Alonso heeft bij McLaren wel bewezen dat hij niet de man met stalen zenuwen isquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Psychologische ''oorlogvoering''. Druk op de ketel van de tegenstander zetten zodat ze sneller in een fout gedwongen worden doordat ze zichzelf teveel druk op leggen. Schumacher deed dat ook toen die tegen Hakkinen streed.
16, 25, 13 is 54 ronde's, op één ronde na een raceafstand, dus 300km in totaal voor Lewis... Button reed 61 ronde's.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In de FP's heeft Hamilton weing laps gemaakt, vinnik (zeker als ze een nieuwe wing testten).
Ik denk dat ze Ham wat meer motor-power willen geven in de race ... weet niet of dat goed uitpakt.
Dat wilt nog steeds niet zeggen dat Alonso de druk niet bij z'n tegenstanders kan leggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alonso heeft bij McLaren wel bewezen dat hij niet de man met stalen zenuwen is
Hmm, zoals Hamilton, Webber en Vettel ook wel vaker hebben laten zien bedoel je?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alonso heeft bij McLaren wel bewezen dat hij niet de man met stalen zenuwen is
Ter vergelijk :quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:09 schreef Nober het volgende:
[..]
16, 25, 13 is 54 ronde's, op één ronde na een raceafstand, dus 300km in totaal voor Lewis... Button reed 61 ronde's.
Als dat in voorgaande GP's ook zo was dan zal er niet veel aan de hand zijn. Maar ruim 600km met twee coureurs is toch wel voldoende om je achtervleugel te testen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ter vergelijk :
Alonso 17 + 29 + 14 = 60
Vettel 18 + 28 + 18 = 64
Webber 19 + 29 + 15 = 63
Dat bedoel ik niet ... ik denk dat ze Ham expres iets minder ronden hebben laten rijden zodat ze wellicht iets zekerder zijn van een motor (tijdens de Q's & race) die een snellere engine setting aankan. Lewis was in FP1 pas 18 minuten voor het einde op de baan, toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Als dat in voorgaande GP's ook zo was dan zal er niet veel aan de hand zijn. Maar ruim 600km met twee coureurs is toch wel voldoende om je achtervleugel te testen?
Geen idee, ik sliep toen. Maar in 18 minuten rij je geen 16 ronde's in Abu Dhabi.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lewis was in FP1 pas 18 minuten voor het einde op de baan, toch?
top 4 staat al een tijdje binnenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:20 schreef Nober het volgende:
Webber slechts 4de... de druk wordt opgevoerd?
Ach Q1,..we zien het wel. Tot nu toe ziet er niet al te slecht uit. Als FA zichzelf nu maar op plek 1 of 2 weet te kwalificeren zie ik het zeer zonnig in voor morgenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:20 schreef Nober het volgende:
Webber slechts 4de... de druk wordt opgevoerd?
Rosberg tweede (1:40.231), Schumacher twaalfde (1:41.222) in Q1.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:08 schreef Stiggie het volgende:
Schumi is de laatste races sterk bezig. Krijg steeds meer vertrouwen in volgend seizoen
Slim? eehmmm dit is toch echt Lewis zn schuld.quote:
Was sarcasmequote:Op zaterdag 13 november 2010 14:39 schreef Bolter het volgende:
Slim? eehmmm dit is toch echt Lewis zn schuld.
Rosberg en Button doen ook hun best daarvoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:41 schreef Bolter het volgende:
Duitsers die onwijs zitten te hopen op Hammi omdat ie eventueel tussen de RBs en FA kan gaan zitten.
Dacht het welquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:39 schreef Bolter het volgende:
[..]
Slim? eehmmm dit is toch echt Lewis zn schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |