Ja moet je wel geld voor hebben. Die bonsai potten kosten nogal wat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow dat is wel kut zegsnel nieuwe potjes halen dan maar.
Lijkt me ook handig om dat ding vast te zetten![]()
Hier inmiddels pieken in de 90km/h.
Hmmm het moet tussen 4 en 5 uur gebeurt zijn. Nouja wanneer boeit eigenlijk ook niet. Het stormt hier ook weer aardig ja. En ik moet straks nog met de scooter de weg op.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou het hoogtepunt was meer in de na nacht, hier rond half 7. Of we nu alles gehad hebben weet ik niet maar de wind jaagt weer behoorlijk aan.
En ja dan verwacht je niet dat dat ding gaat omvallen, maar toch de wind is sterker dan je denkt
Gelukkig niet zeg! Dan wordt ik straks helemaal van de weg geblazen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pieken net continu in de 90! 9bft bij max piek van 98km/h, de 100 wil die nog niet halen
Kan nog toch? met anderhalf uur kan ze er zijn toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wind neemt weer toe! 72km/h gemiddeld.
Pieken ver in de 80km/h![]()
Eerste deel van de pier staat bijna onder water. was je nou maar hier Dimage!
Waarom Maar goed, je kunt hem wel op de kop neerzetten toch? Dan komt de wind er iig niet onder?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! Dan wordt ik straks helemaal van de weg geblazen!
ps ik mag die stelling trouwens niet vast zetten aan de vloer of aan het balkon hekwerk.
Dan mag hij wel opschietenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan nog toch? met anderhalf uur kan ze er zijn toch?Heb vannacht nog wel flinke wind gehoord maar kon mijn bed niet uit komen.
Het waait nu harder in Groningen dan gisteravond, de "schade" in de tuin is beperkt gebleven tot omgewaaide bloempotten maar het is hier allemaal heel gebleven.
Sorry Dimage, wel spannend, hopelijk houd je je kantoor droog.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan mag hij wel opschieten![]()
Hele pier begint onder water te staan, ik moet zelfs waarschijnlijk wachten tot het water wat gezakt is, met beetje pech kan ik pas om 3-4 uur de pier verlaten.
Golven worden steeds hoger, idem als het water zelf. Sommige golven neigen richting mijn kantoor te gaanmaar das ook nog dikke 10 meter maar toch
ben blij dat ik dus even naar schiphol ben geredenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan mag hij wel opschieten![]()
Hele pier begint onder water te staan, ik moet zelfs waarschijnlijk wachten tot het water wat gezakt is, met beetje pech kan ik pas om 3-4 uur de pier verlaten.
Golven worden steeds hoger, idem als het water zelf. Sommige golven neigen richting mijn kantoor te gaanmaar das ook nog dikke 10 meter maar toch
Oh? Goh, ik had wel gezien op buienradar dar er hier stoten tot rond de 70 km/h maar dan is dit toch een flink hardere geweest denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:18 schreef horned_reaper het volgende:
HOLY!!!!![]()
Ik zit nu op het Zernike plein in Groningen.... en plotseling hoor ik buiten een enorme knal, en zie ik hoe een grote dikke boom als een luciferhoutje doormidden knapt!
^^ Wat een ongelofelijke windstoot was dat......
Dat komt wel goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sorry Dimage, wel spannend, hopelijk houd je je kantoor droog.
Dan was het hier toch wel wat mooierquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:20 schreef dimage het volgende:
[..]
ben blij dat ik dus even naar schiphol ben geredenal was het daar weer jammer dat de wind recht op de neus stond van de landende vliegtuigen dus weinig gewiebel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De windzak hangt strak
[ afbeelding ]
Hmm op de kaarten zou het volgende week best wel weer kunnen. Maar dat is allemaal nog ver weg.quote:
Ja dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarom Maar goed, je kunt hem wel op de kop neerzetten toch? Dan komt de wind er iig niet onder?
ff een linkje naar t gevolg en misschien dat iemand hier snapt hoe het heeft kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:36 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer een aardig stormpje.... Mijn zware hard houten stelling gewoon omgewaaid met al mn (toekomstige) bonsai er op.... Allemaal potten kapot boompjes gebroken enz enz enz![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen eens reserve potten voor de boompjes die nog heel zijn...![]()
Laten we t hopen! Verder vind ik alles best als er maar sneeuw ligt in Parijs van 15-12-10 tm 19-12-10.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef horned_reaper het volgende:
De modellen hebben een prachtige blokkade in de maak voor ons!![]()
Een mooi hogedrukgebied ten noordoosten van scandinavie kan wel eens voor een flinke aanvoer van koude lucht gaan zorgen vanaf 144 uur...... het koffiedik kijken begint langzaam steeds reëler te worden!
Die ijstijd komt vanzelf. Of wij het nou versnellen of niet de aardbol heeft nou eenmaal een cyclus waar dat bij hoort.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef horned_reaper het volgende:
Hahahaha
Als deze kaart ooit uit gaat komen krijgen we ijstijdse toestanden![]()
Een totale oost-circulatie met een hoog van Groenland tot ver in Siberië .... dat zou garant staan voor strenge vorst van begin December tot ver in Maart ^^
[ afbeelding ]
De copyright onder aan de kaart zegt het alquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die ijstijd komt vanzelf. Of wij het nou versnellen of niet de aardbol heeft nou eenmaal een cyclus waar dat bij hoort.
Hoe kom je aan deze kaart?
Ohh crap dat had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:37 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De copyright onder aan de kaart zegt het al
De kans is ongeveer 1% dat die kaart zo gaat uitkomen ^^quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha, zou het dan echt gaan gebeuren?
Heb je een (gemiddelde) kaart van de winter van vorig jaar? Ik ben niet goed in die waardes.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De kans is ongeveer 1% dat die kaart zo gaat uitkomen ^^
Dus we zullen zien
Nou snap ik er heulemaal geen hol meer van....quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:57 schreef horned_reaper het volgende:
Hier een afbeelding van vorig jaar toen de sneeuw binnenviel!
[ afbeelding ]
Geeft niet. Bedankt voor je reactie iig.quote:Ik moet nu snel weg, dus kan er geen uitleg bij geven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Hoogste piek bij mij (bebouwde kom) 20.7 m/s. (Net geen 9, die begint bij 20.8quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pieken net continu in de 90! 9bft bij max piek van 98km/h, de 100 wil die nog niet halen
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef RiKe het volgende:
Wow....wat een ENORME storm vannacht!Dat vind ik anders niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De atmosfeer staat op ontploffen #371 - Carmen op ramkoers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |