Of dat hoop je gewoonquote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef Fredo55 het volgende:
Ik denk dat Bolkesteijn zijn zin gaat krijgen, veel neerslag word er niet verwacht deze winter.
Nee, dat vertik ik.quote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Of dat hoop je gewoon![]()
Lijst nou maar gewoon mijn reactie in
Let maar op mijn woordenquote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, dat vertik ik.![]()
De meeste sneeuw voor het noorden, ja daag.
Dat zou gaan vervelen als je continu -15 hebtquote:
Zal niet lang duren denk ik.quote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef Mpdrichel het volgende:
Het vriest in het midden van Gelderland![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt een hele saaie verjaardag qua weerquote:Op maandag 15 november 2010 23:16 schreef horned_reaper het volgende:
Blegh.... nog maar 43 minuten en dan ben ik geen tiener meer![]()
Wat gaat de tijd toch snel.......
Eeuwig student blijven klinkt niet slecht, maar ik wil niet eeuwig blijven wachten op mijn midterm cijfersquote:Op maandag 15 november 2010 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat wordt een hele saaie verjaardag qua weer
De tijd gaat euh veel te snelwe moesten het maar eens stop zetten
En dan ook nog te bedenken dat ik morgen de hele dag met m'n neus in de boeken zit...... woensdag heb ik een prachtig tentamen (Microbiële Fysiologie).quote:Op maandag 15 november 2010 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat wordt een hele saaie verjaardag qua weer
De tijd gaat euh veel te snelwe moesten het maar eens stop zetten
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 15 november 2010 23:16 schreef horned_reaper het volgende:
Gefeliciteerd alvast!quote:Op maandag 15 november 2010 23:16 schreef horned_reaper het volgende:
Oke ipv sneeuw.... flinke kou... kraakheldere nachten met poollicht....quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb het na vorig jaar wel even gehad met sneeuw. Geen risico nemen, gewoon 2 maanden lang strakblauw.
Tja en je komt (tenzij je de 100 haalt) nooit meer de tig uit.quote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef horned_reaper het volgende:
Dank, dank en dank ^^
....ik vindt het maar eng, straks stijgt mijn leeftijd exponentieel
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef horned_reaper het volgende:
Dank, dank en dank ^^
....ik vindt het maar eng, straks stijgt mijn leeftijd exponentieel
iddquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier is de mist ook mooi te zien: http://www.sat24.nl/nl
Drenthe en Overijssel, Groningen is strakblauw, wel een beetje frisjes trouwens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
idd![]()
Dat gebied boven Groningen en Drenthe zijn trouwens gewoon wolken en geen mist.
Als iedereen nou even aangeeft hoeveel meter zicht hij heeft, zijn we er zo doorheen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:49 schreef Frutsel het volgende:
Post deze eens vol joh, Carmen is al weg
Iets met sneeuw in aantocht ofzo
Groningen geen mist.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Als iedereen nou even aangeeft hoeveel meter zicht hij heeft, zijn we er zo doorheen.
Waarschuwing is voor vandaag en morgen: http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=NBquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:23 schreef Fredo55 het volgende:
Het zicht word steeds minder, ik schat zo rond de 60 meter.
Het is eens een keer wat anders he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarschuwing is voor vandaag en morgen: http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=NB
Da's wel saai, kleine wereld.
twente - geen mistquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Als iedereen nou even aangeeft hoeveel meter zicht hij heeft, zijn we er zo doorheen.
GFS laat de 2 laatste runs wat warmere kaarten zien, maar dat draait hoop ik weer bij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Reinier van den Berg zei net bij Editie NL dat vanaf volgende week de eerste echte winterse speldenprik zal komen
Ja maar dit is pas echt saai, witte wereld is prima maar dan van sneeuw.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het is eens een keer wat anders he.![]()
De vele neerslag van vrijdag/zaterdag zal hierbij zeker een rol spelen.
Hier nog steeds geen mist.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:33 schreef Drassss het volgende:
Je zou maar de weg op moeten.. bah bah.
Hier in een woonwijk is er gewoon maar 50 meter zicht. Geen idee hoe het op het land is net buiten de woonwijk...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier nog steeds geen mist.Ik wacht wel op de sneeuw.
Alles is betrekkelijk, ik woon aan de rand van de wijk, midden tussen water en weilanden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier in een woonwijk is er gewoon maar 50 meter zicht. Geen idee hoe het op het land is net buiten de woonwijk...
Ja, ik had het kaartje al bekekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alles is betrekkelijk, ik woon aan de rand van de wijk, midden tussen water en weilanden.Maar idd, als het bij jou al zo is dan is het in het veld echt soep.
Hier kun je zien waar het mistig is: http://www.knmi.nl/actueel/
Ja dat is ook zo, net ff op de usermap gegluurd, zou het nog verschuiven naar het Noorden? Volgens KNMI is er nog een waarschuwing voor het hele land...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik had het kaartje al bekekenMomenteel hier dus het mistigste van Nederland.
Ik hoop het niet zeg, met mist rijden is nou niet 1 van mijn favoriete dingenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, net ff op de usermap gegluurd, zou het nog verschuiven naar het Noorden? Volgens KNMI is er nog een waarschuwing voor het hele land...
Dat doet het toch al vrij aardig. Utrecht/Schiphol hebben ook al wat last. Maar het echte hoge noorden nog niet, dat klopt..quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, net ff op de usermap gegluurd, zou het nog verschuiven naar het Noorden? Volgens KNMI is er nog een waarschuwing voor het hele land...
Ik denk dat het niet anders is:quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg, met mist rijden is nou niet 1 van mijn favoriete dingen
Lapland? Ik heb geen idee...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat doet het toch al vrij aardig. Utrecht/Schiphol hebben ook al wat last. Maar het echte hoge noorden nog niet, dat klopt..
Laten we het niet hopen, want dit weer in de spits zal niet prettig zijn gok ik zo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet anders is:
[ afbeelding ]
Zelfde kaart voor vandaag en morgen.
Ik help het je hopen.
Daar ligt sneeuwquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lapland? Ik heb geen idee...
Tot nu toe gaat het iig goed hier.
Ik zal morgenochtend eens kijken het is hier nu helder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet anders is:
[ afbeelding ]
Zelfde kaart voor vandaag en morgen.
Ik help het je hopen.
Dat bedoel ik ook? Helpen hopen dat het hier niet zo gaat misten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:27 schreef Drassss het volgende:
Laten we het niet hopen, want dit weer in de spits zal niet prettig zijn gok ik zo.
Joh! Echt?!quote:
Uitsneeuwende mist.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef junkiexp het volgende:
Deelen af en toe lichte sneeuw 0.0 96 NO 0 118 1022.1
Nee, eerst weekend!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:
Laat het maar snel volgende week maandag zijn dan weten we vast wel meer.
Hmm, ventilator helpt zeker niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke oke, eerst weekend
Mist nu ook in Flevoland. Jaja het komt eraan Kahaarin
Je kan beter naar Lapland verhuizenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ventilator helpt zeker niet?
Oh ja... Daar ligt sneeuw.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je kan beter naar Lapland verhuizen
Lol, eens zien of Eelde wel open blijft dan...quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:43 schreef Drassss het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rport-plat-mist.html
Zal morgenvroeg ook nog wel even ellende zijn. Daarna moet het wel goed komen lijkt me.
Lijkt me wel. Morgenvroeg heeft alleen het zuidoosten nog last van mist als het goed is. Hier valt het nu weer wat mee... Omgeving Utrecht heeft nog maar 50m zicht.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, eens zien of Eelde wel open blijft dan...
Novemberquote:Op woensdag 17 november 2010 08:56 schreef aloa het volgende:
De sneeuw begint eerder dan vorig jaar zo te zien. Na 25 december lijken er zelfs een aantal ijsdagen te komen.
Lol! Geen mist gezien, gisteren en vandaag niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:48 schreef INViCTuS het volgende:
mist is hier redelijk weg, gelukkig maar. Wil je mist Karin? Wat moet je met die troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |