dronken dropjequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:46 schreef jo-ep het volgende:
ik kan nu ook met een gerust hart gaan slapen. tnx falukodinges ik ook van jou
Eh ... definieer dat eens ?quote:
Nee, dat weet ik niet, te moe enzo.quote:
Nog even jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beaaaaaaaach![]()
Nog steeds wakker jongen?
Jaaaaaa een uur te vroeg klaar wakkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog even jahalf 6 ga ik even slapen.
En jij bent nu al wakker?
Ga dan nog even verder slapen joh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaa een uur te vroeg klaar wakker
En geef je gelijk. Zonder drank en keiharde muziek zou ik het nooit redden tot half 6
Dan ga ik tegelijk met jou wegquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga dan nog even verder slapen joh.
En ik drink nauwelijks, alleen wat muziek hier
Nou respect....ik heb 1 biertje op vanavondquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik tegelijk met jou weg
Ach gossrespect voor jou
Wat is er mis met 1 biertjequote:Op vrijdag 12 november 2010 05:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou respect....ik heb 1 biertje op vanavond![]()
Okee, dan ga ik nu![]()
okee stiekem nog niet
Ik probeer doordeweeks gewoon niet te drinkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is er mis met 1 biertjemaar even goed hoor
Nouja zeg. Nog 5 minuten hoor. Dan ben ik echt slapen weer hoop ik voor 3 kwartier.![]()
Heb je vrij vandaag?
Jij ook en beterschapquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik probeer doordeweeks gewoon niet te drinkenomdat ik dat vroeger wel zowat elke dag deed. Niet extreem veel ofzo, maar gewoon; het idee snap je.
Ik ben ziekmaar van alleen maar in bed liggen wordt je gaar dus dan ben je niet moe ook, je moet wat he.
Dus komt mooi uit zo voor het weekend![]()
Maar ik gadus slaap lekker nog voor eventjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |