hij is dronken hoor. gaat m niet wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
is dat 2persoonsbed een hint?
wil jij?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef ainoo het volgende:
eins zwei polizei drei fier brigadier funf zechs alte heks sieben acht guten nacht neun zehn auf wiedersehen is mijn song altijd
nouuuuuuu iedereen verlaat onsquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef JanPiraat het volgende:
nou dames een liefde 2 liefdes ik ga slapen met mijn kat op de rug of schouder en waarschijnlijk over 2 uur wakkergemaakt worden door hem
fijne nacht met gestolen wijn en laptopje in bed![]()
![]()
trustennnn
is die van balkenendequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef ainoo het volgende:
eins zwei polizei drei fier brigadier funf zechs alte heks sieben acht guten nacht neun zehn auf wiedersehen is mijn song altijd
dan wel.quote:
willen des te meer. kunnen is de vraagquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:27 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
maar je bent dronken
weeet je wel zeker dat je dit wil...
oke. ik help je wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:27 schreef jo-ep het volgende:
[..]
willen des te meer. kunnen is de vraag
jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:28 schreef jo-ep het volgende:
zou dat lekker zijn? beffen met dubbele tong
ze gaat me gewoon helpen. wat is daar nou mis mee?quote:
we hebben een kwartet relatie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:30 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ze gaat me gewoon helpen. wat is daar nou mis mee?
alles . we hebben verkeringquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:30 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ze gaat me gewoon helpen. wat is daar nou mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |