Of dat hoop je gewoonquote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef Fredo55 het volgende:
Ik denk dat Bolkesteijn zijn zin gaat krijgen, veel neerslag word er niet verwacht deze winter.
Nee, dat vertik ik.quote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Of dat hoop je gewoon![]()
Lijst nou maar gewoon mijn reactie in
Let maar op mijn woordenquote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, dat vertik ik.![]()
De meeste sneeuw voor het noorden, ja daag.
Dat zou gaan vervelen als je continu -15 hebtquote:
Zal niet lang duren denk ik.quote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef Mpdrichel het volgende:
Het vriest in het midden van Gelderland![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt een hele saaie verjaardag qua weerquote:Op maandag 15 november 2010 23:16 schreef horned_reaper het volgende:
Blegh.... nog maar 43 minuten en dan ben ik geen tiener meer![]()
Wat gaat de tijd toch snel.......
Eeuwig student blijven klinkt niet slecht, maar ik wil niet eeuwig blijven wachten op mijn midterm cijfersquote:Op maandag 15 november 2010 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat wordt een hele saaie verjaardag qua weer
De tijd gaat euh veel te snelwe moesten het maar eens stop zetten
En dan ook nog te bedenken dat ik morgen de hele dag met m'n neus in de boeken zit...... woensdag heb ik een prachtig tentamen (Microbiële Fysiologie).quote:Op maandag 15 november 2010 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat wordt een hele saaie verjaardag qua weer
De tijd gaat euh veel te snelwe moesten het maar eens stop zetten
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 15 november 2010 23:16 schreef horned_reaper het volgende:
Gefeliciteerd alvast!quote:Op maandag 15 november 2010 23:16 schreef horned_reaper het volgende:
Oke ipv sneeuw.... flinke kou... kraakheldere nachten met poollicht....quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb het na vorig jaar wel even gehad met sneeuw. Geen risico nemen, gewoon 2 maanden lang strakblauw.
Tja en je komt (tenzij je de 100 haalt) nooit meer de tig uit.quote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef horned_reaper het volgende:
Dank, dank en dank ^^
....ik vindt het maar eng, straks stijgt mijn leeftijd exponentieel
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef horned_reaper het volgende:
Dank, dank en dank ^^
....ik vindt het maar eng, straks stijgt mijn leeftijd exponentieel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |