.
Wat denk je zelf? Ik kom in mijn dagelijkse volwassen leven geen straight edgers tegen hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat hij in zijn puberteit zit?
Het is ook niet bepaald de meest bekende movement in Nederland, niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik kom in mijn dagelijkse volwassen leven geen straight edgers tegen hoor.
Hmm, er zijn er genoeg hoor. Misschien niet in jouw omgeving.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik kom in mijn dagelijkse volwassen leven geen straight edgers tegen hoor.
Nee, het kan levens verpesten... Dat ligt toch net even andersquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef xSTIJNx het volgende:
[..]
Alcohol is de grootste boosdoener.
Verpest levens compleet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |