Erg leuk iddquote:
Was hij weer cool, relaxed en in charge en had hij familie op bezoek? Of had Eddie Jordan deze keer geen onzin om hem omhoog te praten?quote:
5dequote:Op zaterdag 13 november 2010 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Vettel wint moet Alonso vijfde worden toch? Of vierde?
4e volgens mij. Met 5e staan ze gelijk en Vettel heeft meer 2e plaatsen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Vettel wint moet Alonso vijfde worden toch? Of vierde?
ja dit vraag ik me dus af?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
4e volgens mij. Met 5e staan ze gelijk en Vettel heeft meer 2e plaatsen.
ligt eraan wat de vraag eigenlijk was? Wie wanneer wdc wordt. Ik doelde dat Vettel dan wdc zou worden iigquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
4e volgens mij. Met 5e staan ze gelijk en Vettel heeft meer 2e plaatsen.
Vettel 1e en Alonso 5e, dan hebben ze evenveel punten. Ook 1e, 2e en 3e plaatsen trouwens, dan wordt het op 4e plaatsen beslist. Daarvan heeft Vettel er 3 en Alonso 2. Vettel WDC.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ligt eraan wat de vraag eigenlijk was? Wie wanneer wdc wordt. Ik doelde dat Vettel dan wdc zou worden iig
jordan praat altijd poep, maar ik vind het wel altijd vermakelijk om naar te luisterenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Was hij weer cool, relaxed en in charge en had hij familie op bezoek? Of had Eddie Jordan deze keer geen onzin om hem omhoog te praten?
Toch is Coulthard maar een coureur.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:09 schreef Schunckelstar het volgende:
jordan praat altijd poep, maar ik vind het wel altijd vermakelijk om naar te luisteren![]()
je ziet coulthard ook altijd zo scheef kijken als eddie aan het woord is
ja klopt, wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toch is Coulthard maar een coureur.
Dat je Jordan nogal onderschat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:12 schreef Schunckelstar het volgende:
ja klopt, wat wil je daar mee zeggen?
Die andere twee praten ook poep, alleen maar onzin verzinnen om naar hun persoonlijke favorietjes toe te praten: Hamilton, Button (oké Engelsen) en Webber. Ik wordt er een beetje moe van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jordan praat altijd poep, maar ik vind het wel altijd vermakelijk om naar te luisteren![]()
je ziet coulthard ook altijd zo scheef kijken als eddie aan het woord is
nee, ik trek zijn kennis absoluut niet in twijfel, het gaat erom dat ie zijn persoonlijke voorkeur wel erg vaak laat doorschemeren, waar david vaak wat objectiever isquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat je Jordan nogal onderschat.
Rosberg, Webber en Vettel ook 7-voudig WK?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die andere twee praten ook poep, alleen maar onzin verzinnen om naar hun persoonlijke favorietjes toe te praten: Hamilton, Button (oké Engelsen) en Webber. Ik wordt er een beetje moe van.
Vorige week had Jordan nog een verhaal over hoe slecht Schumacher (oud zeer) het wel niet deed in de kwalificatie, met 18-4 tegen Rosberg. Welnu, Webber staat nu ook op 18 verloren kwalificatieduels, net als Schumacher.
mwah, bij de anderen valt het wel mee vind ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die andere twee praten ook poep, alleen maar onzin verzinnen om naar hun persoonlijke favorietjes toe te praten: Hamilton, Button (oké Engelsen) en Webber. Ik wordt er een beetje moe van.
Vorige week had Jordan nog een verhaal over hoe slecht Schumacher (oud zeer) het wel niet deed in de kwalificatie, met 18-4 tegen Rosberg. Welnu, Webber staat nu ook op 18 verloren kwalificatieduels, net als Schumacher.
Vinnik niet erg hoor ... beetje emotie in de tent.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:19 schreef Schunckelstar het volgende:
nee, ik trek zijn kennis absoluut niet in twijfel, het gaat erom dat ie zijn persoonlijke voorkeur wel erg vaak laat doorschemeren, waar david vaak wat objectiever is
Alonso moet 4de eindigen om wereldkampioen te worden als Vettel wint, een 5de plaats is niet voldoende.quote:
18-4?!?!? Ik dacht dat er 19 GP's waren, welke 3 GP's heb ik gemist?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |