hoe werkt het danquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:04 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja zo werkt dat niet he . mag je houden
hehehe die ken ik jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:05 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja en kopjes geven zo irritant mogelijk als ik bijna in slaap ben
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:06 schreef ainoo het volgende:
[..]
na 20 jaar heb ikd an eindelijk een relatieeee een echte
Hoi, als je interesse hebt om vreemd te gaan..stuur maar even een faxjequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:06 schreef ainoo het volgende:
[..]
na 20 jaar heb ikd an eindelijk een relatieeee een echte
lukt niet. kom is voordoenquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:06 schreef ainoo het volgende:
[..]
knop indrukken en 3 keer terugdraaien snappi
Nog niet..zit nu nog op de stoel..maar kom er zo bij liggen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:07 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
ooooh. ja jullie liggen toch al in m'n bed. of niet meer?
grrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi, als je interesse hebt om vreemd te gaan..stuur maar even een faxje
faxje? uit welk stenentijdperk kom jij ey. ik ping je wel ffquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi, als je interesse hebt om vreemd te gaan..stuur maar even een faxje
Faxen komt weer helemaal terugquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:07 schreef ainoo het volgende:
[..]
faxje? uit welk stenentijdperk kom jij ey. ik ping je wel ff
nouu eigeluk wel want kyk ik denk wy vinden allebij wel eens 2 mensjus tegelyk leuk toghhh? we kunne wel ope relatie doen togh schatjoewquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:09 schreef ainoo het volgende:
[..]
zou k nooit doen liephi tenzij je open relatie wil ensow
komt er aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Twee big mac en een bakje satésaus
Ik heb nog wel een vriezer voor jequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:10 schreef JanPiraat het volgende:
bij wie mag ik naakt in de koelkast gaan zitten ?
HHahhah ja en een zakje patatje joppiesausquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Twee big mac en een bakje satésaus
mijne zit al vol met gestolen wijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:10 schreef JanPiraat het volgende:
bij wie mag ik naakt in de koelkast gaan zitten ?
en leverworst hihiquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:10 schreef ainoo het volgende:
[..]
HHahhah ja en een zakje patatje joppiesaus
wat ben jij voor een meesterdief of heb je een hele kleine koelkast ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:11 schreef ainoo het volgende:
[..]
mijne zit al vol met gestolen wijn
ja jan en bob eigenlijk gewoon kwartet relatiequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:10 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
nouu eigeluk wel want kyk ik denk wy vinden allebij wel eens 2 mensjus tegelyk leuk toghhh? we kunne wel ope relatie doen togh schatjoew
ja presiesquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:12 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja jan en bob eigenlijk gewoon kwartet relatie
Kom je dan wel gezellig bij ons in bed liggen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:12 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja dan gooi ik mijn 8persoons bed wel wegquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom je dan wel gezellig bij ons in bed liggen?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom je dan wel gezellig bij ons in bed liggen?
gezellig laten we met elkaar de koelkasten gaan leegdrinkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:12 schreef ainoo het volgende:
[..]
beidequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wat ben jij voor een meesterdief of heb je een hele kleine koelkast ?
Ik neuk alleen Paul Walker..voor de rest alleen maar vrouwenquote:
Pics van je tante Rietquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:14 schreef Falukorvarna het volgende:
Ik wil jullie iets vertellen
onthoud dit;;;;;;
jullie zijn mijn schatjes ik wil jullie niet meer kwijt.
bed ligt klaar 25/8
kussss jullie meisje
maar dan worden ze keihardquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:14 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik bewaar mijn mini kitkats mini twixxen mini brossen en normale lions ook koud
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:14 schreef Falukorvarna het volgende:
onthoud dit;;;;;;
bed ligt klaar 25/8
kussss jullie meisje![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:14 schreef Falukorvarna het volgende:
onthoud dit;;;;;;
bed ligt klaar 25/8
kussss jullie meisje
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:16 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
nee haar foto's zijn in de beslag genomen
hebben ze van dat beslag een lekkere taart gemaakt ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:16 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
nee haar foto's zijn in beslag genomen
nee smaakte naar rietquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hebben ze van dat beslag een lekkere taart gemaakt ?
wanneer is de karaoke avond ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:18 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja die zing ik altijd met de karaoke avond
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:18 schreef Falukorvarna het volgende:
You spin my head right round right round when you go down when you go down down
nee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:19 schreef HappyBob het volgende:
Hoi lieve schatjes van me..ik ga denk ik maar naar mijn bed toeIk wou eigenlijk rond 1 uur gaan slapen vandaag..maar dat is niet gelukt
Ik wens jullie nog een hele fijne nacht en weet dat mijn hart altijd bij jullie ligt. Slaap lekker en liefde
![]()
ik was erbijquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:19 schreef ainoo het volgende:
hee jan pieter maarten weet je nog het leek wel de dag van gisteren dat ik hier op het forum kwam ..
12-11-2010 een datum om nooit te vergeten one love buffalo soldier peacequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:19 schreef HappyBob het volgende:
Hoi lieve schatjes van me..ik ga denk ik maar naar mijn bed toeIk wou eigenlijk rond 1 uur gaan slapen vandaag..maar dat is niet gelukt
Ik wens jullie nog een hele fijne nacht en weet dat mijn hart altijd bij jullie ligt. Slaap lekker en liefde
![]()
ik hou van je . hou je haaks toi toi toiquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:19 schreef HappyBob het volgende:
![]()
Hoi liever schatje van me, slaap lekker en denk aan ons he, nouja je ligt bij ons in bed dus je vergeet ons sowiesooooo niet jwz maarja ik hou wel van je fijn dat je hart bij ons in bed ligt nou kusje doei slaap lekker.quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:19 schreef HappyBob het volgende:
![]()
12.11.10 jwzquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
12-11-2010 een datum om nooit te vergeten one love buffalo soldier peace
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:21 schreef Falukorvarna het volgende:
Ik doe Jan Peter Balkenende op karaokedag.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:20 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik hou van je . hou je haaks toi toi toi
NTBquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:20 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Hoi liever schatje van me, slaap lekker en denk aan ons he, nouja je ligt bij ons in bed dus je vergeet ons sowiesooooo niet jwz maarja ik hou wel van je fijn dat je hart bij ons in bed ligt nou kusje doei slaap lekker.
hahahah zeker een hit . ik doe samen met tieszo de vreemde vogeltjesdans op de karaoke dagquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:21 schreef Falukorvarna het volgende:
Ik doe Jan Peter Balkenende op karaokedag.
je vergeet janquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
NTBIk heb liefde voor jullie
Ik vergeet Jan nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
is dat 2persoonsbed een hint?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:24 schreef jo-ep het volgende:
ik heb net een beetje gedronken.. een beetje teveel. cointreau en safari enzo.. en ik moet zometeen mijn 2persoonsbed nog opdekken
wil je?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
is dat 2persoonsbed een hint?
hij is dronken hoor. gaat m niet wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
is dat 2persoonsbed een hint?
wil jij?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef ainoo het volgende:
eins zwei polizei drei fier brigadier funf zechs alte heks sieben acht guten nacht neun zehn auf wiedersehen is mijn song altijd
nouuuuuuu iedereen verlaat onsquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef JanPiraat het volgende:
nou dames een liefde 2 liefdes ik ga slapen met mijn kat op de rug of schouder en waarschijnlijk over 2 uur wakkergemaakt worden door hem
fijne nacht met gestolen wijn en laptopje in bed![]()
![]()
trustennnn
is die van balkenendequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef ainoo het volgende:
eins zwei polizei drei fier brigadier funf zechs alte heks sieben acht guten nacht neun zehn auf wiedersehen is mijn song altijd
dan wel.quote:
willen des te meer. kunnen is de vraagquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:27 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
maar je bent dronken
weeet je wel zeker dat je dit wil...
oke. ik help je wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:27 schreef jo-ep het volgende:
[..]
willen des te meer. kunnen is de vraag
jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:28 schreef jo-ep het volgende:
zou dat lekker zijn? beffen met dubbele tong
ze gaat me gewoon helpen. wat is daar nou mis mee?quote:
we hebben een kwartet relatie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:30 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ze gaat me gewoon helpen. wat is daar nou mis mee?
alles . we hebben verkeringquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:30 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ze gaat me gewoon helpen. wat is daar nou mis mee?
whatever. wie is nummer 3?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:31 schreef Catkiller het volgende:
Now crack your fuckin neck to the shit I'm on
kun je wel opschieten, want die slapen alquote:
waarmee opschieten?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:32 schreef jo-ep het volgende:
[..]
kun je wel opschieten, want die slapen al
stel niet van die lastige vragen zeg. jezesquote:
sorry lieverdquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef jo-ep het volgende:
[..]
stel niet van die lastige vragen zeg. jezes
ja hahaha jij ook. slaap lekker he! kusje truste en tot morgen ofzo doeiquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef ainoo het volgende:
ja ik ga ook slapenik wilde al 73 uur geleden maar jullie waren zo grappig
ik ga om kwart voor slapenquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef ainoo het volgende:
ja ik ga ook slapenik wilde al 73 uur geleden maar jullie waren zo grappig
goede nachtrustquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:35 schreef ainoo het volgende:
doei schatte patatjes joppisaus hi ha ho
ja kloptquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:35 schreef ainoo het volgende:
dat was wel een mooie grap afsluiter al zeg ik het zelf
lachen gieren brullen rollen over de vloer van het lachen serieusquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:35 schreef ainoo het volgende:
dat was wel een mooie grap afsluiter al zeg ik het zelf
uuuuuuuuuuuuuuuuuuu2222222222222222222222quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:35 schreef Falukorvarna het volgende:
Kusssssssssssjeeeeeeeeeeee & slaaaaaap lekkeeeeeeeeeeeer
sarcastisch op een sarcastisch grapje ingaan in not done . doeiquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:36 schreef jo-ep het volgende:
[..]
lachen gieren brullen rollen over de vloer van het lachen serieus
ga je toch nog boos wegquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:37 schreef ainoo het volgende:
[..]
sarcastisch op een sarcastisch grapje ingaan in not done . doei
wanneer gaan we slapen?quote:
mwuahaha. ik lig al lekker in mijn warme bedddddddquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:39 schreef jo-ep het volgende:
nee, van jouik ga dan ook wel. maar moet mijn bed nog opmaken
o dat moestquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:40 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
wat, de was???/ Im confused!
gaperd! maar nee, de kerstballenquote:
oooquote:
ik heb om stipt 7 over 3 een afspraakjequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:42 schreef jo-ep het volgende:
dan ga ik mezelf naar boven slepen. ik heb pas om 3 uur een afspraakje
ik zei ook niks over een kerstboom! gekkiequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:42 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
ooo
HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!
De kerstboom staat nog niet eeens op joh, gekkie!!!
wij gaan wel oke?quote:
Waarom wist ik dat je die grap zou maken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:43 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ik zei ook niks over een kerstboom! gekkiemijn zus had vorig jaar kleine kerstballetjes als oorbellen. was vet leuk! ik denk: ik zeg het even
graag gedaan
we zitten op één lijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:44 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je die grap zou maken?
TELEPATHIE!
ofzo
dronken dropjequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:46 schreef jo-ep het volgende:
ik kan nu ook met een gerust hart gaan slapen. tnx falukodinges ik ook van jou
Eh ... definieer dat eens ?quote:
Nee, dat weet ik niet, te moe enzo.quote:
Nog even jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beaaaaaaaach![]()
Nog steeds wakker jongen?
Jaaaaaa een uur te vroeg klaar wakkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog even jahalf 6 ga ik even slapen.
En jij bent nu al wakker?
Ga dan nog even verder slapen joh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaa een uur te vroeg klaar wakker
En geef je gelijk. Zonder drank en keiharde muziek zou ik het nooit redden tot half 6
Dan ga ik tegelijk met jou wegquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga dan nog even verder slapen joh.
En ik drink nauwelijks, alleen wat muziek hier
Nou respect....ik heb 1 biertje op vanavondquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik tegelijk met jou weg
Ach gossrespect voor jou
Wat is er mis met 1 biertjequote:Op vrijdag 12 november 2010 05:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou respect....ik heb 1 biertje op vanavond![]()
Okee, dan ga ik nu![]()
okee stiekem nog niet
Ik probeer doordeweeks gewoon niet te drinkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is er mis met 1 biertjemaar even goed hoor
Nouja zeg. Nog 5 minuten hoor. Dan ben ik echt slapen weer hoop ik voor 3 kwartier.![]()
Heb je vrij vandaag?
Jij ook en beterschapquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik probeer doordeweeks gewoon niet te drinkenomdat ik dat vroeger wel zowat elke dag deed. Niet extreem veel ofzo, maar gewoon; het idee snap je.
Ik ben ziekmaar van alleen maar in bed liggen wordt je gaar dus dan ben je niet moe ook, je moet wat he.
Dus komt mooi uit zo voor het weekend![]()
Maar ik gadus slaap lekker nog voor eventjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |