Maar wellicht ook het gat oprekt tussen Vettel en Webber. Als Hamilton op P2 weet te kwalificeren, Vettel op pole en Alonso op P4....,.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voorlopig is er meer kans dat de McLarens het gat tussen de leidende RB's en Ferrari groter maakt
Zag je vorig seizoen ook bij Ferrari. Je leert de auto steeds beter kennen zonder dat het gedrag gestoort wordt door nieuwe ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:08 schreef M.Melandri het volgende:
Overigens frappant om te zien dat mercedes een stuk beter gaat sinds ze gestopt zijn met de onwikkeling voor dit jaar.
Hetzelfde geldt al bijna voor Hamilton. In Italië en Singapore viel hij uit door zijn eigen stommiteiten. Anders had hij zeker 20 punten meer gehad dan nu.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:27 schreef franklop het volgende:
het blijft eigenlijk bizar dat zowel webber als vetttel eigenlijk allang WK hadden kunnen zijn en nu alsnog in de achtervolging zijn
Gaan we dit nu weer een weekend vol houden. We weten het nu wel, kan je misschien gewoon normale comments gaan geven?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hij was ah kijken of zijn tegenstander al plofte?
Maar op papier zit hij wel in de minste auto van de 3, puur op snelheid blijft het de beste rijder van het veld.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:41 schreef Party_P het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt al bijna voor Hamilton. In Italië en Singapore viel hij uit door zijn eigen stommiteiten. Anders had hij zeker 20 punten meer gehad dan nu.
Nee dat zit er niet in, je kan zelf al bedenken wat zijn reactie zal zijn... lijkt me wel frustrerend als hij echt anti Alonso is om te zien dat Alonso morgen wereldkampioen wordt voor de derde keer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:48 schreef Bolter het volgende:
[..]
Gaan we dit nu weer een weekend vol houden. We weten het nu wel, kan je misschien gewoon normale comments gaan geven?
Eens.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Maar op papier zit hij wel in de minste auto van de 3, puur op snelheid blijft het de beste rijder van het veld.
Ben niet anti-Alonso, ben anti-mietjes coureurs. Lui met een instelling "there is à lot to be lost in races"quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat zit er niet in, je kan zelf al bedenken wat zijn reactie zal zijn... lijkt me wel frustrerend als hij echt anti Alonso is om te zien dat Alonso morgen wereldkampioen wordt voor de derde keer.
Na de GP op Silverstone stond Hamilton op 145 en Button op 133, niet echt ''de minste auto van de 3''.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Maar op papier zit hij wel in de minste auto van de 3, puur op snelheid blijft het de beste rijder van het veld.
Er valt weinig te winnen als je in het op één na snelste team zit en er twee coureurs van het snelste team voor je eindigen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ben niet anti-Alonso, ben anti-mietjes coureurs. Lui met een instelling "there is à lot to be lost in races"
Punten zegt niks over de snelheid van een auto, button had bijv 2 overwinning puur op basis van een banden ''gok'' dat had niets met zijn snelheid te maken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Na de GP op Silverstone stond Hamilton op 145 en Button op 133, niet echt ''de minste auto van de 3''.
Tenzij je met je mond probeert te winnen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:55 schreef Nober het volgende:
Er valt weinig te winnen als je in het op één na snelste team zit en er twee coureurs van het snelste team voor je eindigen.
Maar Hamilton was wel kampioenschapsleider destijds, met Button op de tweede plek en Webber derde op 128 punten. Het is dus ergens misgegaan bij McLaren, in Hamilton's geval waren dat een aantal DNF's.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Punten zegt niks over de snelheid van een auto, button had bijv 2 overwinning puur op basis van een banden ''gok'' dat had niets met zijn snelheid te maken.
Een fout van Webber zou het al een stuk aangenamer maken morgenmiddag, onder druk ofzo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:59 schreef Googolplexian het volgende:
Ik hoop op een plof voor Alonso maar ik vrees dat het een plof voor Hamilton wordt
Klopt, maar gemiddeld gezien zijn de Red Bull en in mindere mate de Ferrari de snellere auto's, zo is Vettel gemiddeld gezien ook iets sneller dan Webber maar heeft wel minder punten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Hamilton was wel kampioenschapsleider destijds, met Button op de tweede plek en Webber derde op 128 punten. Het is dus ergens misgegaan bij McLaren, in Hamilton's geval waren dat een aantal DNF's.
Psychologische ''oorlogvoering''. Druk op de ketel van de tegenstander zetten zodat ze sneller in een fout gedwongen worden doordat ze zichzelf teveel druk op leggen. Schumacher deed dat ook toen die tegen Hakkinen streed.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tenzij je met je mond probeert te winnen.
In de FP's heeft Hamilton weing laps gemaakt, vinnik (zeker als ze een nieuwe wing testten).quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Een fout van Webber zou het al een stuk aangenamer maken morgenmiddag, onder druk ofzo.
Alonso heeft bij McLaren wel bewezen dat hij niet de man met stalen zenuwen isquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Psychologische ''oorlogvoering''. Druk op de ketel van de tegenstander zetten zodat ze sneller in een fout gedwongen worden doordat ze zichzelf teveel druk op leggen. Schumacher deed dat ook toen die tegen Hakkinen streed.
16, 25, 13 is 54 ronde's, op één ronde na een raceafstand, dus 300km in totaal voor Lewis... Button reed 61 ronde's.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In de FP's heeft Hamilton weing laps gemaakt, vinnik (zeker als ze een nieuwe wing testten).
Ik denk dat ze Ham wat meer motor-power willen geven in de race ... weet niet of dat goed uitpakt.
Dat wilt nog steeds niet zeggen dat Alonso de druk niet bij z'n tegenstanders kan leggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alonso heeft bij McLaren wel bewezen dat hij niet de man met stalen zenuwen is
Hmm, zoals Hamilton, Webber en Vettel ook wel vaker hebben laten zien bedoel je?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alonso heeft bij McLaren wel bewezen dat hij niet de man met stalen zenuwen is
Ter vergelijk :quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:09 schreef Nober het volgende:
[..]
16, 25, 13 is 54 ronde's, op één ronde na een raceafstand, dus 300km in totaal voor Lewis... Button reed 61 ronde's.
Als dat in voorgaande GP's ook zo was dan zal er niet veel aan de hand zijn. Maar ruim 600km met twee coureurs is toch wel voldoende om je achtervleugel te testen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ter vergelijk :
Alonso 17 + 29 + 14 = 60
Vettel 18 + 28 + 18 = 64
Webber 19 + 29 + 15 = 63
Dat bedoel ik niet ... ik denk dat ze Ham expres iets minder ronden hebben laten rijden zodat ze wellicht iets zekerder zijn van een motor (tijdens de Q's & race) die een snellere engine setting aankan. Lewis was in FP1 pas 18 minuten voor het einde op de baan, toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Als dat in voorgaande GP's ook zo was dan zal er niet veel aan de hand zijn. Maar ruim 600km met twee coureurs is toch wel voldoende om je achtervleugel te testen?
Geen idee, ik sliep toen. Maar in 18 minuten rij je geen 16 ronde's in Abu Dhabi.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lewis was in FP1 pas 18 minuten voor het einde op de baan, toch?
top 4 staat al een tijdje binnenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:20 schreef Nober het volgende:
Webber slechts 4de... de druk wordt opgevoerd?
Ach Q1,..we zien het wel. Tot nu toe ziet er niet al te slecht uit. Als FA zichzelf nu maar op plek 1 of 2 weet te kwalificeren zie ik het zeer zonnig in voor morgenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:20 schreef Nober het volgende:
Webber slechts 4de... de druk wordt opgevoerd?
Rosberg tweede (1:40.231), Schumacher twaalfde (1:41.222) in Q1.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:08 schreef Stiggie het volgende:
Schumi is de laatste races sterk bezig. Krijg steeds meer vertrouwen in volgend seizoen
Slim? eehmmm dit is toch echt Lewis zn schuld.quote:
Was sarcasmequote:Op zaterdag 13 november 2010 14:39 schreef Bolter het volgende:
Slim? eehmmm dit is toch echt Lewis zn schuld.
Rosberg en Button doen ook hun best daarvoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:41 schreef Bolter het volgende:
Duitsers die onwijs zitten te hopen op Hammi omdat ie eventueel tussen de RBs en FA kan gaan zitten.
Dacht het welquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:39 schreef Bolter het volgende:
[..]
Slim? eehmmm dit is toch echt Lewis zn schuld.
Mja, de rest stond alweer binnen, baan die nog net wat sneller wordt. Zie er geen dreiging in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rosberg en Button doen ook hun best daarvoor.
Ik zag 'm niet janken in z'n helm ... hoorde ook niets over de boordradio (door commentaar erdoorheen). Vandaar de vraag.quote:
Hij zei tegen zijn team dat Massa hem eraf probeerde te rijdenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zag 'm niet janken in z'n helm ... hoorde ook niets over de boordradio (door commentaar erdoorheen). Vandaar de vraag.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij zei tegen zijn team dat Massa hem eraf probeerde te rijden
Erg leuk iddquote:
Was hij weer cool, relaxed en in charge en had hij familie op bezoek? Of had Eddie Jordan deze keer geen onzin om hem omhoog te praten?quote:
5dequote:Op zaterdag 13 november 2010 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Vettel wint moet Alonso vijfde worden toch? Of vierde?
4e volgens mij. Met 5e staan ze gelijk en Vettel heeft meer 2e plaatsen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Vettel wint moet Alonso vijfde worden toch? Of vierde?
ja dit vraag ik me dus af?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
4e volgens mij. Met 5e staan ze gelijk en Vettel heeft meer 2e plaatsen.
ligt eraan wat de vraag eigenlijk was? Wie wanneer wdc wordt. Ik doelde dat Vettel dan wdc zou worden iigquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
4e volgens mij. Met 5e staan ze gelijk en Vettel heeft meer 2e plaatsen.
Vettel 1e en Alonso 5e, dan hebben ze evenveel punten. Ook 1e, 2e en 3e plaatsen trouwens, dan wordt het op 4e plaatsen beslist. Daarvan heeft Vettel er 3 en Alonso 2. Vettel WDC.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ligt eraan wat de vraag eigenlijk was? Wie wanneer wdc wordt. Ik doelde dat Vettel dan wdc zou worden iig
jordan praat altijd poep, maar ik vind het wel altijd vermakelijk om naar te luisterenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Was hij weer cool, relaxed en in charge en had hij familie op bezoek? Of had Eddie Jordan deze keer geen onzin om hem omhoog te praten?
Toch is Coulthard maar een coureur.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:09 schreef Schunckelstar het volgende:
jordan praat altijd poep, maar ik vind het wel altijd vermakelijk om naar te luisteren![]()
je ziet coulthard ook altijd zo scheef kijken als eddie aan het woord is
ja klopt, wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toch is Coulthard maar een coureur.
Dat je Jordan nogal onderschat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:12 schreef Schunckelstar het volgende:
ja klopt, wat wil je daar mee zeggen?
Die andere twee praten ook poep, alleen maar onzin verzinnen om naar hun persoonlijke favorietjes toe te praten: Hamilton, Button (oké Engelsen) en Webber. Ik wordt er een beetje moe van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jordan praat altijd poep, maar ik vind het wel altijd vermakelijk om naar te luisteren![]()
je ziet coulthard ook altijd zo scheef kijken als eddie aan het woord is
nee, ik trek zijn kennis absoluut niet in twijfel, het gaat erom dat ie zijn persoonlijke voorkeur wel erg vaak laat doorschemeren, waar david vaak wat objectiever isquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat je Jordan nogal onderschat.
Rosberg, Webber en Vettel ook 7-voudig WK?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die andere twee praten ook poep, alleen maar onzin verzinnen om naar hun persoonlijke favorietjes toe te praten: Hamilton, Button (oké Engelsen) en Webber. Ik wordt er een beetje moe van.
Vorige week had Jordan nog een verhaal over hoe slecht Schumacher (oud zeer) het wel niet deed in de kwalificatie, met 18-4 tegen Rosberg. Welnu, Webber staat nu ook op 18 verloren kwalificatieduels, net als Schumacher.
mwah, bij de anderen valt het wel mee vind ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die andere twee praten ook poep, alleen maar onzin verzinnen om naar hun persoonlijke favorietjes toe te praten: Hamilton, Button (oké Engelsen) en Webber. Ik wordt er een beetje moe van.
Vorige week had Jordan nog een verhaal over hoe slecht Schumacher (oud zeer) het wel niet deed in de kwalificatie, met 18-4 tegen Rosberg. Welnu, Webber staat nu ook op 18 verloren kwalificatieduels, net als Schumacher.
Vinnik niet erg hoor ... beetje emotie in de tent.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:19 schreef Schunckelstar het volgende:
nee, ik trek zijn kennis absoluut niet in twijfel, het gaat erom dat ie zijn persoonlijke voorkeur wel erg vaak laat doorschemeren, waar david vaak wat objectiever is
Alonso moet 4de eindigen om wereldkampioen te worden als Vettel wint, een 5de plaats is niet voldoende.quote:
18-4?!?!? Ik dacht dat er 19 GP's waren, welke 3 GP's heb ik gemist?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |